Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Norges verste kundeservice. Du får aldri bestilt det du bestiller + at det tar 3 mnd for å få kabel. Elendig!!!
Ofte nettproblemer, har aldri hatt annonsert hastighet! Kundeservicen kan være god eller helt utrolig dårlig. De gjør mye feil, preg av å ikke bry seg. De er også desidert dyrest.
Mobilnettet er ekstremt tregt og det er nok det mest ustabile nettet jeg noensinne har brukt. IKKE BYTT TIL GET!
Ustabilt og dyrt, bare rot med tjenestene. Er nesten daglig problemer med et eller anna. Velg en annen leverandør om du vil ha internett og tv. Forferdelig dårlig kundeservice
Bestilte bredbånd, også viser det seg at de ikke har trukket fiber opp til hovedskapet i gaten. Og de sender faktura før internettet fungerer, som de igjen ikke krediterer eller fjerner. Ble deretter satt over til 3 forskjellige avdelinger når jeg kontaktet GET. Helt tragisk. Hilsen litt småforbannet mulig fremtidig GET bruker ...
Etter overgang ny TV box, og store flotte ord Fra Get/Tafjord om hvor bra Get er, så har nettet blitt tregere, TV flimrer, lagger på lyd og bruker enormt lang tid på å skifte kanal. Dette i tillegg til at brukervennlighet er noenlunde fraværende. hastighet på bredbånd er heller ikke som lovet, selv om det testes med kabel rett i kilden. Hvis du har mulighet til å velge en annen leverandør, så anbefales det å sjekke ut dette først. Vi kommer til å endre så snart konkurransesituasjonen tillater det. Mvh Tidligere Meget fornøyd Altibox kunde.
Betaler for 500Mbit og får sjelden mer enn 300, ofte en del under det og.