HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Krever 9000kr i avbestilling pga jeg skal flytte, kunne ikke overføre dette til nye leietakere. Har nå ventet i ca 1år på at fiberen skal komme inn i veggen her.
Hei, det du sier her stemmer det som du sier at man får et slikt gebyr om man flytter, da dette blir det samme som å måtte gå ut av avtalen. Om man får da de som flytter inn til å ta over din bestilling så kan vi fjerne dette gebyret. Mvh Roar | HomeNet
Vi bestilte internet med HomeNet, og det skulle bli aktivert 8.juli. Når datoen nærmer seg sier de at de ikke kan før 2.August. Siden vi heller ikke har fått internet til den datoen, ringer vi, og for svar om at det blir aktivert innen kl 16:00. Men dette skjer ikke selvfølgelig. Vi ringer igjen, og da sier de at de kan ikke gjøre noe for neste uke. Hva slags tull er dette? De utsetter dato hele tiden, og ikke bare det, de nevner at vi må betale bindingstid om vi avsluttet. Bindet til noe vi ikke får.. Jeg anbefaler absolutt ikke dette selskap. Dårlig selskap, og dårlig kundeservice.
Hei, nå finner jeg desverre ikke din bestilling men dette høres ikke bra ut. Her ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd her. Jeg vet at i juli mnd hadde våre underlevrandører stor pågang av saker samt noe underbemmaning, og ganske mange saker ble flyttet grunnet dette. Men når det kommer til den med 2.august så har vi isåfall en egen avdeling som følger opp slike saker som normalt skal komme tilbake til deg etter 2 virkedager. Om du ikke har hørt noe fra de enda anbefaler jeg at du kontakter oss på telefon. Mvh Roar | HomeNet
Jeg bestilte fiber i et område som aldri ble bygd ut i. Det tok faktisk så lang tid at jeg flyttet i mellomtiden og fant ut at de bygde ut her også. Så kontaktet Homenet for å prøve å flytte bestillingen min over til ny adresse. "Det er ikke noe problem!" sa selgeren på telefonen og flyttet for meg. 1.5 mnd senere får jeg en regning på avbestillingsgebyr på 9000kr på den forrige adressen, selvsagt fikk jeg dette gebyret lenge etter det nye angrefristen hadde gått ut også..
Hei, det stemmer at ved et flytt så vil det være det samme som en avbestilling av bestillingen på de gammle adressen. Det begyret du får er et som kommer på fiber om man avbestiller utenfor angrefitsten og etter at utbygging har startet. Man kan slippe dette gebyret om man får de som da flytter inn til å ta over din bestilling. Mvh Roar | HomeNet
Had a terrible experience first hand. I had initially heard some reviews of misleading invoicing but based on a suggestion from a previous resident i decided to still go ahead and order a subscription. The signs started to show at the start of the first invoice itself which was for 1800kr. There were charges of 599kr included even for connecting the line at the exchange with the telenor server and rent for the broadband for may, june and july all together! There was no information for this connection fee earlier neither included in any of the initial information exchange. There was an initial charge of 109 mentioned but later i found that it is a monthly cost. So the package wasn't 349 per month as their website claims but 349+109! The broadband is mediocre with slow speed during certain times of the day but being a small family unit our demands are not too high. Finally after two months i decided to cancel the subscription. This made it even worse! I was told that since i had ordered the subscription directly on homenet and not through one of the commission based agents therefore i cannot terminate the contract without paying the full year fee! Furthermore the customer service representative literally said the words "we have to make you pay!"
Skulle finne et billig bredbåndsabonnement, og tenkte at 389,- for 20/1 megabit var greit nok. Men - det som står med bitteliten skrift når du bestiller (på mobil selvfølgelig, for du har ikke internett...) er at linjeleie kommer på 109.- i tillegg og at du dessuten binder deg for 12 måneder. Begge deler ble en kjip overraskelse for meg, for teksten var så liten at jeg rett og slett overså den da jeg bestilte. Også kommer selvfølgelig montørgebyr på 599,- og porto på 120,- for et Zhone bredbåndsmodem med begredelig trådløs dekning. Så når jeg nå skal si opp etter 8 måneder, så må jeg betale for selve bredbåndet ut året. Ingen vei utenom sier kundeservice, så fremt jeg ikke for pakket bredbåndet på neste leietaker. Som jeg ikke vet hvem er. Så alt i alt kommer jeg til å betale 782 kr måneden for åtte måneder med "billig" bredbånd.
Hei, her er det som du sier ja noen kostnader som kommer utenom kun det abonnementet koster. Jeg ser at dette kan komme overraskende på for noen men det skal hvertfall ha blitt informert om uansett hvilken måte du har bestilt på. Det at du vil få i effektiv måneds pris på 782 kan sikkert stemme. Men når du har 12 mnd binding så er det helt normalt at man må betale ut denne perioden ved en oppsigelse. Mvh Roar | HomeNet
Disse folka ga meg ny bindingstid når he flyttet uten å opplyse om det. Har en 20mb linje, men den ligger i realiteten på 0.6g-9 mb. Etter utallige tlf med kundeservice, og en servicemann på døra som bekrefter at det er ustabilt men ikke vet hvorfor. Har nå krevdt avtale ugyldig samt att den heves med øyeblikkelig virkning og bestilt fra en annen leverandør. ALDRI MER HOMENET!!!
Hei, er ikke helt sikker på hvordan det er med bindingstid når det kommer til flytt. Men når det kommer til hastighet så ville jeg tatt kontakt med oss om du ikke får den hastigheten du skal ha. Om vi da ikke får løst feilen så stemmer det som du sier at vi blir nødt til å fristille deg. Mvh Roar | HomeNet
Nå har vi ikke kunne sett på tv eller bruke nett i mnd vis. De sier det skal bli bra, og kundesenter justerer litt her og der sier de. Men det er bare tull. Anbefaler alle oppadgående mennesker til å holde seg unna Homenet om de da ikke liker å bli opphisset av dårlige signaler. Nå bytter vi leverandør.
Hei, her vet jeg ikke helt hva som har skjedd når du har vært i kontakt med oss tidligere. Men om du fortsatt opplever problemer ville jeg tatt kontakt med oss. Vi kan også da undersøke hva som har skjedd når du har meldt inn saker/problemer tidligere. Mvh Roar | HomeNet