HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som kunde av dette selskapet kan jeg fortelle at noe mer tragisk og elendig har jeg aldri opplevd. Linjen er sjelden eller aldri oppe å går. Kundeservice oppleves non schalang. De har ingen agenda om annet enn å dra penger ut av folk for egen vinning Lykke til hvis dette blir valgt som din leverandør.
Har vært kunde hos Homenet i 3 år. Alle ganger nettet har klikket og ikke vært bra og jeg ringer er det de samme. Nå byttet jeg til Telenor. Snakket med kundeservis idag og sa jeg ikke orker mer og ha det sånn og vurderer og bytte leverandør sa han bare skal jeg sette det over til oppsigelse. Når jeg sa til dem på oppsigelse at jeg er missfornøyd og vurderer og bytte spurte dem ikke engang hvorfor eller hvis dem kunne forbedre noe så jeg blei der. Så ja jeg har bytta endelig nå!!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager å høre at du har byttet leverandør, og de problemene du har hatt opp igjennom. Selvsagt ønsker vi å finne ut og løse problemet slik at du som kunde kan bli fornøyd. Dette skal vi ta videre, det er ikke slik vi ønsker å fremstå for kundene våre. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Internett som gjentatte ganger faller ut. Dårlig kundeservice til tider, mens veldig god og hjelpsom service andre ganger. Nå har jeg hatt deres internett i 2 måneder, og hele denne perioden har jeg måttet ringe dere flere ganger til dagen, i uken og i måneden!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Slik skal det ikke være, dette må jeg bare beklage. Vi ønsker å kunne gi den samme gode servicen til alle tider og kunder. Opplever du enda problemer ønsker jeg selvsagt å finne en løsning på problemet sammen med deg. Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss, gjerne referer til at du har hvert i kontakt med oss på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Meget bra kundebehandling. Flink konsulent. Kjappe løsninger. Forståelig og behjelpelig ved feilsøking.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd Joakim, vi setter stor pris på din posestive tilbakemelding! Ta kontakt om du noen gang skulle oppleve noen problemer, så skal vi finne en løsning. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Takk for dyktig og hyggelig bistand.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no, vi håper vi kan fortette å gjøre deg fornøyd videre som kunde. Skulle det være noe er det bare ta kontakt for en hyggelig samtale! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg har ikke noe noe negativt å si om Homenet. Kundebehandlingen er helt topp og imøtekommende.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Tor, dette blir vi veldig glad for å høre! Vi håper vi kan forsette å gjøre deg fornøyd, skulle det være noe er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Bestilte bredbånd fra dem, måtte være hjemme 5 dager fra jobb for å få koblet det opp. Utallige telefonsamtaler, utallige eposter og på toppen av det hele så fikk jeg en telefonregning på 680kr for å ringe til kundeservicen demmes siden dem har en hinsides minuttpris. Men når dem endelig å da menere jeg ENDELIG fikk montert opp bredbåndet så fikk jeg fantasktiske 6mbit ned å 0. 9mbit opp i motsettning til 60mbit ned å 15 mbit opp som var avtalen. Og ruteren som du får med, den må være den værste dritten jeg noen gang har sett.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager at du har opplevd disse problemene under installasjonen. Vi prøver å gi alle kundene våre en rask og god oppkobling, så vi beklager igjen at dette ikke har gått som det skal. Når det kommer til hastighet skal du selvsagt få den hastigheten du betaler for, gjør du/noen ikke det ønsker vi å løse dette. Beklager å høre at du har skiftet selskap, vi i HomeNet ønsker deg velkommen tilbake om du skulle ønske dette! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support