Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt ustabilt til tider, plutselig så er det ingen dekning.
Dårlig nett generelt. Altfor mye driftsmelding som sier det er noe galt. Fikk tilsendt nye rutere 3 ganger og de glemte å aktivere de hver gang. Flere dager uten nett og ingen informasjon fra de om hvorfor.
Funker ikke i det hele tatt. Får ikke set på serie uten av vi blir kasta ut pga nettet
Elendig kundeservice, umulig og ha en seriøs samtale ang pris på bredbånd, virket bare helt useriøst. Selger presser for og få et JA via tlf.
Ustabilt nett til tider. Ofte 'arbeid i mitt område'. Umulig å kunne kontakte de. Og når du kommer igjennom så lager de en sak på det, men ingenting skjer. Styr unna!
Så lenge ting fungerer er det helt ok - men trenger du hjelp - glem det😡
Etter en runde med telia support sitter jeg igjen med magesår, hjerteinfarkt og en overbevisning om at telia hater kundene sine (og kundebehandlerne). Det er for mye som ikke virker/bevisst trenerer/forvirrer til å ramse opp her, men det beste var å trykke 1 for å bli ringt opp igjen av telia, og når man blir ringt opp igjen, blir mann satt tilbake i kø! Utrolig!