Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kvalitet på produktet og enda dårligere kundebehandling. Forferdelig dårlig.
Elendig service. Nett og tv er ned hele tiden. Ingen hjelp og få. Om det er en feil må du gjøre jobben for de selv. Jeg bor på en adresse hvor jeg ikke har noe valg, så får dessverre ikke byttet fra dette selskapet.
Den er ustabilt bredbånd og går meg på nervene noen ganger. Skal ha 75/10, men får ca. 30 når jeg måler hastigheten og er rett ved sida av trådløs modemet. Det er mye verre når jeg er i et annet rom eller andre etasje. Borettslaget er ny, så de har laget kontrakt med Get i 5 år. Kan forsovet bytte det, men må fortsette å betale til kontrakten er over. Hver gang jeg ringer så sier de skru av/på modemet eller tilbyr de meg mesh wifi system. Hva er vitsen med mesh når jeg måler lav hastighet rett ved sida av modemet. Det eneste jeg kan komme på som er bra er lave prisen for kontrakten. Men etter kontrakten er over så vil den gå opp til himmelen.
Selv etter oppgraderinger så går nettet utrolig treigt, og forsvinner stadig. Fulgt alle «tipsene», men får heller stadig «tilbud» om oppgraderinger. Ingenting som tyder på at problemet blir løst. Grunnet avtale med sameiet så får jeg heller ikke byttet.
Nettlinjen går ned nærmest ukentlig, stort sett på dagtid (dvs. uanmeldt vedlikehold), og man får lite for pengene sammenlignet med andre, store leverandører.
Vi er dessverre bundet til Get gjennom avtale i borettslaget. Vi har en leilighet på 80 kvm og opplever store problemer med nettverket i leiligheten. På kjøkkenet og soverommet er det knapt dekning, og på stua så faller nettet bare ut innimellom. Har måttet restarte og resette Get-boksen så mange ganger i forsøket på å få et litt mer stabilt nett. Get har ingen forslag til hva man skal gjøre. De foreslår å restarte og sier at de ikke har noen feil i sitt område. Vi har flere produkter fra Get, og kundeservice er elendig på alt sammen. De som jobber der virker som de kan lite om sine egne produkter, og selv henvendelser via nett blir ikke besvart.
Lite forståelse for problemet, lite løsningsorientert, lite kunnskap, veldig lang ekspediteringstid.. dårlige greier, vi bytter til noen andre leverandører, blir helt sikkert bedre!!