HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har forsøkt å komme i kontakt med Homenet i flere uker. Hver gang får jeg beskjed at noen skal ringe meg opp, men hører ikke mer fra dem. Har prøvd å sende Mail og ringe, men får aldri svar.
Hei Alex, Beklager å høre dette, slik skal det selvsagt ikke være. Vi skal være tilgjengelige på telefon og chat mandag til fredag fra 08-21 Vennlig hilsen Mads | HomeNet
1 år uten fått fiber. De sa jeg kunne skrive meg av listen å vente uten gebyr. Så fikk jeg regning på 9000,- kr. Svindel, løgn, dårlig service! Hold dere unna!
Hei Du skal selvsagt ikke ha noe gebyr om du ikke har signert / godtatt noe avtale. Om dette stemmer ønsker vi at du kontakter oss direkte på telefon slik at vi kan sjekke dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Bestilte nett fra HomeNet hvor de sa de kunne installere mot gratis etableringskostnad, men grunnet en feil hos dem førte det til en forsinkelse på 2 uker. Deretter etter å ha ventet rundt 3-4 uker siden bestillingen fikk vi beskjed om at det skulle komme en installatør mellom klokken 8 og 16 for installasjon. Dette skjedde aldri, og når vi ringte å hørte hva som hadde skjedd, var det lite hjelp, og generelt avvikende svar. Fikk beskjed at det skulle opprettes sak og at installatøren mest sannsynlig kom neste dag. Ringte igjen neste dag for å forhåpentlig få mer informasjon, men det var ingenting de kunne gjøre mens vi kun fikk beskjed med å vente på at installatøren skulle ringe, altså samme lovnad som forrige dag. Etter å ha ringt enda en gang viste det seg at de plutselig ikke hadde mulighet til å legge Internett til huset vårt likevel. Styr unna dette selskapet!
Hei Mathias, Vi beklager at oppkobling har tatt lengre tid en forventet, vi har dessverre mange utsettelser for øyeblikket. Dette er eskalert til høyeste led, og vi prøve å finne en løsning. Det var beklagelig å høre vi ikke kunne levere tjeneste til deg, slik er det av og til dessverre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Skulle ha Internett i ny bolig. Montører kom ikke til avtalt tid, umulig å komme i kontakt med folk som kunne hjelpe og nå to måneder siden jeg bestilte har jeg fremdeles ikke Internett. Nå vil de ha meg til å betale et gebyr på tusen kr fordi en montør ikke fant noen hjemme. Men vi var beviselig hjemme hele den dagen. Styr unna!
Hei halfdan, Dette ønsker vi å sjekke, derfor ønsker jeg at du kontakter oss direkte på telefon slik at vi kan finne ut hva som har skjedd Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Homenet krever at det kommer en montør får å sjekke modemet mitt selv om jeg har hatt bredbånd fra før og kun behøver å bytte modem 1:1. I tillegg må jeg være hjemme mellom 8 og 16, dvs en hel dag tapt arbeidsfortjeneste for å kunne bytte bredbånd!! Hadde benyttet angreretten om ikke tida hadde gått ut...
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Om dette er en nybestilling må vi dessverre ha ut en montør til nærmeste sentral for å koble opp linjen din. Det er ikke sikkert montøren trenger å komme inn til deg om du alt har vegguttak osv. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Bestilte nett for 14 mnd siden. Status pr i dag er at graving av kabel ikke har startet. Har avbestilt ordren og får i respons at jeg må betale 9000kr. Helt uttafor. Av veggen her, så virker dette selskapet til å være på grensa til det lovlige. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/bransjenorm-markedsforing-standardvilkar-internettaksess-forbrukere
Hei Hårek, Etter avtale vilkår vil du få gebyr om du kansellerer etter angrefristen. Om du mener vi bryter loven må jeg be deg ta kontakt med klage avdelingen her i homenet på homenet.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Her hva det super kundeservice og kjapt å få fikset feil på linja😎
Hei, takk for din omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet