HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har brukt Homenet i flere år med dårlig ustabilt nett. Kontaktet dere mange ganger. Ble anbefalt å oppgradere til premium med airties. Fortsatt ustabilt nett. Siste henvendelse til dere er ikke besvart. Langt fra fornøyd med dere. Venter på fiber fra Telenor. Kan ikke se en hel fotballkamp på uten at det stopper opp og må starte på nytt flere ganger under kampen. Varierer med signaler som skifter mellom 20 m pr. sek og 0,87.
Hei Svend, Jeg er dessverre ikke kjent med din historikk hos oss ettersom jeg ikke har tilstrekkelig informasjon å finne deg med i våre systemer. Det er leit å se at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt nettverk og vi ønsker selvfølgelig å finne en løsning på problemet. Ser frem til henvendelsen din blir behandlet av våre teknikkere, ta gjerne kontakt med dem direkte på telefon 38 99 01 00 for hurtigere behandlingstid. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Homenett har verdens dårligste kundeservice. Åpningstidene og oppdateringer tar tidlig kvelden, og er ikke tilgjengelig før langt ut på morgenen dagen derpå. Dette suger. Vil ikke anbefale dette selskapet til noen. Trodde GET var dårlig, men Homenett tar kaka. 😡😡
Hei, det er veldig beklagelig at du opplever det slikt. Våre telefoner er oppe fra 08:00 til 21:00 i hverdagene. Og vår chat er oppe fra 09:00 til 21:00, og 10:00 til 15:00 i helger og alle røde dager. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Det er få leverandører å velge mellom for fiber. Det ser ut til at HomeNet tror at de kan gjøre som de vil uten at det får konsekvenser. HomeNet ringte 20. februar og tilbød oppgradering til 1000/1000 Mbps uten endring i prisen mot binding i 12 måneder. Ok svarte jeg og godtok forutsatt ingen hunder begravet eller ugler i mosen. Tirsdag fikk jeg melding om at de sette opp prisen fra 449 til 699 kroner pr måned fra 1. august. Så mye var den avtalen verd. "Avtalen kan avsluttes i periodekraft frem til prisendringen trer i kraft." Jeg testet hastigheten og fant 22 Mbps . Det er sikkert 1.000 Mbps en plass ute på nettet, men det jeg får i praksis er altså 22 Mbps. Jeg har sagt opp HomeNet.
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Dette med pris skal ikke gjelde deg dersom du har bindingstid. Da skal du få den prisen som først ble avtalt i 12 mnd, det er kun etter de 12 mnd den da vil gå opp til 699. Når det kommer til hastighet så skal den være høyere enn 22, det er mulig at denne målingen er gjort på 2,4GHz wifi nettet, der kan det stemme at man får en slik måling. Anbefaler å bruke 5GHz nettet som boksen vår sender ut, den skal man få høyere hastigeht på. For å få målt opp til 1000 for å sjekke at linjen er som den skal må man nok bruke kabel. Du kan lese om hvordan man skal gjøre det her: https://www.homenet.no/hastighetstest/ Da skal man klare å måle 900-1000 mbps gitt at ditt utstyr tåler det. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Homenet lurte min leieboer til å tegne nytt ett års abonnement, skulle bare oppgi en faktura adresse. Må betale for flere mnd ekstra, selv om hun flyttet og de ikkje kunne levere til ny adresse.
Hei, det er normalt å binde seg opp til en ny periode på 12 mnd. Dette skjer ofte i forbindelse med at man får en mnd gratis, eller at vi setter ned mnds prisen i de 12 mnd. Det er da noe som burde vurderes opp mot muligheten for at man skal flytte ja, ettersom man er bundet av avtalen selvom man flytter. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Nettet oppererer i snitt på 30% av lovt hastighet, modem har ødelagt patch paneler, dårlig wifi etc. De verken bytter ødelagt utstyr eller gjør annet for å fikse problemene. Har vært i kontakt med kundeservice flere ganger og de stiller seg uforstående til problemene.
Hei, Dersom du opplever problemer med linjen din er det ønskelig at du kontakter oss via telefon eller chat slik at vi får gjennomgått et ordentlig feilsøk med deg. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Har fra dag en hatt problemer med å levere fra sen installering til selve fibernett. Ikke lovet hastighet. Stadige bortfall og dårlig kommunikasjon underveis. Dette produktet ville jeg ikke anbefale til noen.
Hei Hanne, Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, men jeg anbefaler deg å kontakte oss via telefon 38 99 01 00 eller chat på www.Homenet.no slik at vi får gjennomgått et ordentlig feilsøk med deg og finne en løsning på problemet ditt. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Oi, dette firmaet har jo forferdelige anmeldelser allerede ser jeg her..! huffda. over 700 håpløse saker ja.. Jeg burde ha googlet de før jeg trodde på det de sa til meg over telefon. -Så mye for å være godtroende:) ok, her er min situasjon: De lover et nett som skal kunne fungere til hjemmekontor, streaming av TV som Netflix, NRK, Youtube osv og generelt surfing på nett. De leverer 0.8-2 mbit linje. Ja, du leser riktig. Altså praktisk talt ingen forbindelse, og noe som er helt ubrukelig på alle tenkelige måter. Med en slik hastighet kan man ikke gjøre noe av det de lover. Og for å si det på en litt annen måte; med en slik hastighet kan du ikke gjøre noe av det du gjør "på internet" i 2020. Du sliter med å loade google.com. (dette er også etter flere justeringer fra "support") De mener jeg skal betale 448 kroner for dette ubrukelige nettet i 12 mndr fordi det jo er over 1 mbit. Avtalen som i følge selger garanterer streaming osv som nevnt ovenfor heter vistnok 1-7mbit. Kampanjepris i 12 mndr er bare en annen ordlyd de bruker på at de binder deg i 12 mndr. Svindel er jo et nærliggende ord. uff. De sier også at fiber var umulig inn på denne tomten og at den gamle telefonlinjen er eneste mulighet nå, men at de var "like i nærheten" med å legge kabel. Dette de beskriver som "like i nærheten" er altså uten å røpe for mye ca 45 minutter unna med bil.(!!) I nærheten er vel strengt tatt type naboene eller kanskje 100-200 meter fra tomta..? Fiberkabel med 1000Megabit ligger etter litt research ca 5 meter fra husveggen min, men det viste de ikke noe om, fordi de tydeligvis ikke kan benytte seg av den. Om jeg kan finne ut av det, bør de som driver med dette også kunne finne ut av det og informere kunden om det tenker nå jeg. Jeg må tilføye at det nå er en pågående sak der de skal vurdere om det er tilstrekkelig grunnlag for å slippe å betale for et ubrukelig nett. Håper de tar til fornuft og lar min samboer og meg få slippe å betale for et ubrukelig produkt i 12 mndr. -Noe annet vil jo være....?
Hei, dette høres ikke bra ut. Jeg anbefaler her at du sender en mail om dette til [email protected] anbefaler at du tar med mest mulig om hva selger har sagt at skal kunne gjøres på nettet, ettersom det er en 1-7 linje er det noen begrensninger på hva man kan bruke nettet til ja. Dette med fiber er isåfall fra en annen levrandør. Det er ikke noe vi sjekker opp for kunder desverre. Mvh Roar | HomeNet