Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice sier at de ikke kan øke hastigheten slik at kunden får hastigheten han/hun betaler for. Hva kunden får er ikke noe de kan gjøre noe med. Rart at GET sin tekniske support klarte å kompensere for lav hastighet i sine systemer? Noen som tror jeg får fratrekk på faktura?
Takket ja til 1 års avtale med trådløst bredbånd av dørselger. Ble lovet stabilt nett, med god hastighet. Han viste kart over nabolaget, der det fremkom hvor mange kunder de hadde i nærheten av oss. 6 desember ble uteantenne og innedel montert. Umiddelbart fungerte alt tilsynelatende helt fint. Dagen etter oppstod problemene. Nettet faller ut hver natt. Dagen etter må jeg ringe kundeservice, for der å vente ca 1 time på at de skal lete etter problemet. Noen ganger gidder de ikke engang å forsøke å rette feilen, men ber meg ringe tilbake over helga. Dette har ført til at vi har vært uten Internett alle helger, inkludert julehelg og nyttårshelgen. Dersom nettet blir tilkoblet igjen, faller det bort innen det har gått 48 timer. Vi har hatt tekniker hjemme hos oss, uten at dette hjelper. Forsøker å heve avtalen, men får da beskjed om at jeg må betale 7500kr, dersom jeg ikke er interessert i å løse problemet. I tillegg har Telia baller nok til å sende meg faktura for Internett nå i januar. Et Internett jeg ikke får benyttet! For å unngå inkasso må jeg betale denne. De skulle sende ny tekniker som et siste forsøk, men jeg venter i spenning. STYR UNNA TELIA. Forbrukerrådet er kontaktet.
Får ikke byttet til e-faktura eller AvtaleGiro gjennom mine sider. Får ikke avsluttet opptak gjennom mine sider. Betaler masse ekstra for unødvendige ting Chat bot er håpløs. Kundeservice er elendig Skjerpings Telia!!
Selger sier at installasjon skal skje snarest. Etter 60 dager har fortsatt ingenting skjedd. Forsøker å avbryte avtalen og reklamere på misvisende informasjon, men får tilbake at da må jeg betale bruddgebyr på 4500,-. Slu selger og dårlig kundeservice
Veldig ustabilt nett som faller ut HELE tiden. Hastigheten er som forventet, så ikke noe å utsette på den.
Hjemmesentralen har store mangler på hva man kan styre selv, bla. er det ikke mulig å sette opp gjestenettverk eller å se IP på enheter som koblet på.
Blir dårligere og dårligere, fra å hakke til at jeg nå ikke kommer på nett hverken på telefon eller pc. Frekk fyr på kunde"service" hevder jeg har en kjempebra deal. Ikke imøtekommende i det hele tatt og lyttet INGENTING. Da man ikke kommer på nett har man jo ingen bra deal... men de skal prøve å selge deg fler tjenester, kanskje levere det man har betalt for først