Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Planlegger å gå inn i borettslagets styre, og ta på meg jobben med å kaste Get på dør.
Misfornøyd med så og si alle aspekter ved å være kunde hos Get. Dårlig kundeservice, dårlige montører/konsulenter og svært ustabilt nettverk. Har hatt Get i snart 10 år, hvor jeg kan med sikkerhet si at det har fungert 30-35% av tiden. Betaler for 150/150 og blir servert 30/5 og til tider 7-8/2 i hastighet. Dette har jeg også loggført i speedtest siden 2012. Har hatt «spesialister» fra Get hjemme for å prøve å ordne opp i dette sikkert over 20 ganger de siste 5 årene. Spesialistene er innleide freelancere, og ikke Get sine egne. Siste karen som var innom hadde ikke engang med seg utstyr, fordi dette hadde han glemt og var usikker på hvor var. Dette er kvaliteten på hjelpen Get sender ut til sine kunder. Jeg skriver dette ved hjelp av mobildata, da nettet selvfølgelig er nede nå. På dette stadiet er jeg så forbannet, jeg føler jeg har blitt snytt i årevis og betalt ville summer for det som skulle være et meget bra og stabilt hjemmenettverk med 150/150 linje. Det jeg får for pengene er internet i små perioder i løpet av dagen, og hastigheten er alltid under 20mbs/ 2-3 mbs. Har også byttet alt av routere her mange ganger, men uten hell. Vet ikke hvordan lovverket er her, om jeg er klovnen som har betalt i årekker og ikke fått i nærheten av den kvaliteten jeg betaler for, eller om dette faktisk kan kategoriseres som svindel. Jeg har flust av mailkorrespondanse, speedtest-logger og kvitteringer for alt arbeid som har blitt gjort for å forsøke å bedre nettverket siden 2012. Jeg anbefaler INGEN å bli kunde av Get
Byttet for å spare penger. Ren svindel. Angrer som en bikkje. Styr unna. Elendig
Ble bundet til Get pga borettslag i 2018, fungerte helt akseptabelt i starten. Etter 3mnd startet tilkobling til Internett/tv både trådløst og kablet å ha sporadiske brudd som kan vare alt fra 10sek til 15min. Dette har hendt flere ganger daglig siden, prøvd alt med tekniker, ny boks. De finner ingen feil her, men det er fordi feilen er deres egen. Alle omtaler og kritikk, kunder har skrevet handler om dette. Ringer du kundeservice får du en student som tar tlf, for så å lese fra ett manus. 0 hjelp.
Har personlig levert tre brev i resepsjonen til TAFJORD. Problem med nett og TV. Skrev ny langsiktig avtale etter GET tok over for Altibox. Ble lovet gull og grønne skoger, utskiftning av bok og tre gratis meshere medlevert. Det aller verste er å ikke nå fram og å ikke få respons på reklamasjon og klage.
Get nettet er stort sett ustabilt. De oppdaterer sjelden driftsmeldinger med når det er problemer. De får du først vite om når du ringer (typ; mange andre kunder har ringt inn i dag med samme problem.. Prøv å re-sett ruteren). Helt håpløst at et så stort selskap ikke har kontroll på sine nett også. Nå er det tydeligvis feil med Sagem v2 ruter (som alltid har vært så bra ref. kundeservice). Nå er Sagem v3 på vei i postkassa. Anbefaler ingen å bytte til Get før de klarer å få kontroll på sine nett (les produkter) og hvor re-sett ruter eller bytt ruter er løsningen.
Nettet er ubrukelig enkelt å greit har 150 linje men folk med dårligere linje får bedre Ping i spill å mer stabilt nett