Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Dårlig
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Middels

Omtale av  Solveig K

Altfor lang ventetid på hjelp, dere burde ringt opp igjen på tlf. nr vårt. :((( 5sifret nr koster "flesk".

Nyttig (1)

Tilkoblingsproblem

Omtale av  Guangyu J

Veldig bra service. Prosesser gjennomført. Problemet var ikke løst, men var definert. Ble informert alt større områder var uten nettverket.

Nyttig (0)

Rask internet sammenlignet med prisen

Omtale av  Reza M

Rask service, men møntørene er ikke alle like erfaren. Måtte betale 2 ganger ved installasjon.

Nyttig (0)

Dårlig (og delvis ulovlig) forretningspraksis

Omtale av  Sebastian

+: Hastighet er relativt greit, jeg vet fra andre venner som bor i Bergen sentrum at det er vanlig å har dårlig hastighet når mange bruker internett samtidig (dvs. I aften eller om helg). -: Om 07.06.2017 fikk jeg en regning fra HomeNet hvor det informerte meg at det har endret sine avtalevilkår og innførte en faktureringsgebyr. Det var ulovlig for forskjellige grunner: [1] Ekomloven krever at "endring i eller opphør av avtale kan tidligst tre i kraft en måned etter at varsel er sendt sluttbruker". HomeNet sine avtalevilkår også sier "Ved endring er som må antas å ha en viss betydning for Kunden, skal HomeNet varsle Kunden minimum 1 - én - måned før endringen trer i kraft". Jeg tror at innføring av en gebyr som øker månedsprisen med 15% har "en viss betydning" til meg. [2] Jeg prøvde å avslutte kontrakt fordi jeg var veldig misfornøyd med HomeNet sine forretningspraksis av å innføre gebyrer uten varsel og med generelt veldig dårlig kommunikasjon - noen jeg har rettighet til med endring av avtalevilkår - uten suksess. Siste kommunikasjon med HomeNet bare sier at "Her har det vært misforståelse fra vår side. Det som er tilfellet er at det har vært en systemsvikt som har endret fra elektronisk til papirfaktura, og det beklager vi. "Jeg har ikke lyst til å bli utsett slike "tilfeller". Hvis jeg ikke hadde intervenert, slike "tilfeller" burde ikke ble oppdaget og jeg burde har betalt denne gebyr hele kontraktsperioden.

Nyttig (2)

Fabelaktig kundeservice!

Omtale av  Lilli

Møter på hyggelige kundeservice som er opptatt av å løse ethvert spørsmål og problem, hver gang!

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig bra

Omtale av  Nam V

Er veldig fornøyd med Homenet. Kan gjerne anbefale til venner.

Nyttig (0)

Rask og klar service

Omtale av  Kjell B

Selv om jeg bor i et området med gammelt kabelsystem, klarer Homenet å få det beste ut av systemet. Og har du det litt trangt i perioder, er det ikke noe problem med en liten utsettelse på faktura. Allover meget god service.

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener
Har ikke tilegnet profilen
HomeNet deltar ikke på Bytt.no

HomeNet har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
HomeNet besvarer ikke omtaler

HomeNet har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
HomeNet henter ikke inn tilbakemeldinger

HomeNet benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR