Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
758 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
758 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 758 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
538
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 758 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dyr monopolist

Omtale av  Bjørn N

Planlegger å gå inn i borettslagets styre, og ta på meg jobben med å kaste Get på dør.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Misfornøyd med så og si alle aspekter ved å være kunde hos Get

Omtale av  Markus

Misfornøyd med så og si alle aspekter ved å være kunde hos Get. Dårlig kundeservice, dårlige montører/konsulenter og svært ustabilt nettverk. Har hatt Get i snart 10 år, hvor jeg kan med sikkerhet si at det har fungert 30-35% av tiden. Betaler for 150/150 og blir servert 30/5 og til tider 7-8/2 i hastighet. Dette har jeg også loggført i speedtest siden 2012. Har hatt «spesialister» fra Get hjemme for å prøve å ordne opp i dette sikkert over 20 ganger de siste 5 årene. Spesialistene er innleide freelancere, og ikke Get sine egne. Siste karen som var innom hadde ikke engang med seg utstyr, fordi dette hadde han glemt og var usikker på hvor var. Dette er kvaliteten på hjelpen Get sender ut til sine kunder. Jeg skriver dette ved hjelp av mobildata, da nettet selvfølgelig er nede nå. På dette stadiet er jeg så forbannet, jeg føler jeg har blitt snytt i årevis og betalt ville summer for det som skulle være et meget bra og stabilt hjemmenettverk med 150/150 linje. Det jeg får for pengene er internet i små perioder i løpet av dagen, og hastigheten er alltid under 20mbs/ 2-3 mbs. Har også byttet alt av routere her mange ganger, men uten hell. Vet ikke hvordan lovverket er her, om jeg er klovnen som har betalt i årekker og ikke fått i nærheten av den kvaliteten jeg betaler for, eller om dette faktisk kan kategoriseres som svindel. Jeg har flust av mailkorrespondanse, speedtest-logger og kvitteringer for alt arbeid som har blitt gjort for å forsøke å bedre nettverket siden 2012. Jeg anbefaler INGEN å bli kunde av Get

Elendig

Omtale av  Anne L. R. J

Byttet for å spare penger. Ren svindel. Angrer som en bikkje. Styr unna. Elendig

Ubrukelig, rett og slett.

Omtale av  Aleksander

Ble bundet til Get pga borettslag i 2018, fungerte helt akseptabelt i starten. Etter 3mnd startet tilkobling til Internett/tv både trådløst og kablet å ha sporadiske brudd som kan vare alt fra 10sek til 15min. Dette har hendt flere ganger daglig siden, prøvd alt med tekniker, ny boks. De finner ingen feil her, men det er fordi feilen er deres egen. Alle omtaler og kritikk, kunder har skrevet handler om dette. Ringer du kundeservice får du en student som tar tlf, for så å lese fra ett manus. 0 hjelp.

Uakseptabelt av TAFJORD - Get

Omtale av  Johan

Har personlig levert tre brev i resepsjonen til TAFJORD. Problem med nett og TV. Skrev ny langsiktig avtale etter GET tok over for Altibox. Ble lovet gull og grønne skoger, utskiftning av bok og tre gratis meshere medlevert. Det aller verste er å ikke nå fram og å ikke få respons på reklamasjon og klage.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Get er ustabilt og de har null kontroll

Omtale av  Thomas H

Get nettet er stort sett ustabilt. De oppdaterer sjelden driftsmeldinger med når det er problemer. De får du først vite om når du ringer (typ; mange andre kunder har ringt inn i dag med samme problem.. Prøv å re-sett ruteren). Helt håpløst at et så stort selskap ikke har kontroll på sine nett også. Nå er det tydeligvis feil med Sagem v2 ruter (som alltid har vært så bra ref. kundeservice). Nå er Sagem v3 på vei i postkassa. Anbefaler ingen å bytte til Get før de klarer å få kontroll på sine nett (les produkter) og hvor re-sett ruter eller bytt ruter er løsningen.

Nettet er båsssss

Omtale av  Kåre

Nettet er ubrukelig enkelt å greit har 150 linje men folk med dårligere linje får bedre Ping i spill å mer stabilt nett

Telia Bredbånd har 758 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR