Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ustabilt nett til tider. Ofte 'arbeid i mitt område'. Umulig å kunne kontakte de. Og når du kommer igjennom så lager de en sak på det, men ingenting skjer. Styr unna!
Så lenge ting fungerer er det helt ok - men trenger du hjelp - glem det😡
Etter en runde med telia support sitter jeg igjen med magesår, hjerteinfarkt og en overbevisning om at telia hater kundene sine (og kundebehandlerne). Det er for mye som ikke virker/bevisst trenerer/forvirrer til å ramse opp her, men det beste var å trykke 1 for å bli ringt opp igjen av telia, og når man blir ringt opp igjen, blir mann satt tilbake i kø! Utrolig!
Har forsøkt å nå kundeservice her for å endre adresse (si opp bredbånd på gammel adresse og be om tilbud på ny). satt i telefonkø i 25 minutter og gav opp, i chattkø i over en time (teknisk feil så måtte forsøke igjen), gav opp der og. kom til slutt gjennom etter 1,5 time i telefonkø i dag. Helt uholdbart. Har heller ikke fått den hastigheten vi har betalt for.
Svært ustabilt og dårlig. Avtale med borettslag der vi på to mnd har mistet nettet i mange timer uten forbedring. Frarådes på det sterkeste til alle privatpersoner og borettslag/sameier.
Veldig ustabilt og ikke fått det vi har betalt for. Kundeservice har ikke vært instans til å hjelpe ved kontakt, så ofte har vi måtte benytte 4/5G.
Internett faller ut. Timelang kø både via chatbot og telefon. Hjelpsomme ansatte når jeg omsider får kontakt, men jeg har fått nok.