Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har prøvd flere ganger å kontakte kunde service og ventet mer enn 1/2 time men ikke noe svar . ringte til Ice net , fikk svar under ett minutter . Hva helvete skjer med Telias kundeservice ? Har ledelsen oversikt over hvor elendig er servicen dems?
Hei Vil bare orientere andre i tilfelle flere opplever lignende. Telia sendte meg nettopp 2 fakturaer som det ikke var noe grunnlag for. Når jeg endelig når gjennom på tlf kan kundebehandler med en gang se at fakturaene er feil, og sletter dem. Men man blir sittende igjen å undre seg over hvorfor disse meningsløse fakturaene ble sendt i utgangspunktet og hvorfor det skal være så tungvint å komme frem til noen som kan hjelpe.
Was promised steady 25mbps, but that never happens, usually everything is around 2-5mbps which is so slow that even social media is barely loading, what to talk about movies in 4k... They don't even give me an option to increase the speed limit, so basically I'm stuck with slow internet for 599kr a month which is not worth even 100kr.
Ustabilt nett.Kommer ikke frem til Telia ,men det skal de ha: Regninga kommer pungtlig.
Nettet går ut flere ganger om dagen, og noen ganger tar det et helt døgn for å få det fiksa! Jeg får ikke nettet jeg betaler for og nedlastingshastigheten er altfor dårlig! I tillegg er kundeservicen er latterlig. Har du problemer med nettet så har du inget valg enn å vente til at nettet skal funke igjen. Hold deg unna Telia nett så godt du kan, da sparer du penger og hodepine.
Gikk tilbake å ble Telia kunde igjen for noen måneder siden da jeg fikk et godt tilbud. Kvaliteten på leveransen har vært dårlig. Montør har vært her en gang for å fikse problemet, men nettet er fremdeles ustabilt. Toppen på irritasjon er at jeg har blitt fakturert for reklamasjonen noe som selvsagt er helt uaktuelt å betale.
+Prisene hadde vært gode om man faktisk fikk det som ble reklamert for. - TV-boksen til Telia er elendig. Har hatt 3 forskjellige nå, og alle 3 har hatt alvorlige feil. - Ustabil hardware i telia-router (Har fått to, begge med samme feil) - Ofte utfall. (minst 2 ganger i uken, spesielt mellom klokken 20 og 01.) - Lavere hastigheter enn man betaler for. - Telia nekter selv for utfallene, selv om jeg kan vise til logg i deres egen router. - Kundeservicen er katastrofe. De følger manus uten snev av kompetanse. - Telia hadde datainbrudd, der hackere fikk tilgang til kontoen min og belastet meg for flere tusen kr i ulike strømmetjenester. Telia benytter seg av en falsk to-trinns-verifisering. (Den gjør ingenting annet enn å lure kunden til falsk trygghet.)Telia innrømte og beklaget datainnbrudd, men først etter mange runder. Jeg fikk pengene tilbake, men først etter 8+ timer i telefon og telefonkø med Telia. Jeg har enda ikke fått tilgang til "mine sider" (hackere har fortsatt tilgang) og Telia vet ikke hvorfor. Jeg har hatt besøk av "tekniker" to ganger. han går rundt med en radiomåler og måler "lekkasjer". Det minner mer om åndenes makt enn en IT-tekniker. Han finner ingen feil, klør seg i hodet og så reiser han hjem igjen. Dette måtte jeg tidlig hjem fra jobb for å være med på.... Ikke bli kunde i Telia med mindre du absolutt må!