Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
758 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
758 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 758 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
538
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 758 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utrolig dårlig Aldri igjen!

Omtale av  Markus

Utrolig dårlig kundebehandlingog service! Aldri vært borti lignende! Har dessverre telia tv og internett i borettslaget.. De var hos meg 5 ganger for å ordne opp i en liten feil og som tok 3mnd. Titalls timer på tlf ble lovet å bli ringt opp igjen uten at det skjedde, sendte inn klager uten å høre noe mere. I tillegg ble det borret nye hull i veggen da de bare kunne fjernet den gamle boksen først..(nyoppusset leilighet 2022) Enda får jeg en regning og ingen kompensasjon for dette tullet...!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ræva service

Omtale av  Alexander

Har ikke hatt makan til ustabilt nett. Og man må sitte en halv mannsalder for og nå kundeservice. Styr unna folkens!!!

Ingenting virker og det er umulig å få kontakt.

Omtale av  Pr J. T

Hold dere unna Telia! Svært lite av det selgeren sa var faktisk riktig. Hadde oppkobling rett etter installasjon, men dagen etter var det ingenting. Ikke mulig å få kontakt for å ordne opp problemet.

Forferdelig ustabilt internett

Omtale av  Kenneth M

Betaler for 100mb/50mb i et borettslag, men det er så ustabilt at det ikke nytter å bruke nettet til online gaming. Ringte kundeservice og forsøkte å forklare at online gaming krever i mange tilfeller ipv6, men dette er visst noe modemene deres ikke støtter, som bare beviser at de ikke engang gidder å oppgradere utstyret de bruker hverken i knutepunktet eller på modem delen. Blir ofte bare koblet fra nettet, TV som er koblet på mister kontakt med nettet, modemet mister kontakt med nettet osv. Det er også mye nedetid pga feil på gammelt utstyr de bruker og det tar alt for lang tid å rette feilene som oppstår. Kommer nå til å ta det opp med boretslaget og styret for å få lagt opp til fiber i blokka der jeg bor, for kvaliteten på Telia sitt internett er rett og slett for dårlig. Vi lever i 2022 ikke i 2005.. Dersom Telia vil være konkurerende på internett så må de få bygd ut egen fiber overalt, eller i det minste oppgradere til nytt utstyr (modem/knutepunkt).. For folk som jobber hjemmefra og er avhengige av å være på nettet er ikke Telia bra nok slik som det er nå.

Svindel og elending support

Omtale av  Eirik

Fakturerte meg full måned for en dag. De ba meg vente ut bindingene for å unngå å betale brudd, deretter fakturerer meg full pris etter endt binding for en dag. Prøvd å få tak i de på telefon i flere dager nå, null svar. Sitter i 30min om gangen og venter i flere dager. Fikk beskjed å ta kontakt med support men lite mening med det når de ikke svarer..

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ofte dekningsutfall og lav nedlastingshastighet

Omtale av  Inger S. M

Vi bor sentralt i Trondheim, men i et eldre boligstrøk uten kablet bredbånd. Forsøkte oss derfor på mobilt bredbånd fra Telia. Vi opplever ofte dekningsutfall og lav nedlastingshastighet. Vi har oftere problem med hastighet og levert nett, enn vi har nett som fungerer. Det er håpløst å arbeide hjemmefra mot servere hos arbeidsgiver, og når vi skal streame film eller nett tv så hakker det og stopper opp. Vi sjekker ofte i Telia dekningskart om det er rapportert om driftsproblemer. Vi har en misstanke om at de underrapporterer. Vi har også vært i kontakt med kundeservice, feks i perioden 18.-28. februar i år da de hadde en rapportert teknisk feil. Vi var frustrerte over å ikke ha trådløst nett etter avtalen, men fikk liten hjelp og ble ikke imøtegått hos kundeservice. Vi mener også at så lang tids driftsstans er uaktuelt og et avtalebrudd. Rett og slett dårlig nett og dårlig dekning. Det virker som at drift av anlegget har lav prioritet hos Telia.

Ustabilt internett

Omtale av  Bård B

Nedetid flere ganger i uken i flere måneder. kundeservice sier gjentatte ganger de ikke kan se noe feil…!?

Telia Bredbånd har 758 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR