HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde ikke problemer med dere, men Arvato største dr#%tsekkene men kan prate med. For fortsatt inkasso etter 3 år siden jeg flytta. De er rett å slett svindlere. Er ute etter ny leverandør om dagen hadde brukt dere men så lenge dere bruker ett slikt kjeltring firma som Arvato så syntes jeg alle bør holde seg langt unna.
Hei Jørn. Synd å høre at du har hatt en slik opplevelse med Arvato. Nå er ikke jeg kjent med saken din, og hva som har oppstått her, men vi har vår egen faktura avdeling her på Homenet som er veldig behjelpelig med alt som har med faktura å gjøre.
Det har vært gjentakende problemer med HomeNet over ett-års perioden jeg har betalt for deres tjenester. Hastigheten har aldri vært det jeg betaler for. Med dette mener jeg ikke det høyeste hastigheten kan være for en pakke, men minimum. Stabiliteten på internettet er veldig varierende, hvilket gjør det ganske frustrerende å prøve å gjøre noe som trenger stabilitet. Enten det er spill online, strømming av videoer eller annet bruk er det tidvis stopp, eller totalt nede. Sjeldent det går en hel dag hvor det fungerer stabilt. Prisen øker gradvis, noe jeg i utgangspunktet ikke har veldig stort problem med, annet enn at kvaliteten er like dårlig. Hev gjerne prisen, på en fornuftig måte, MEN sørg for at kunden får noe igjen for den økte prisen.. Montører, installatører eller "uteteknikerne" som blir leid inn, hvertfall i min region, er ekstremt lite imøtekommende og tar seg godt til rette når du slipper de inn. Dette er ikke et godt tegn for HomeNet. Uavhengig av hvem dere leier inn for å feilsøke og/eller montere, så vil kunden alltid anse de som en del av deres enhet. Deres handlinger og væremåte påvirker hvordan kunden ser på HomeNet, IKKE det innleide selskapet. Det er noe å tenke på... Utover dette har jeg stort sett følt at kundebehandlerne deres prøver å rette opp i problemene man presenterer. Selvfølgelig er det en og annen som ikke har noe i en jobb som omhandler kommunikasjon med kunder, men de aller fleste prøver å hjelpe som best mulig. Dessverre lar det seg sjeldent gjøre, da produktet ikke er bra nok.
Hei Nicolai, Basert på informasjon i innlegget virker det som du er koblet på en xDSL linje. Disse gamle telefonlinjene kan til tider slite med stabilitet og hastighet sammenlignet med moderne fiberteknologi. Det er leit å høre at du har hatt dårlige opplevelser med montør som har vært på oppdrag for oss. Det er selvfølgelig vi som er ansvarlig for oppfølging av feilretting og også hvordan våre representanter, innleid eller ikke, oppfører seg hos våre kunder. Dersom du opplever dårlig service ønsker vi svært gjerne en tilbakemelding direkte på mail til [email protected] eller via vårt kundesenter. Vi ønsker alltid å forbedre oss og setter pris på ærlig tilbakemelding. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Økt pris, dårligere nett :( fra kr 517 i des 2019 til kr 617 Jan 2020 uten forvarsel :(
Hei Anne, Jeg kan ikke se konkret hva som førte med seg prisøkningen på ditt kundekort, men det kan tenkes at dette skyldes økning av linjeleie på koppernettverket. Ta gjerne kontakt med vår abonnementsavdeling for mer informasjon, og eventuelt for å sjekke hvor det ble av varsel. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Hatt dårlig nett siden dagen vi fikk Homenet. Ubrukelig selskap å bruke når man sitter flere på 1 nettverk til gaming, streaming og surfing. Har opplevd å gå fra 7ms/ping til 2000 av å kun motta en snapchat eller oppdatering på facebook. Kundeservice klager på at det er min feil og mine enheter. Veldig rart da enhetene er byttet ut og problemet fortsatt oppstår. Dumme unnskyldninger, dumme løsninger. Spurte om det var noe de kunne gjøre, fikk nei. Sa da at jeg da blir å bytte selskap da dette har pågått i 2 år uten noe hjelp eller løsning.
Hei Espen, Basert på hva du beskriver virker det som at problemet skyldes overbruk av linjekapasitet, noe som er vanligst på en analog tilkobling. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, men dersom bruk overstiger kapasitet vil løsningen være å finne problemkilden ved eget utstyr. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på nytt for et grundig feilsøk og eventuelt en grundigere begrunnelse på hva som forårsaker problemene du opplever slik at vi sammen finner en løsning. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Vi tegnet avtale med Homenet vi skulle få fiber 1000GB men vi fikk aldri mer hastighet enn 17 GB, ringte flere ganger til dem og vi fikk til svar at det var ingen feil, vi spurte om de kan sende en tekniker som kan måle for å bekrefte det vi sier men vi ble truet med gebyr på 2000kr hvis dem sender en tekniker. Rett og slett dårlig tjeneste og dårlig kundeservice, nå betaler vi for noe vi har ikke, angrer veldig på at jeg har tegnet avtale med dem og anbefaler ikke dem.
Hei Meryem, Du skal selvfølgelig få opptil 1000/1000mbps til hjemmesentralen som i avtalen. Det er mange variabler som påvirker hastigheten du måler, anbefaler å se på denne lenken for mer informasjon rundt hastighet: https://www.homenet.no/hastighet. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling for veiledning og rådgivning rundt hastighetmålinger, eventuelt også for å se etter feilkilder på ditt nettverk. Ved feilretting dekker vi selvfølgelig kostnaden dersom det er feil på vårt utstyr, men informerer om montørgebyr ved hastighetsfeilsøk dersom feilen ligger ved kundens utstyr. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Fikk disse når jeg flyttet inn i ny leilighet. Måtte ha en kontrakt på 1 år pgs ny innflytte. Men de er helt forferdelig, dårlig hastighet, inkompetente kundeservice og dårlig generell opplevelse. Etter 3 måneder så sa jeg opp kontrakt og måtte betale resterende. Ta hvilke som helst andre en disse folka.
Hei Christian, Leit å høre at du har fått et slikt dårlig inntrykk av oss. Vi ønsker alltid å forbedre oss og setter pris på tilbakemelding. En kontrakt med oss forutsetter at tjeneste leveres i henhold til avtale. Vi oppfordrer alle våre kunder til å ta kontakt ved problemer slik at våre teknikkere kan hjelpe å finne en løsning. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Tegnet avtale med Homenet og etter mange måneder flytter jeg fra adressen og nå krever de gebyr på 9000 kr😡. Pass dere for dem 👍
Hei Dag, Jeg er ikke kjent med saken din, men annulleringsgebyr blir bare sendt ut ved kontraktbrudd. Dersom du flytter fra adressen med en pågående leveranseavtale kan du eventuelt høre med ny eier om de ønsker fiber levert til adressen slik at de kan ta over avtalen. Da vil du selvfølgelig ikke få noe krav fra oss. For mer informasjon rundt ditt kundekort anbefaler jeg å ta kontakt med oss direkte, eventuelt sende mail til [email protected] angående kravet. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet