HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Useriøst selskap. Flere måneders ventetid for å få Internett. Ekstremt dårlig kundeservice.
Hei Kjetil, Vi har dessverre forsinket leveranser på ny bestillinger, vi forsøker å fikse dette så raskt vi kan. Bekalger igjen forsinkelsene. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har nettopp skiftet fra kabelinternett (Canal Digital) til fiberinternett fra HomeNet. Nettet ble mindre stabilt, og i enkelte perioder mye, mye tregere. Dette var ikke bra i det hele tatt! Vil bytte tilbake til min gamle leverandør, men dessverre må jeg vente til bindingstiden er over. Moralen er: Ligg unna HomeNet! Ikke verdt pengene!
Hei Anita, Vi ønsker å levere bedre hvertfall like bra som din tidligere leverandør, og må bare beklage du opplever problemer med tjenesten. Vi ønsker å finne en løsning og må derfor be deg ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg har nå hatt Homenet som leverandør i noen måneder. Har aldri hatt så ustabilt nett noen gang.
Hei Henrik, Slik skal det selvsagt ikke være, her ønsker vi å finne en løsning. Derfor må vi be deg ta direkte kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har hatt Homenet som leverandør i 8mnd. Og kan mildt sagt si at jeg er veldig misfornøyd! Et meget ustabilt nett og lite behjelpelig kundeservice. Ble lovet 21mbit, får max 16 og helt nedi 8mbit. Til tider er det umulig å streame og at 2 surfer på nett. Tok kontakt med kundeservice, der ble jeg møtt med at alt så bra ut, og lite de kunne gjøre. Atpåtil når jeg spurte om de kunne sende en montør som kunne se på problemet, fikk jeg beskjed at den regningen måtte jeg ta. Har i senest tid fått nok, og har prøvd å fristille meg fra de 12mnd bindingstid. Dette kunne de heller ikke hjelpe meg med, når alt ser bra ut på deres side. Det neste vil være og ta saken videre til forbrukerrådet. Vil anbefale alle som tenker på å bruke Homenet, om å tenke seg om. Mitt råd er å unngå de som nettleverandør for alt. Konklusjon, elendig bredbånd og kundeservice.
Hei, Beklager å høre du har problemer med tjenesten fra oss, du skal selvsagt fristilles fra avtalen om vi ikke leverer ihht avtale vilkårene. Vi ønsker å sjekke dette på nytt og ber deg derfor ta direkte kontakt med oss for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
De har bindingstid på 12 måned og leverer det verste av det verste. Siden dag 1 så var det problemer. Nå har vi hatt dem i halvt år og må kontakte dem en gang per måned minst for at man har ikke internett. Kontaktet dem nå siden vi har ikke hatt nett på 3 dager og enda har de ikke sendt noen eller tatt saken seriøs og sier at de kan ikke sende noen iløpet av de neste 4 dagene! Bruker jo Internett for å se på tv og alt annet. Virker som en bedrift kan bare ikke bryr seg om sin kunde siden de har bindingstid?!
Hei Fariba, Beklager å høre vi ikke har fått rettet feilen din fort nok, vi gjør alt vi kan for å fikse alle feil så fort vi kan. Om det ikke har blitt fikset ta direkte kontakt, så skal vi sjekke hva som har skjedd. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har forsøkt å komme i kontakt med Homenet i flere uker. Hver gang får jeg beskjed at noen skal ringe meg opp, men hører ikke mer fra dem. Har prøvd å sende Mail og ringe, men får aldri svar.
Hei Alex, Beklager å høre dette, slik skal det selvsagt ikke være. Vi skal være tilgjengelige på telefon og chat mandag til fredag fra 08-21 Vennlig hilsen Mads | HomeNet
1 år uten fått fiber. De sa jeg kunne skrive meg av listen å vente uten gebyr. Så fikk jeg regning på 9000,- kr. Svindel, løgn, dårlig service! Hold dere unna!
Hei Du skal selvsagt ikke ha noe gebyr om du ikke har signert / godtatt noe avtale. Om dette stemmer ønsker vi at du kontakter oss direkte på telefon slik at vi kan sjekke dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet