Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt fiber fra Get i sameiet i et års tid nå og jeg har ingen ting å utsette. Det har vært nede to-tre ganger på et år, men aldri så lenge at det er plagsomt. Får levert akkurat det jeg betaler for. Har tilgang til, men bruker ikke deres linjere TV-tilbud (hvem gjør vel det i disse dager?).
Tafjord Kraft som jeg har fibernett av, byttet tv leverandør til Get og jeg har bare hatt problemer. Ufrivillig Get tv i stua som jeg vurderer å si opp. Ingenting virker som det skal og direktekanaler bare står å laster.. gjerne med lyd. Dritlei hele "overgangsfasen" . Det skal ikke være sånn og dette betaler vi for. Rett å slett dårlig gjort!
Jeg har hjemmekontor og er avhengig av et fungerende og stabilt internett. Jeg reiser en del i jobben, ca 50% av tiden. Likevel opplever jeg 10 brudd-tap av nettforbindelse bare i 2019. Er jeg bare uheldig eller har det vært flere brudd? De på kundeservice er greie og kan ikke for at teknikken er så sårbar. Det hjelper lite og de tilbyr refusjon/avslag pr tapte dag. Det er for dårlig og jeg sjekker andre aktører.
GET er noe av det verste jeg har vært borti, nettet funker så og si aldri.. Som de skriver på sitt nettsted at Wifi skal fungere utmerket på alle rom? Det er bare tull.. funker ikke bra på et eneste rom i huset :)
Har måttet bytte Internet modem/router fra GET to ganger på de 4 månedene jeg har vært kunde. Begge gangene har gitt meg nedetid på en uke før jeg er på nett igjen. Møter en vegg av arroganse når man prøve å få kundeservice til å forstå at 5 dager nedetid ikke er helt innafor når man betaler for en tjeneste.
Vi hadde Altibox før, så kom en mann på døren og sa at vi skulle bytte til Get fordi det var raskere og billigere. Vi tok da imot en 1 års avtale, og dette er noe av det verste vi har gjort i livet vårt. Nettet funket greit nok de første 1-3 måneden, men jeg måtte bytte modemet 2 ganger i disse månedene. Etter dette var det ok for en liten periode og nå er nettet bare treigt og skrur seg av flere ganger om dagen. Ikke gå for Get. Det er dritt dårlig. Ringte kundeservice. De svarte men sa ingenting. Prøvde å snakke med de i 2 minutt men fikk ingen svar.
Var dum nok til å svare på tilbud om mer fart i 3 mnd. Uten ekstra kostnad. Ikke et ord om at getbox måtte byttes. Hentet pakken for 14 dager siden. Fikk melding om at den kunne installeres og purring etter 1 uke. En purring til og i dag var plutselig bredbåndet stengt!!! Hadde jeg ikke betalt regningen kunne jeg forstått at dere stengte tilgangen, men dette var et tilbud og det er ferietid. Den nye getboksen sendes uåpnet i retur og mitt lange kundeforhold til Get går mot slutten.