HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var så fornøyd da mamma ringte og sa vi skulle få nytt og raskere Internett, etter et halvt år med dårlig Internett der jeg bodde gledet jeg meg til å slippe alle problemene som oppstod pga dårlig dekning. Viste seg at gleden kun var et teoretisk håp basert på løgner fra leverandør og rykter om fiber. Homenet klarer å koble seg til enhver duppeditt vi har liggende i huset, enten om det er tv, pc, spillkonsoll eller pad, men det viser seg at det er det eneste de klarer. For det å faktisk gi Internettilgang?? Nei da ber du om for mye. WiFi har dødd så mange ganger siden det ble installert, skulle faktisk trodd det var et suicidal nettverk. Takk til kundeservice som sendte mld for 3 dager siden og sa problemet er fikset! Må si jeg er veldig fornøyd med effektiviteten deres ved å sende en slik mld, skulle bare ønske dere hadde fokusert på å faktisk fikse problemet, isteden for å bruke tiden til å skrive mld vi fikk. Kanskje dere ikke hadde hatt så mange misfornøyde kunder. Jeg får desverre ikke gitt noen stjerner for internettets produktivitet, da det er dødt mesteparten av tiden.
Hei Daniel, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din ettersom jeg ikke kan finne ditt kundekort med informasjonen tilgjengelig, men det er meget leit å høre at du opplever problematikk med tjenesten. Dersom du fortsatt opplever problemene du beskriver ønsker vi gjerne å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling for å fortsette feilsøket slik at vi finner en løsning på frustrasjonen du opplever. Det kan også være nyttig å sjekke denne lenken: https://www.homenet.no/bad-apples/. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Har brukt Homenet i flere år med dårlig ustabilt nett. Kontaktet dere mange ganger. Ble anbefalt å oppgradere til premium med airties. Fortsatt ustabilt nett. Siste henvendelse til dere er ikke besvart. Langt fra fornøyd med dere. Venter på fiber fra Telenor. Kan ikke se en hel fotballkamp på uten at det stopper opp og må starte på nytt flere ganger under kampen. Varierer med signaler som skifter mellom 20 m pr. sek og 0,87.
Hei Svend, Jeg er dessverre ikke kjent med din historikk hos oss ettersom jeg ikke har tilstrekkelig informasjon å finne deg med i våre systemer. Det er leit å se at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt nettverk og vi ønsker selvfølgelig å finne en løsning på problemet. Ser frem til henvendelsen din blir behandlet av våre teknikkere, ta gjerne kontakt med dem direkte på telefon 38 99 01 00 for hurtigere behandlingstid. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Homenett har verdens dårligste kundeservice. Åpningstidene og oppdateringer tar tidlig kvelden, og er ikke tilgjengelig før langt ut på morgenen dagen derpå. Dette suger. Vil ikke anbefale dette selskapet til noen. Trodde GET var dårlig, men Homenett tar kaka. 😡😡
Hei, det er veldig beklagelig at du opplever det slikt. Våre telefoner er oppe fra 08:00 til 21:00 i hverdagene. Og vår chat er oppe fra 09:00 til 21:00, og 10:00 til 15:00 i helger og alle røde dager. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Det er få leverandører å velge mellom for fiber. Det ser ut til at HomeNet tror at de kan gjøre som de vil uten at det får konsekvenser. HomeNet ringte 20. februar og tilbød oppgradering til 1000/1000 Mbps uten endring i prisen mot binding i 12 måneder. Ok svarte jeg og godtok forutsatt ingen hunder begravet eller ugler i mosen. Tirsdag fikk jeg melding om at de sette opp prisen fra 449 til 699 kroner pr måned fra 1. august. Så mye var den avtalen verd. "Avtalen kan avsluttes i periodekraft frem til prisendringen trer i kraft." Jeg testet hastigheten og fant 22 Mbps . Det er sikkert 1.000 Mbps en plass ute på nettet, men det jeg får i praksis er altså 22 Mbps. Jeg har sagt opp HomeNet.
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Dette med pris skal ikke gjelde deg dersom du har bindingstid. Da skal du få den prisen som først ble avtalt i 12 mnd, det er kun etter de 12 mnd den da vil gå opp til 699. Når det kommer til hastighet så skal den være høyere enn 22, det er mulig at denne målingen er gjort på 2,4GHz wifi nettet, der kan det stemme at man får en slik måling. Anbefaler å bruke 5GHz nettet som boksen vår sender ut, den skal man få høyere hastigeht på. For å få målt opp til 1000 for å sjekke at linjen er som den skal må man nok bruke kabel. Du kan lese om hvordan man skal gjøre det her: https://www.homenet.no/hastighetstest/ Da skal man klare å måle 900-1000 mbps gitt at ditt utstyr tåler det. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Homenet lurte min leieboer til å tegne nytt ett års abonnement, skulle bare oppgi en faktura adresse. Må betale for flere mnd ekstra, selv om hun flyttet og de ikkje kunne levere til ny adresse.
Hei, det er normalt å binde seg opp til en ny periode på 12 mnd. Dette skjer ofte i forbindelse med at man får en mnd gratis, eller at vi setter ned mnds prisen i de 12 mnd. Det er da noe som burde vurderes opp mot muligheten for at man skal flytte ja, ettersom man er bundet av avtalen selvom man flytter. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Nettet oppererer i snitt på 30% av lovt hastighet, modem har ødelagt patch paneler, dårlig wifi etc. De verken bytter ødelagt utstyr eller gjør annet for å fikse problemene. Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger og de stiller seg uforstående til problemene.
Hei, Dersom du opplever problemer med linjen din er det ønskelig at du kontakter oss via telefon eller chat slik at vi får gjennomgått et ordentlig feilsøk med deg. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Har fra dag en hatt problemer med å levere fra sen installering til selve fibernett. Ikke lovet hastighet. Stadige bortfall og dårlig kommunikasjon underveis. Dette produktet ville jeg ikke anbefale til noen.
Hei Hanne, Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, men jeg anbefaler deg å kontakte oss via telefon 38 99 01 00 eller chat på www.Homenet.no slik at vi får gjennomgått et ordentlig feilsøk med deg og finne en løsning på problemet ditt. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet