HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde besøk av selger som var på Fiber kampanje, hvor legging av kabel helt inn i huset og ikke kun til tomtegrense var gratis. Men i kontrakten var ikke dette spesifisert, faktisk var motsatt spesifisert. Tok kontakt med support, fikk raskt opprettet sak og allerede dagen etter fikk jeg svar. Og det var at det selger sa ikke var tilfelle. Selger har heller ikke lagt ved andre dokumenter som f.eks angreskjema Har sendt inn mail på [email protected] hvor jeg angrer, men ikke fått svar, ikke engang autosvar at den er mottatt. Mvh Thomas
Hei Thomas, Det var leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, men jeg kan dessverre ikke gå i detalj offentlig grunnet juridiske årsaker. Ta gjerne kontakt med oss på telefon, mail eller chat for videre behandling og oppklaring i saken. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
HomeNet skilter med at du skal få et raskt Wifi i hele boligen, men i realiteten er det det stikk motsatte du som kunde får. Fra å ha et problemfritt nettverk med Telenor valgte borettslaget å bytte til HomeNet for omtrent 2 år siden - for å spare noen få kroner i året. Siden den gang har det vært utallige problemer i borettslaget med generell tilkobling, tregt nett, problem med flere samtidige enheter på nettverket, plutselig dødt nettverk etc. Feilene vedvarer og HomeNet skylder på alt og alle, men realiteten er den at før HomeNet kom inn i bilde fungerte alt fint. Det viser seg altså at Fiberbredbånd ikke er det samme uavhengig av leverandør. Anbefaller alle å holde seg langt unna HomeNet.
Hei Kjell, Det er leit å se at du opplever problematikk med tjenesten. Jeg er ikke kjent med saken din ettersom jeg ikke har informasjon å gå etter, men ønsker selvfølgelig å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no for å gjennomføre et grundig feilsøk slik at vi kan finne årsaken til problematikken du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Vi har det på fjellet og er her hver helg. Når vi kommer opp er det alltid noe feil, og support er aldri åpent når vi faktisk har behov for det.
Heisann! Fint om du kan ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 99 01 00 Mandag - Fredag 08:00 - 21:00, så kan vi gjennomgå et feilsøk sammen. Du kan nå oss i helgen på chat, via vår hjemmeside mellom 10:00 til 15:00.
Jeg har nettopp skrevet en klage til dem. Jeg tok kontakt med dem når jeg flyttet inn i den nye leiligheten og spurte etter hva slags mulig det fantes for adressen min. Hun jeg snakket med forklarte om fibernett og jeg spurte om hvor langt tid dette kom til å ta. Jeg fikk beskjed om at dette kom til å ta opptil to uker og gikk på en avtale med de. Når det hadde gått nesten to uker, så ringte jeg tilbake igjen for å etterspørre om når de skulle komme for å montere internettet. Da fikk jeg beskjed om at det kom til å ta 6-8 uker. Jeg fikk sjokk. Jeg hadde jo fått beskjed om to uker ellers hadde jeg selvfølgelig ikke inngått noe som helst avtale med de. Mannen jeg snakket med sa han kunne avbestille for meg og jeg ba selvfølgelig om å avbestille abonnemangen, for jeg skulle heller ha abonnemang hos Telenor (jeg fikk internett hjemme sammen uke for samme pris og fungerer bedre). Han sa selvfølgelig ingenting om noe gebyr ved avbestilling. I dag etter to mnd får jeg plutselig en regning på 9000kr. Hva i hel#%te? Dette her er garantert svindel, jeg vil på min sterkeste ikke anbefale å tro på hva de sier. Ta heller kontakt skriftlig så dere har dokumentasjon på hva de sier til dere. Jeg kommer selv til å ta kontakt med advokat om dette her ikke blir fikset. Jeg skal ikke betale 9000kr for deres dårlig service og feil informasjonen som de ga til meg.
Hei, her høres det ut som ting ikke har vært helt riktig. Når det kommer til leveranse av nett så er det veldig avhengig av hvor man bestiller, men om det er i et ommrådet som alt er etablert så er det 2-8 uker som er normalt. Dette er veldig avhengig av hvor mye andre saker montørselskapet som da skal koble deg opp har på seg. Når det kommer til gebyret så er det et avbestillings gebyr som man får i hendhold til våre avtalevilkår og prislister. Du finner de her: https://www.homenet.no/avtalevilkar-prisliste-og-angrerett/ Om du mener at noe er feil så anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår faktura avdeling på [email protected] Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Dårlig internettilkobling, av og til helt fraværende. Noen ganger borte en hel time. Kan ikke ta opp en film fordi nettet fryser med det resultatet at bilde og lyd ikke passer sammen. Føler meg fanget i en avtale mellom borettslaget og HomeNet og får absolutt ikke det jeg betaler for. Kjenner ingen som ikke er helt avhengig av en velfungerende nettforbindelse idag.
Hei, Her anbefaler jeg å ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk rundt disse problemene da det ikke er slik nettet skal være. Det er bare å ringe oss på 38 99 01 00 så skal vi få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Vi hadde Internett fra Homenet i ca 4 år og i store deler av perioden var vi godt fornøyd. En påskeferie vi hadde vært borte var det plutselig ingen tilgang på Internett da vi kom inn døra hjemme. Jeg tok kontakt med Homenet på telefon som sa følgende: "Ja jeg ser at det har vært mye trafikk på linjen deres den siste uken". Jeg sa da at vi har vært borte i over en uke og da begynte denne personen å ro. "Jo, ja, jeg så vist feil". Personen skulle få teknikere til å se på saken. Vi hørte ingenting på over en uke, og vi hadde en stabil hastighet på 0,1mbps. Jeg ringte på nytt og fikk prate med en fantastisk hyggelig og hjelpsom person. Denne personen fikk oss til å koble fra alle enheter fra Internett for å se om disse kunne ha noen innvirkning på hastigheten. Disse inkluderte pc-er, telefoner og smart TV. Personen kom fort fram til at feilen lå på deres (Homenet) side og skulle ta dette videre. Neste dag ble jeg oppringt av en mann fra Homenet som sa jeg skulle ignorere alt som ble sagt forrige dag fordi dette var feil og personen jeg pratet med "visste ikke hva de snakket om". Han sa mye som jeg ikke forsto og når jeg spurte hva dette betød svarte han med "det kan du fint ta å google selv". 1 uke senere fikk jeg en melding fra teknisk support hvor det sto at vi måtte vennligst begrense Internett bruket vårt. Etter dette bestemte vi oss for å bytte bort fra Homenet.
Hei Daniel. Det er synd å høre at du valge å bytte til et annen selskap. Det høres veldig uheldig ut at du har fått litt forskjellige forklaringer her fra kundeservice. Skulle ønske vi kunne komme i bunns på hva som har oppstått her, så hvis du har noen spørsmål angående saken din her, så ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, chat eller mail på [email protected]
Hadde ikke problemer med dere, men Arvato største dr#%tsekkene men kan prate med. For fortsatt inkasso etter 3 år siden jeg flytta. De er rett å slett svindlere. Er ute etter ny leverandør om dagen hadde brukt dere men så lenge dere bruker ett slikt kjeltring firma som Arvato så syntes jeg alle bør holde seg langt unna.
Hei Jørn. Synd å høre at du har hatt en slik opplevelse med Arvato. Nå er ikke jeg kjent med saken din, og hva som har oppstått her, men vi har vår egen faktura avdeling her på Homenet som er veldig behjelpelig med alt som har med faktura å gjøre.