HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uerfarne medarbeidere som ikke har skjønt hva det vil si å ta vare på kunden.
Hei Bjarne, Er ikke kjent med saken din her, men synd å høre tilbakemeldingen din her. Vi ønsker alltid å gi best mulig service til våre kunder. Ta kontakt med oss over chat eller telefon 38 99 01 00, så skal vi bistå deg på best mulig måte. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
Bytte fra Get som skulle levere 300 MB linje til Homenet med 1 GB linje. Kjørte en speedtest på begge to både på PC og mobil. Det skuffende resultatet var Wifi-testen av 300 MB fra Get var raskere enn 1 GB fra Homenet, selv om jeg satt ved siden Homenet sin ruter. Homenet er litt rimeligere men er på ingen måte fornøyd med hastigheten.
Hei Helge, Ta gjerne kontakt med oss over chat eller telefon 38 99 01 00 så kan vi feilsøke sammen for å avdekke hva som reduserer hastigheten din her. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
Svært hyggelige og imøtekommende folk, men katastrofalt dårlig nett som faller ut ustanselig. Har fått restartet x-antall ganger og hatt teknikere en håndfull ganger, men til ingen som helst nytte i praksis. Interessante tider; man kan sende folk til månen, men stabilt internett og gjerne hastighet litt over krypefart når det tross alt virker? - ...
Hei, Jeg er ikke kjent med din sak da jeg ikke har noen kundeinformasjon tilgjengelig. Kjekt å se at du har hatt en positiv opplevelse av våre kundebehandlere, men selvfølgelig trist å se at du opplever problemer ved tjenesten. Dersom du fortsatt opplever problemer ønsker vi selvfølgelig å hjelpe. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no for et grundig feilsøk. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Ingenting å klage på her. God kvalitet, God kundeservice.
Hei Dag A, Takk for at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg. Vi setter stor pris på dine hyggelige ord. Ikke nøl med å ta kontakt i fremtiden om det skulle være noe! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Vi ønsket og ønsker å installere Homenet, men pga reisevirksomhet og andre omstendigheter har jeg måtte avlyse 2 datoer for installasjon. Homenet har da, uten å spørre oss, annullert installasjonen og sendt et avbestillingsgebyr på kr 9.000. Tok da kontakt og sa at dette må være en missforståelse da vi ønsker å installere fiber fra Homenet. De skulle ordne dette og avtale nytt tidspunkt. Fikk da en sms som jeg skulle godkjenne, men da var installasjons gebyret steget fra kr 1.900 til 8.900. Dette kunne de ikke gjøre noe med da de mente jeg hadde avlyst bestillingen da jeg ikke kunne på 2 avtalte tidspunkt pga jobb. Homenet graver nå i min gate og vil ikke ha noen ekstrakostnad med å installere hos meg, men krever likevel at jeg betaler kr. 8.900. Jeg mener det er Homenet har brutt avtalen og vil forfølge dette med juridisk bistand. Homenet kunne brukt denne anledningen til å få en fornøyd og langsiktig betalende kunde, men har valgt å gi meg en svært dårlig kundeopplevelse. Ledelsen i Homenet burde ta et kurs i kundebehandling og satt dette på dagsorden hos sine kundebehandlere. Vil ikke på noen som helst måte anbefale Homenet.
Hei Leif, Veldig dumt at du hadde en slik opplevelse. Nå var det slik at entreprenør prøvde å kontakte deg 3 ganger uten hell, så vi så oss nødt til å avbryte avtalen, da det tok altfor lang tid før vi fikk kontakt med deg. Vi hadde en kampansje pris i en periode, da vi hadde en pris på 1900. Siden du valgte å bestillte på nytt utenom denne perioden, så er prisen 8900. Vi har ikke brutt avtalen her da vi ville levere til deg, men fikk dessverre ikke oppnådd kontakt. Vennlig hilsen Richard | HomeNet
I was informed that in my house I can have the internet, and there is a connection, but after the technician came, he said there are no cables. When I tried to fix it myself by providing a connection through other people, neighbors, Homenet said it's illegal and they can not do anything. I got a cancellation fee for the service I cant use. It took me 3 months to communicate with them, but all my complaints were lost and nobody responded to me. I still don't have internet - 3 months already and I have to pay 2500 thousand for spending my time and nerves.
Hello Hanna. Unfortunately there was no DSL cable on your property, so there came a fee for sending out a technician to your house for installation. It is the customers responsibility to know if there is cables on the property. Best Regards Richard | HomeNet
Kundeservice vet ikke noe om hva som skjer, nettet er alt for dårlig. Nettet er veldig ustabilt og det varierer mellom at man blir kastet ut jevnlig fra ruteren og at nettet stopper opp. Bytter så snart vi er ute av binding på avtalen.
Hei, Det var leit å se at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vår teknisk avdeling ønsker selvfølgelig å hjelpe dersom du opplever problemer med tjenesten eller skulle trenge råd til hvordan best sette opp utstyr for god dekning i boligen. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på telefon eller chat for et grundig feilsøk slik at vi kan finne årsaken til problemene du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet