HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fra dag 1 har jeg vært fornøyd med deres nett. Dekningen har vært betydelig bedre enn konkurrentene deres, dermed har jeg bestemt meg å være lojal med dere. Har alltid fått god service, hjelp og gode tilbud. Fortsett med dette. 👍😊
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Dette liker vi å høre! Vi vil alltid prøve å gi deg og alle kundene våre den beste servicen vi kan. Selvsagt skal vi forsette med dette og om det skulle være noe er det bare ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg har bare gode erfaringer med homenet. Kjempe super service. Ingen problemer med linja. Jeg har hatt nett når alle andre har vært uten i gata mi.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Dette blir ikke bedre Ingunn! Vi i HomeNet setter stor pris på din positive tilbakemelding, vi håper vi kan forsette å gi deg en god og stabil linje i lang tid fremover. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Bra service når jeg skulle koble min nye router til fibernettet. God kundebehandling der de tar seg god tid til kundene!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Supert å høre du er fornøyd med kundebehandlingen, godt at vi kunne hjelpe deg med dette. Skulle du trenge hjelp til noe annet er det bare ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Som kunde av dette selskapet kan jeg fortelle at noe mer tragisk og elendig har jeg aldri opplevd. Linjen er sjelden eller aldri oppe å går. Kundeservice oppleves non schalang. De har ingen agenda om annet enn å dra penger ut av folk for egen vinning Lykke til hvis dette blir valgt som din leverandør.
Har vært kunde hos Homenet i 3 år. Alle ganger nettet har klikket og ikke vært bra og jeg ringer er det de samme. Nå byttet jeg til Telenor. Snakket med kundeservis idag og sa jeg ikke orker mer og ha det sånn og vurderer og bytte leverandør sa han bare skal jeg sette det over til oppsigelse. Når jeg sa til dem på oppsigelse at jeg er missfornøyd og vurderer og bytte spurte dem ikke engang hvorfor eller hvis dem kunne forbedre noe så jeg blei der. Så ja jeg har bytta endelig nå!!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager å høre at du har byttet leverandør, og de problemene du har hatt opp igjennom. Selvsagt ønsker vi å finne ut og løse problemet slik at du som kunde kan bli fornøyd. Dette skal vi ta videre, det er ikke slik vi ønsker å fremstå for kundene våre. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Internett som gjentatte ganger faller ut. Dårlig kundeservice til tider, mens veldig god og hjelpsom service andre ganger. Nå har jeg hatt deres internett i 2 måneder, og hele denne perioden har jeg måttet ringe dere flere ganger til dagen, i uken og i måneden!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Slik skal det ikke være, dette må jeg bare beklage. Vi ønsker å kunne gi den samme gode servicen til alle tider og kunder. Opplever du enda problemer ønsker jeg selvsagt å finne en løsning på problemet sammen med deg. Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss, gjerne referer til at du har hvert i kontakt med oss på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Meget bra kundebehandling. Flink konsulent. Kjappe løsninger. Forståelig og behjelpelig ved feilsøking.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd Joakim, vi setter stor pris på din posestive tilbakemelding! Ta kontakt om du noen gang skulle oppleve noen problemer, så skal vi finne en løsning. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support