HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Masse feil med dette Internettet. Mister nette så og si 24/7 spesielt på rommet. Bor i en blokk i et borettslag, som vil si at alle i det borettslaget har samme nettleverandør. Flere i dette borettslaget har klaget på akkurat det samme, pluss andre ting med denne leverandøren. Flere i borettslaget vurderer å gå til styret i borettslaget for å få byttet nettleverandør. Når jeg leser det som står ellers av omtaler her, er det mangee som klager på dere, både når det kommer til dårlig WiFi tilgang, men også andre ting. Dette er noe dere sier dere beklager for å vil fikse, men skjer jo visst ingen forandringer. Når vi tidligere har ringt dere får vi et elendig svar og null hjelp. Vet jeg ikke kan ta hver enkelte av dere for dette, tar selve firmaet i seg selv og de som yter dårlig kundeservice hos dere.
Hei, Elise! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig anbefaler vi og ta kontakt med vår klageavdeling for en ny vurdering. Under vil du finne en link til vårt klageskjema som kan fylles ut: https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Kristina | Homenet
Sa opp nettet etter flytting måtte betale for resten av årsavtalen. Riktig- er betalt men så har jeg fått nytt krav på neste År fra inkasso Arvato . har snakket med Homnett , Som sier de ikke har sendt regning - Kan det bli mere rot
HomeNet trakk dobbelt på en faktura og ville ikkje gi kompenasjon for dette. HomeNet bør ta kundeforholda sine alvorlig og gi kompensasjon spesielt der kunden sjølv har gjort en innsats for å rette opp i ein feil som HomeNet har heilt og holdent ansvar for. Kompensasjon er økonomisk ubetydelig for HomeNet. Om det oppstår i så stor grad at det blir betydelig, tyder dette på alvorlige problemer i organisasjonen. Kompensasjon styrker kundeforholdet, noko som er heilt kritisk for HomeNet.
Hei, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, men synes det du beskriver høres merkelig ut. Dersom vi ved en feil har trukket deg dobbelt en måned kan dette føres mot neste faktura, evt betales tilbake. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
La meg starte med at jeg har vært kunde hos Canal Digital og Homenet er betraktelig verre. De har teoretisk et meget godt tilbud, men det hjelper så lite når det er så sinnsykt mye nedetid (Tromsø) og de aldri varsler om dette. Det gjelder dessverre ikke bare meg, men flere bekjente i Tromsø. Jeg ble uten nett fra torsdag til mandag, og dette var noe jeg selv måtte klage om før jeg fikk noe som helst informasjon.
Hei Christina, Leit å høre at du har denne oppfattelsen av oss. Ved fellesfeiler(feiler som berører flere kunder) har vi et varslingssystem. Dette innebærer oppdatering på sms. Vi holder da også våre driftsmeldinger på Homenet.no oppdatert. Hvis det er slik at du har vært berørt av en slik feil uten å få oppdatering angående dette er det ønskelig at du tar kontakt med oss hvis det skjer igjen slik at vi får sjekket at du ligger inne i systemene. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Har hatt Homenet fiber siden august. Hadde med meg Airties 4930(mesh nettverk) som jeg hadde brukt på Get med godt resultat(bortsett fra når nettet kranglet, og det gjorde det jevnlig.). Ganske raskt begynte jeg å få ustabilt nett og Airties(oppdatert med sist tilgjengelig fimrware) som sto og jobbet(en og en falt ut.). Kontaktet Homenet som ga de vanlige rådene skru av Wifi på modem osv. I og med at Airties ikke har innebygd ruter og derfor bruker ruteren i modemet mistenkte jeg at problemet kunne ligge der. Uansett så fugnerte ikke samspillet. Ønsket å prøve en annet modem fra Homenet for å finne feilen. Det kunne jeg men da måtte jeg betale. Forøvrig så har naben som fikk fiber fra Homenet og Airties hatt massive problemer og byttet Airties en gang uten at problemet har blitt borte. Jeg kjøpte nå Tp Link Deco 5(rimelig mesh nettverk) og fikk koblet modemet i bromodus(må ringe Homenet og betale kr. 10 pr mnd. for ip adresse!) og problemet er løst. Raskt og stabilt nett i hele huset. Kablet nett opp mot 1000 mb opp og ned på stasjonær pc. Kunne ønsket meg en mer kompetent løsning fra Homenet. De bør være klar over at Airties/Genexsis platinum er en problem kombo.
Hei, Knut! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre utstyret vårt til å støtte nyere teknologi, og er i gang med å teste nytt WiFi-utstyr. Mange av våre kunder opplever super dekning med AirTies i kombinasjon med Genexis, men så vil det alltid være miljøer hvor WiFi fra samme utstyr ikke strekker til. Da kan det lønne seg å bytte til eget, slik som du har gjort. Vi håper likevel du har god nytte av fiberen vi leverer, og at du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Har ikke hatt noe særlig med negative opplevelser med homenet. -Har nå abbonert ett år og det var en feil på linja som ble utredet og fiksa kjapt. Ruteren er grei og funker fint uten at noen behøver å tukle med den :)
Hei Lars Kristian, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Takk for tilbakemeldingen :-) Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
jeg har betalt for 1 gb i 2,5 år no å har fått nok.nå har jeg avsluttet alt. har testet hastighet hel fra start....har fått ca 50mbps hele tiden. håper alle åpner øynene å avslutter alt med dere. svindlere: ta aldri kontakt: da smeller det: