HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eg har alltid fått god hjelp frå kundesenteret når eg har hatt kontakt med dei. Anbefaler HomeNet til alle.😊
Synes jeg får god hjelp, veiledning på tlf når jeg trenger hjelp. Og flott med så lav pris på abonnement!
Har vært fornøyd med leveransen, stabilt og godt nett. Hastigheten har vært det jeg har betalt for.
Sjekket opp på nettet hvilket nett firma som hadde best pris- Og ikke hadde Homenet bare best pris, men jeg fikk raskt nett på kjøpet. Jeg er fornøyd!
Alle som vurdere eller bruke homenet bør tenke sæ om. Har to fiberinntak i huset. Bruke kun ene. Skulle skifte til andre inntaket, der æ kunne betale før nyeste type boks. Fikk beskjed at æ sjøl må kontakte installatør. Og ta alle omkostninge med det. Kunderservice på homenet er lik 0. Gode nettopplevelser :) :) :) :)
God service, og stabilt nett. Mulig det er ok pris også?
Da jeg ringte en fredag og forklarte problemet, tok det forholdsvis lang tid før medarbeideren hadde nok opplysninger til å lage en sak for teknisk avdeling. Så fikk jeg meldinger tilbake fra dem med jevne mellomrom utover dagen. De skrev at det ville ta 1-3 dager, senest mandag kveld. Det var ikke avklart hvorvidt problemet lå inne eller utenfor boligen. Lørdag utpå dagen så vi plutselig at nettet var oppe igjen. Da var alt i orden, to dager før estimert. Så vi er godt fornøyd, også med at årsaken lå utenfor boligen, og dermed kostnadsfritt for oss. Takk for god hjelp!