HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært Telenor kunde i mange år, byttet jeg til Homenet. Angrer ikke en dag, overlegen kundeservice. Raskt svar på chat og telefon, alltid hjelp å få mens jeg har de på tråden. Anbefales på det sterkeste.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Supert å høre du er fornøyd med overgangen fra Telenor til oss, vi håper vi kan forsette å gi deg best mulig service over en lang periode Arild! Husk at du kan få 2 mnd gratis hvis du verver en ny kunde! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Rask installering og flinke folk som jobber der. Alt er tipp topp.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Godt å høre du er fornøyd med installasjonen, si i fra om du skulle ha noen problemer Tony! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Fra dag 1 har jeg vært fornøyd med deres nett. Dekningen har vært betydelig bedre enn konkurrentene deres, dermed har jeg bestemt meg å være lojal med dere. Har alltid fått god service, hjelp og gode tilbud. Fortsett med dette. 👍😊
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Dette liker vi å høre! Vi vil alltid prøve å gi deg og alle kundene våre den beste servicen vi kan. Selvsagt skal vi forsette med dette og om det skulle være noe er det bare ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Jeg har bare gode erfaringer med homenet. Kjempe super service. Ingen problemer med linja. Jeg har hatt nett når alle andre har vært uten i gata mi.
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Dette blir ikke bedre Ingunn! Vi i HomeNet setter stor pris på din positive tilbakemelding, vi håper vi kan forsette å gi deg en god og stabil linje i lang tid fremover. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Bra service når jeg skulle koble min nye router til fibernettet. God kundebehandling der de tar seg god tid til kundene!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Supert å høre du er fornøyd med kundebehandlingen, godt at vi kunne hjelpe deg med dette. Skulle du trenge hjelp til noe annet er det bare ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Som kunde av dette selskapet kan jeg fortelle at noe mer tragisk og elendig har jeg aldri opplevd. Linjen er sjelden eller aldri oppe å går. Kundeservice oppleves non schalang. De har ingen agenda om annet enn å dra penger ut av folk for egen vinning Lykke til hvis dette blir valgt som din leverandør.
Har vært kunde hos Homenet i 3 år. Alle ganger nettet har klikket og ikke vært bra og jeg ringer er det de samme. Nå byttet jeg til Telenor. Snakket med kundeservis idag og sa jeg ikke orker mer og ha det sånn og vurderer og bytte leverandør sa han bare skal jeg sette det over til oppsigelse. Når jeg sa til dem på oppsigelse at jeg er missfornøyd og vurderer og bytte spurte dem ikke engang hvorfor eller hvis dem kunne forbedre noe så jeg blei der. Så ja jeg har bytta endelig nå!!
Hei, Vi takker for din omtale på bytt.no! Vi beklager å høre at du har byttet leverandør, og de problemene du har hatt opp igjennom. Selvsagt ønsker vi å finne ut og løse problemet slik at du som kunde kan bli fornøyd. Dette skal vi ta videre, det er ikke slik vi ønsker å fremstå for kundene våre. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support