HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er nå 2 år siden at det kom en mann å ringte på døra å lurte på om jeg var interessert i raskt hjemmenett, dum som jeg var tegnet jeg avtale, i fjor tok kontakt med dem å spurte om dem snart skulle begynne å bygge ut her som jeg bor fikk beskjed om at dem skulle sende ut informasjon uten at det har skjedd, spurte også om det var mulig å trekke seg fra kontrakten og det var mulig mot å betale et gebyr på 8000 kr. Homenet er et firma som jeg vil anbefale alle å holde seg langt unna
Hei Sankthans, Jeg er ikke kjent med saken din, men vil anbefale deg å ta kontakt direkte med vår supportavdeling på [email protected] for en gjennomgang av saken din hos oss. Fiberutbygging krever avtaler, tillatelser og midler fra tredjeparter som kommune, vegvesen og entrepenører og kan dermed ta lenger tid enn forventet i noen områder. Vi forstår frustrasjonen dette kan medføre og beklager forsinkelsene du beskriver her. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
De gav tilbud på mobilt bredbånd som jeg sa jatakk til. 2 uker senere sier de at de ikke kan levere da det ikke er kobberlinje i huset??? Så lar de dette bli registrert som om jeg har avbestilt etter angrefrist og derfor skal betale kr 2500 i avbruddsgebyr!!!!!????? Når de solgte tjenesten sa de at de kunne levere. Men etterpå påstår de at jeg skal betale fordi jeg angivelig har fjernet en kobbertråd?? Jeg fatter ikke hva det har med saken å gjøre en gang. Betaler ikke for å ikke ha fått noe levert. Ingen ba meg sjekke etter kobbertråder i vegga før bestilling!! Og etterpå så klagebehandler de på swadavis og svarer intetsigende møl. Deretter nekter de å svare mer.
Hei Tone, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din da jeg ikke har nok informasjon å finne deg med i våre systemer. Dersom du mener at kravet ikke er riktig vil jeg anbefale å ta kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected] for å få en skriftlig gjennomgang av saken din. Vi ønsker selvfølgelig å være behjelpelig, og det er leit å se at du har hatt slik en negativ opplevelse med oss. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Totalt ubrukelig, styr unna, fraværende kundeservice, nett som faller ut særlig på kveldstid, hjemmeside som ikke fungerer.
Hei Tom, Leit å høre at du er misfornøyd med oss og tjenesten vår. Vi ønsker så klart å levere så bra internett-tjeneste og kundeservice som mulig, så vi setter stor pris på tilbakemeldinger. Vår kundeservice skal være tilgjengelige på telefon 08:00-21:00 og chat 09:00-21:00 mandag til fredag, samt chat 10:00-15:00 lørdag og søndag. Feilen du nevner får jeg ikke sjekket da jeg ikke har ditt kundekort for hånd i skrivende stund. Ta gjerne kontakt med oss på telefon (38 99 01 00) eller chat (https://www.homenet.no/kundeservice/) slik at vi får undersøkt dette nærmere. Vennlig hilsen Adrian | HomeNet
Ble koblet på internett den 8/7 og det er helt ustabilt, sender en oppsigelse på at jeg vil avslutte dette, for det er vel 14 dagers angrerett, fra den dagen jeg bruker det. Men nei da, det er 14 dager fra jeg bestiller, og hvordan kan man klage på en vare som ikke jeg har fått enda. Har ringt flere ganger, og dem legger på til meg. Dette er ikke et seriøst firma. Jeg kommer til å gå videre med dette. Så hold dere langt unna homenet folkens.
Hei Hanne, Angrerett gjelder fra bestilling ettersom det dreier seg om arbeid som utføres av montør og endringer i boligen som kan sammenlignes med annet fagarbeid som installasjon av strømuttak eller annet elektrisk materiell. Dersom du opplever problemer med tjenesten ønsker vi selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer til kontakt med vår teknisk avdeling for et grundig feilsøk og eventuell informasjon om hva som kan være årsaken til problemet. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Det mest useriøse firmaet jeg noen gang har vært borti. Homenet lurer folk! Jeg har vært kunde i mange år, og har hatt mye plunder hele veien. Først la de skylden på TV-leverandøren min RiksTV, så lovet de å bedre linjen sin. Linjen var bra et par dager så var det dårlig igjen. De lover en pris, så sender de plutselig regning med en mye høyere pris. De lover at bindingstiden er over, men når jeg sier opp får jeg sluttopppgjør på flere tusen kroner. Og det aller verste er at hver gang man ringer, sender Mail eller chatter er man i kontakt med ulike kundebehandlere som ikke kjenner igjen saken. Ikke noe blir lagret. EN gang i løpet av disse årene har jeg vært i kontakt med en som så hva problemet var, som lovet å bryte bindingstiden og gjøre et SISTE forsøk på få nettet opp. Denne samtalen er ikke loggført, så nå sitter jeg uten nett med ei stor regning. Annenhver kundebehandler lover å gjøre ting godt, annenhver lager h... for kunden. Anbefaler aller å holde seg LANGT unna Homenet! Og har du RiksTV eller Viaplay MÅ du IKKE la deg lure til å bruke Homenet. Kan ikke fatte at disse er samarbeidspartnere!
Hei Silje, Leit å høre at din opplevelse med oss var såpass dårlig. Det er så klart påkrevd at relevant informasjon loggføres -- og da spesielt ved avtaler som angår endring i abonnement. I ditt tilfelle bindingstid. Nå har jeg riktignok ikke kundekortet ditt foran meg her, så jeg kan ikke foreta en nærmere sjekk i skrivende stund. Det ønsker jeg derimot å gjøre, og ber deg vennligst kontakte oss slik at vi kan gå igjennom alle detaljer du nevner i ditt skriv. Siden du nevner brudd av avtaler og ikke-loggførte henvendelser så vil jeg anbefale at videre kontakt foregår skriftlig, slik at også du har kopier av eventuelle korrespondanser. Vi er tilgjengelige på både chat og epost. Vennlig hilsen Adrian | HomeNet
Var så fornøyd da mamma ringte og sa vi skulle få nytt og raskere Internett, etter et halvt år med dårlig Internett der jeg bodde gledet jeg meg til å slippe alle problemene som oppstod pga dårlig dekning. Viste seg at gleden kun var et teoretisk håp basert på løgner fra leverandør og rykter om fiber. Homenet klarer å koble seg til enhver duppeditt vi har liggende i huset, enten om det er tv, pc, spillkonsoll eller pad, men det viser seg at det er det eneste de klarer. For det å faktisk gi Internettilgang?? Nei da ber du om for mye. WiFi har dødd så mange ganger siden det ble installert, skulle faktisk trodd det var et suicidal nettverk. Takk til kundeservice som sendte mld for 3 dager siden og sa problemet er fikset! Må si jeg er veldig fornøyd med effektiviteten deres ved å sende en slik mld, skulle bare ønske dere hadde fokusert på å faktisk fikse problemet, isteden for å bruke tiden til å skrive mld vi fikk. Kanskje dere ikke hadde hatt så mange misfornøyde kunder. Jeg får desverre ikke gitt noen stjerner for internettets produktivitet, da det er dødt mesteparten av tiden.
Hei Daniel, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din ettersom jeg ikke kan finne ditt kundekort med informasjonen tilgjengelig, men det er meget leit å høre at du opplever problematikk med tjenesten. Dersom du fortsatt opplever problemene du beskriver ønsker vi gjerne å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling for å fortsette feilsøket slik at vi finner en løsning på frustrasjonen du opplever. Det kan også være nyttig å sjekke denne lenken: https://www.homenet.no/bad-apples/. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Har brukt Homenet i flere år med dårlig ustabilt nett. Kontaktet dere mange ganger. Ble anbefalt å oppgradere til premium med airties. Fortsatt ustabilt nett. Siste henvendelse til dere er ikke besvart. Langt fra fornøyd med dere. Venter på fiber fra Telenor. Kan ikke se en hel fotballkamp på uten at det stopper opp og må starte på nytt flere ganger under kampen. Varierer med signaler som skifter mellom 20 m pr. sek og 0,87.
Hei Svend, Jeg er dessverre ikke kjent med din historikk hos oss ettersom jeg ikke har tilstrekkelig informasjon å finne deg med i våre systemer. Det er leit å se at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt nettverk og vi ønsker selvfølgelig å finne en løsning på problemet. Ser frem til henvendelsen din blir behandlet av våre teknikkere, ta gjerne kontakt med dem direkte på telefon 38 99 01 00 for hurtigere behandlingstid. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet