HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde en selger fra dere her for ca 14-15 dagers tid siden, sa til han at jeg skulle prate med kona først, og signerte med forbehold. Ringte kundeservice i går, og fikk til svar at 14 dager er gått, og angrefristen er over, så hvis jeg skal klage får jeg et gebyr på 9000kr. Hallo jeg har 3 små unger, og forholde meg til tiden går, og kona er overhode ikke interessert i det her. Jeg kommer ikke til å anbefale dere for noen andre, og tullete å betale 9000kr hvis jeg sier opp. Tror jeg går ut til media med det her, så ikke andre blir lurt heller. Mvh Roger S.
Hei Roger, Først er det beklagelig hvis du føler deg lurt, er ikke kjent med saken din, så kan ikke utale meg om hva du har signert under på. Hvis du har signert en avtale med oss om fiber etablering, men velger å trekke deg fra avtalen, så vil du få et brudd gebyr på 9000 kroner som står i våre vilkår. Hvis du mener noe har gått feil for seg med avtalen din, eller kontrakten du har signert, så er det fint om du kan kontakte vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00 eller sende oss en mail til [email protected] så kan vi se på det sammen. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
Har vært hyppig bruker av internett nesten hele livet, og DÆVEN dette er det VERSTE jeg har vært borti noen gang. Har hatt en sinnsyk aggresjon over kvaliteten på homenet i et halvt år nå. En stab som absolutt ikke vet hva de driver med, og et wifi system du hadde fått kastet etter deg i 1998. Dette burde absolutt ikke vært lov til å selge med bindingstid. Egoistisk og kynisk firma som tråkker kundene sine rett i fjeset. Godt jobba Homenet. SÅ dårlig tror jeg INGEN greier å levere om de prøver engang. 17 mb ned 1 mb opp. Neida, jeg mente 250 kb ned og 120 kb opp. Det viste den ihvertfall sist gang den greide å laste speedtest siden i det hele tatt. Bra jobba. Gi kundene deres kompensasjon eller pengene tilbake og kom dere vekk fra markedet. Slutt og ødelegge for folk. Fortsetter jeg å skrive nå blir det for grovt. SKJERP DERE
Lover mye, holder lite, men fakturerer som om dem har levert alt. Umulig å komme ut av kontrakt selv om dem gjentatte ganger bryter den selv. STYR UNNA.
Hei, her anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på chat/telefon slik at vi kan sjekke opp i problemet. Da altså forskjellen i det som skal ha vært lovet og hva du opplever. Dersom det er noe feil så skal du selvfølgelig ikke måtte betale full pris. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Uerfarne medarbeidere som ikke har skjønt hva det vil si å ta vare på kunden.
Hei Bjarne, Er ikke kjent med saken din her, men synd å høre tilbakemeldingen din her. Vi ønsker alltid å gi best mulig service til våre kunder. Ta kontakt med oss over chat eller telefon 38 99 01 00, så skal vi bistå deg på best mulig måte. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
Bytte fra Get som skulle levere 300 MB linje til Homenet med 1 GB linje. Kjørte en speedtest på begge to både på PC og mobil. Det skuffende resultatet var Wifi-testen av 300 MB fra Get var raskere enn 1 GB fra Homenet, selv om jeg satt ved siden Homenet sin ruter. Homenet er litt rimeligere men er på ingen måte fornøyd med hastigheten.
Hei Helge, Ta gjerne kontakt med oss over chat eller telefon 38 99 01 00 så kan vi feilsøke sammen for å avdekke hva som reduserer hastigheten din her. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
Svært hyggelige og imøtekommende folk, men katastrofalt dårlig nett som faller ut ustanselig. Har fått restartet x-antall ganger og hatt teknikere en håndfull ganger, men til ingen som helst nytte i praksis. Interessante tider; man kan sende folk til månen, men stabilt internett og gjerne hastighet litt over krypefart når det tross alt virker? - ...
Hei, Jeg er ikke kjent med din sak da jeg ikke har noen kundeinformasjon tilgjengelig. Kjekt å se at du har hatt en positiv opplevelse av våre kundebehandlere, men selvfølgelig trist å se at du opplever problemer ved tjenesten. Dersom du fortsatt opplever problemer ønsker vi selvfølgelig å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no for et grundig feilsøk. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Ingenting å klage på her. God kvalitet, God kundeservice.
Hei Dag A, Takk for at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg. Vi setter stor pris på dine hyggelige ord. Ikke nøl med å ta kontakt i fremtiden om det skulle være noe! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet