HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte fiber i Oslo fra HomeNet i april 2018 gjennom en dørselger fra HomeNet. Ble lovet rask utbygging av selger forhåpentlig høsten 2018 skulle jeg få fiber. Etter flere statusoppdateringer fra HomeNet om at nå starter snart gravingen, ble det sendt utsettelse på utsettelse via mail, for at i juni 2019 så endelig gi beskjed via mail: "Avvik i leveranse fra HomeNet: Vi må dessverre meddele at HomeNet har besluttet å stoppe salg- og leveranse prosessen av fiber til ditt nærområde. Årsaken til dette er at prosjektet har blitt dyrere enn først antatt, og vi har dermed ikke den oppslutning som må til for å forsvare utbyggingen økonomisk. Vi har derfor nå kansellert din bestilling hos oss, men håper å få muligheten til å tilby deg fiber ved en senere anledning. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører." Oppsummering: HomeNet er ikke en leverandør en kunde kan stole på. Har du mulighet. velg en annen leverandør.
Hei, Jeg skjønner at det ikke er noe gøy når et av våre prosjekt ikke ender med utbygging som først planlagt. Vi ønsker jo selvfølgelig å bygge fiber til alle, men det er også slik at det må gjøres en økonomisk vurdering hvor utfallet må være positivt for at vi går videre med utbyggingen. Om det er slik at selger her har lovet ting som ikke skulle ha blitt lovet ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan få tatt dette videre. Mvh Roar | HomeNet
Dårlig nett med mye "støy på linjen" som naturlig nok ordnes etter man har ringt (ofte) og sakt ifra.. prisene går opp etter en viss tid.
Hei, Det er selvfølgelig mulig at det er støy på linjene til tidere, men om det er slik at du konstant opplever at nettet ikke er slik det skal her så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk rundt dette. Du kan ta kontakt med oss på 38 99 01 00 Mvh Roar | HomeNet
Useriøst, dårlig service, og dårlig kundebehandling. Opplever noe dritt garanterer gir oppsigelse og skriver masse om dere over alt. Anbefaler ikke dere mer. Skaffet mange kunde til dere men jeg skal sørge for dere mister mange kunder
Har betalt i over 2 år for 1000 mbps, men det ligger stort sett rundt 105 mbps. Har klaget flere ganger og hver gang etter at jeg klager kommer hastigheten opp i det den skal. har en sterk mistanke om at de setter opp hastigheten noen dager for så å sette den ned igjen. STYR UNNA!
Hei, Det å stille hastigheten opp eller ned på denne måten du beskriver er ikke noe vi gjør. Jeg er ikke sikker på hvorfor dette skjer at hastigheten din faller ned på denne måten, men om du ikke har fått noe svar på dette under en av sakene du har laget hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av dette. Vi kan kontaktes på 38 99 01 00 Mvh Roar | HomeNet
Har aldri vært kunde hos Homenet, og etter opplevelsen jeg har hatt med dem nå kan jeg garantere at jeg heller ALDRI kommer til å bli det. Ufattelig useriøse, og med null respekt for personvern! For noen måneder siden fikk jeg plutselig bestillingsbekreftelser og faktura på et abonnement hos Homenet, i en annen persons navn. Denne personen hadde et lignende etternavn som meg, og epostadressen registert på vedkommende var altså feilaktig tilfeldigvis min. (Aner ikke hvordan dette skjedde) Jeg tok umiddelbart kontakt med kundeservice og ba dem rette opp, noe de angivelig gjorde. Måneden etter fikk jeg likevel en ny faktura på abonnementet (!!). Etter å ha klaget på dette og fått en beklagelse og en bekreftelse på at adressen min var slettet fra alle deres systemer, har jeg nå også fått mail fra Viasat i denne andre personens navn. Hvor mange andre tredjeparter de har spredt epostadressen min til er uvisst. Jeg har nå meldt saken til Datatilsynet, og håper dette sykt useriøse firmaet får en saftig bot. Oppfordrer andre som har opplevd lignende ting å gjøre det samme! Dette selskapet burde få bøter så det svir for grove brudd på GDPR. I tillegg til at jeg har fått spredt epostadressen min rundt til gudvethvem uten mitt samtykke, har jeg også fått innsyn i sensitive opplysninger til en vilt fremmed person. Jeg har i skrivende stund feks full anledning til å logge meg inn hos Viasat på en annen persons konto og gjøre hva jeg vil med den. Det ville jeg selvsagt aldri funnet på å gjøre, men det faktum at jeg har mulighet til det er temmelig grovt. Og det er Homenet ansvarlig for.
Hei, Dette er selvfølgelig ikke noe som er gjort med vilje, vi ønsker ikke at feil epost blir registrert på våre kunder. Dette skaper problemer som de du har opplevd, at du får bekreftelser og informasjon som er ment til noen andre. Og for kunden som ikke får den informasjonen som sendes fra oss. Selvfølgelig vil du også få eventuelle andre bekreftelser som sendes til epost adressen som kunden registrer hos oss om han bestiller noe annet igjennom oss. Det er vledig bra at du har kontaktet oss angående dette slik at vi har fått mulighet til å fjerne din mailadresse fra våre systemer. Om det er slik at du fortsatt får mailer fra oss eller lignende anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hvorfor du fortsatt får dette. Mvh Roar | HomeNet
Styr unna er rett omtale og det beste rådet. Sjekk om det er muligheter for fiber i ditt området og bruk de som har dette. HomeNet har ikke hos oss og dette kunne de ha informert om slik at de unngår dette utrolige omdømme de nå får pga de ikke er på kundene sin side og gjør det som er best for de. Dårlig omdømme tar liv av dem til slutt så lykke til.
Hei, jeg anbefaler også det du sier om man har behov for fiber. Det er jo ikke noe å legge skjul på at man får høyere hastighet og ofte et mer stabilt nett på fiber. Om det er slik at noen har solgt deg internett på ADSL og sagt at dette var fiber ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne en løsning på dette. Mvh Roar | HomeNet
Vi kan tydeligvis ikke få raskere nett på adressen vår selv om vi bor sentralt i Bergen. Men den hastigheten som vi betaler for, får vi heller ikke.
Hei, Om det er slik at du ønsker høyere hastighet og vi ikke kan tilby dette er det lite jeg kan gjøre med det desverre. Men om du ikke får den hastigheten som du betaler for her anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk rundt hvorfor du ikke får denne hastigheten. Du kan ta kontakt med oss på 38 99 01 00 Mvh Roar | HomeNet