HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fra dag en hatt problemer med å levere fra sen installering til selve fibernett. Ikke lovet hastighet. Stadige bortfall og dårlig kommunikasjon underveis. Dette produktet ville jeg ikke anbefale til noen.
Hei Hanne, Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, men jeg anbefaler deg å kontakte oss via telefon 38 99 01 00 eller chat på www.Homenet.no slik at vi får gjennomgått et ordentlig feilsøk med deg og finne en løsning på problemet ditt. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Oi, dette firmaet har jo forferdelige anmeldelser allerede ser jeg her..! huffda. over 700 håpløse saker ja.. Jeg burde ha googlet de før jeg trodde på det de sa til meg over telefon. -Så mye for å være godtroende:) ok, her er min situasjon: De lover et nett som skal kunne fungere til hjemmekontor, streaming av TV som Netflix, NRK, Youtube osv og generelt surfing på nett. De leverer 0.8-2 mbit linje. Ja, du leser riktig. Altså praktisk talt ingen forbindelse, og noe som er helt ubrukelig på alle tenkelige måter. Med en slik hastighet kan man ikke gjøre noe av det de lover. Og for å si det på en litt annen måte; med en slik hastighet kan du ikke gjøre noe av det du gjør "på internet" i 2020. Du sliter med å loade google.com. (dette er også etter flere justeringer fra "support") De mener jeg skal betale 448 kroner for dette ubrukelige nettet i 12 mndr fordi det jo er over 1 mbit. Avtalen som i følge selger garanterer streaming osv som nevnt ovenfor heter vistnok 1-7mbit. Kampanjepris i 12 mndr er bare en annen ordlyd de bruker på at de binder deg i 12 mndr. Svindel er jo et nærliggende ord. uff. De sier også at fiber var umulig inn på denne tomten og at den gamle telefonlinjen er eneste mulighet nå, men at de var "like i nærheten" med å legge kabel. Dette de beskriver som "like i nærheten" er altså uten å røpe for mye ca 45 minutter unna med bil.(!!) I nærheten er vel strengt tatt type naboene eller kanskje 100-200 meter fra tomta..? Fiberkabel med 1000Megabit ligger etter litt research ca 5 meter fra husveggen min, men det viste de ikke noe om, fordi de tydeligvis ikke kan benytte seg av den. Om jeg kan finne ut av det, bør de som driver med dette også kunne finne ut av det og informere kunden om det tenker nå jeg. Jeg må tilføye at det nå er en pågående sak der de skal vurdere om det er tilstrekkelig grunnlag for å slippe å betale for et ubrukelig nett. Håper de tar til fornuft og lar min samboer og meg få slippe å betale for et ubrukelig produkt i 12 mndr. -Noe annet vil jo være....?
Hei, dette høres ikke bra ut. Jeg anbefaler her at du sender en mail om dette til [email protected] anbefaler at du tar med mest mulig om hva selger har sagt at skal kunne gjøres på nettet, ettersom det er en 1-7 linje er det noen begrensninger på hva man kan bruke nettet til ja. Dette med fiber er isåfall fra en annen levrandør. Det er ikke noe vi sjekker opp for kunder desverre. Mvh Roar | HomeNet
Dette er elendig kundeservice! Elendig ustabilt nett og lover endring uten at noe skjer!
Hei Eva, Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Dersom du har problemer med linjen din er det fint om du kan kontakte oss på telefon eller via chat slik at vi får gått gjennom et ordentlig feilsøk med deg. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Ingen driftsmeldinger tilgjengelig. Eller ingen kundeservice 24/7.
Heisann! Driftsmeldinger blir alltid publisert og oppdatert her: https://www.homenet.no/driftsmeldinger' Vårt kundesenter er åpent: Telefon: Mandag - fredag 08.00-21.00 Chat: Ukedager: 09.00-21.00 Chat: Helg: 10.00-15.00 Vennlig hilsen Maren M | HomeNet
Svært ustabilt nett, ingen driftsmeldinger om hva som foregår og treg kundeservice som aldri klarer å fikse problemer. Det virker som om de forsøker å skjule at de sliter ved å ikke sende ut driftsmeldinger slik at de skal se bedre ut. De lover en hastighet men jeg har aldri noensinne klart å måle mer en under halvparten.
Hei Even, Leit å høre at du er misfornøyd med oss. Dersom det er større feil som berører flere av våre kunder, poster vi driftsmeldinger her: https://www.homenet.no/driftsmeldinger Om du opplever problemer med tjenesten ønsker jeg at du kontakter oss på 389 90 100, slik at en av våre teknikere kan forsøke å hjelpe deg med problemet! Vennlig hilsen Maren M | HomeNet
Vi har dessverre skiftet til HomeNet. Maken til dårlig dekning. Ser de skriver at et lyspunkt/pære ikke vil kunne lyse opp en stor bolig osv. Men når man har gjort det tidligere og alt blir mye dårligere Etter å ha skiftet leverandør, hva da? Ser de kan tilby bedre dekning med mere utstyr og økte kostnader. Med den elendige scoren de har på kundetilfredshet er dette noe de burde tilbudt kundene uten kostnad. Bare 10 mnd igjen til jeg kan skifte tilbake.
Heisann! Leit å høre at du er misfornøyd med tjenesten fra oss. Det er veldig mange faktorer som spiller inn når det kommer til WiFi-dekning. Utstyret du har brukt fra andre leverandører fungerer muligens annerledes enn vårt. I forbindelse med dette øsnker jeg at du kontakter oss på 389 90 100, slik at en av våre teknikere kan forsøke å hjelpe deg med problemet! Vennlig hilsen Maren M | HomeNet
Blitt altfor dyrt :( Må se etter andre løsninger. Funker stort sett greit men årlig rekevidde. Klusser ofte på netflix.
Hei, det er veldig synd å høre at du har en slik opplevelse av nettet. Det er bare å ta kontakt med oss dersom nettet ditt ikke leverer den hastigheten det skal. Det er også mulig at vår salgs avdeling kan tilby deg noe lavere pris. Vennlig hilsen Roar | HomeNet