HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
La meg starte med at jeg har vært kunde hos Canal Digital og Homenet er betraktelig verre. De har teoretisk et meget godt tilbud, men det hjelper så lite når det er så sinnsykt mye nedetid (Tromsø) og de aldri varsler om dette. Det gjelder dessverre ikke bare meg, men flere bekjente i Tromsø. Jeg ble uten nett fra torsdag til mandag, og dette var noe jeg selv måtte klage om før jeg fikk noe som helst informasjon.
Hei Christina, Leit å høre at du har denne oppfattelsen av oss. Ved fellesfeiler(feiler som berører flere kunder) har vi et varslingssystem. Dette innebærer oppdatering på sms. Vi holder da også våre driftsmeldinger på Homenet.no oppdatert. Hvis det er slik at du har vært berørt av en slik feil uten å få oppdatering angående dette er det ønskelig at du tar kontakt med oss hvis det skjer igjen slik at vi får sjekket at du ligger inne i systemene. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Har hatt Homenet fiber siden august. Hadde med meg Airties 4930(mesh nettverk) som jeg hadde brukt på Get med godt resultat(bortsett fra når nettet kranglet, og det gjorde det jevnlig.). Ganske raskt begynte jeg å få ustabilt nett og Airties(oppdatert med sist tilgjengelig fimrware) som sto og jobbet(en og en falt ut.). Kontaktet Homenet som ga de vanlige rådene skru av Wifi på modem osv. I og med at Airties ikke har innebygd ruter og derfor bruker ruteren i modemet mistenkte jeg at problemet kunne ligge der. Uansett så fugnerte ikke samspillet. Ønsket å prøve en annet modem fra Homenet for å finne feilen. Det kunne jeg men da måtte jeg betale. Forøvrig så har naben som fikk fiber fra Homenet og Airties hatt massive problemer og byttet Airties en gang uten at problemet har blitt borte. Jeg kjøpte nå Tp Link Deco 5(rimelig mesh nettverk) og fikk koblet modemet i bromodus(må ringe Homenet og betale kr. 10 pr mnd. for ip adresse!) og problemet er løst. Raskt og stabilt nett i hele huset. Kablet nett opp mot 1000 mb opp og ned på stasjonær pc. Kunne ønsket meg en mer kompetent løsning fra Homenet. De bør være klar over at Airties/Genexsis platinum er en problem kombo.
Hei, Knut! Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre utstyret vårt til å støtte nyere teknologi, og er i gang med å teste nytt WiFi-utstyr. Mange av våre kunder opplever super dekning med AirTies i kombinasjon med Genexis, men så vil det alltid være miljøer hvor WiFi fra samme utstyr ikke strekker til. Da kan det lønne seg å bytte til eget, slik som du har gjort. Vi håper likevel du har god nytte av fiberen vi leverer, og at du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Har ikke hatt noe særlig med negative opplevelser med homenet. -Har nå abbonert ett år og det var en feil på linja som ble utredet og fiksa kjapt. Ruteren er grei og funker fint uten at noen behøver å tukle med den :)
Hei Lars Kristian, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Takk for tilbakemeldingen :-) Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
jeg har betalt for 1 gb i 2,5 år no å har fått nok.nå har jeg avsluttet alt. har testet hastighet hel fra start....har fått ca 50mbps hele tiden. håper alle åpner øynene å avslutter alt med dere. svindlere: ta aldri kontakt: da smeller det:
I 3 mnd. har jeg prøvd å få kontakt med deres fakt.avd uten å lykkes ventetid på telefonen opptil 20 min. Det har også blitt sendt en e-post fra Arvato Finance A/S den 18-2-21 som det blir bedt om svare meg, det har heller ikke skjedd noe fra dere der. hilsen Arnfinn
Hei Arnfinn Jeg er ikke kjent med saken din, men ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Dersom du fortsatt venter tilbakemelding ta gjerne kontakt med oss direkte på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller e-post til [email protected]. Ønsker deg en god helg. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Internettet fungerer kun i ny og ne. Skype pålogging/tilgang har vært ikke mulig. Jeg har vært fast/lojal kunde i over 10år (Ventelo/Homenett). Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg tildelt en måneds kompensasjon på bakgrunn av ovennevnte internett problematikk..! Hvilket jeg synes er smålig sammenlignet med de 5 måneder ustabile internett tilgangene jeg har hatt.
Hei, Larbi! Dette ønsker jeg gjerne å hjelpe deg med. Jeg finner dessverre ikke kundebildet ditt basert på informasjonen i innlegget, men ønsker at du sender oss en e-post til [email protected]. Få med kundenummer, navn og adresse, slik at vi får tatt en ny vurdering rundt saken. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Homenet tar betalt for å sende faktura på epost, har aldri vært borte i det før. Internetten er så dårlig at man såvidt har internett en meter fra ruteren, bare å glemme å få internett i hele huset med denne aktøren. Ble lova at dette skulle være billigere, men det ble dyrere etter mye juging av selger. Ble instalert 12 måneder for sent. Vil fraråde alle å bruke de.
Hei Kim, For kostnadsfri utsendelse av faktura anbefaler vi å opprette e-faktura/avtalegiro. Dersom du opplever problemer med linjen din ønsker vi selvfølgelig å hjelpe med dette, ta gjerne kontakt med oss direkte. Vennlig hilsen Ingvild| Home_Net