Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Verste selskapet jeg har vært borti. Fra kunderservice til tjenestene og brudd på avtalen har jeg aldri sett maken til. Fortjener ikke en stjerne engang. Stenger bredbånd for hver filleting. Og fakturene som man aldri skjønner noe av fordi dem har lagt på så mye tekst og priser og trukket ene og andre og man avtaler å betaler en fast sum hver måned men får forskjellige høye regninger. Kundeservice får man tak i etter flere måneder og når de først svarer så skal de være stae. Selger sier noe annet og selskapet noe annet. En regning som skulle vært betalt for 7 dager siden som jeg dessuten er uenig, men det gjør at de stenger internett idag. Veldig bra. 3 dager før kontrakten uansett er ferdig. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.
Ble kunde for ca en mnd siden. Gikk først en uke uten nett og måtte bruke mobildata for å kunne jobbe hjemmefra, ingen kompensasjon fra Get. Har i ettertid slitt med ustabilt nett. Betaler for 750/750 men er heldig hvis jeg får over 100. Har også betalt for wifix som skal gi samme hastighet i hele huset men det er bortkastede penger. Har allerede brukt mange timer på tlf med kundeservice, men de må sjekke med underleverandører før de kan svare meg?!? Hadde jeg stått fritt til å velge leverandør så hadde jeg byttet! Vil ikke anbefale til noen!
Om du vurderer ny bredbåndsleverandør, velg for all del ikke Get. Føler meg lettet må som jeg hår over til ny leverandør, noe jeg burde gjort for lenge siden.
Etter den andre driftsmeldingen denne uka om at Internett ikke fungerer, rant begeret over. Det har tatt alt fra 6-18 timer før Get får fiksa det de siste to ukene, og når man må betale ekstra per måned for i det hele tatt å ha nok hastighet til å kunne spille av en YouTube-video, så er dette uakseptabelt. Er dessverre påtvunget å ha Get i bofellesskapet, men flytter ut i august, så da blir det heldigvis bytting snarest.
Helt ubrukelig! Må oppdatere og restarte ofte da ting ikke fungerer som de skal. Kan ikke bytte da det ikke fins andre alternativer her.
Det er ingenting som er bra. Får aldrig fatt i noen levende mennesker bare en idiotisk maskin med standar svar. Vi får ikkje det vi betaler for. Eg er ikkje intresert i poeng på filmer og dritt, men manglar framleis tv2 og spar meg for desse dumme forklåringane på skjermen
Vi har hatt problemer med internett over lengre tid. Internett er i perioder ustabilt, og har de siste to ukene forsvunnet helt. Vi venter over en halvtime hver gang vi ringer til dem. Vi må også vente opptil en uke hver gang det kommer tekniker. På mandag var det bestilt tekniker med lift, men bare teknikeren dukket opp. Da måtte vi vente tre dager til før han kom tilbake. Nå kommer neste tekniker om en uke. I mellomtiden sitter vi uten internnett og bruker mobilnett for å google andre bredbåndtilbydere i området. Vi har gitt tydelig beskjed om at dette er uholdbar service, men de kan ikke gjøre noe mer for oss. Jeg prøvde å gi null stjerner, men det var ikke mulig. Elendig.