HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har hatt mer problemer med HN på 1 mnd enn med Telenor på 21 år. Var så dum å bytte til HN pga pris, nå skjønner jeg hvorfor de er litt billigere, flere ganger i døgnet faller hastigheten så det ikke går å lese avisen engang, når det er som værst får jeg ikke målt hadtigheter engang, må koble ut utstyret hele tiden. Prøvde å skrive hva jeg egentlig mener her men da ble jeg sensurert!
Hei Per, Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og dette ønsker vi selvfølgelig og gjøre noe med. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller via vår chatløsning på privatsiden så vi kan komme frem til en permanent løsning. https://www.globalconnect.no/privat/kundeservice Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Etter avtale med sameiet skulle vi fått innstallert fibernett hos oss 21. November 2022. 25. Januar har dette fortsatt ikke blitt gjort, og vi har vært uten nett siden 1. Januar. Vi har ringt Homenet kundeservice kontinuerlig helt siden montør skulle dukket opp. De forsikrer oss om at montør tar kontakt snart, men så langt har ingen kontaktet oss iløpet av denne perioden. Snakket med dem for siste gang på tlf idag, da sa de at de hadde gjort alt de kunne gjøre (de sendte en mail til entrepenør) og at de ikke kunne love noe som helst om når internett skulle komme på plass. Hvordan kan man si det 2 mnd på etterskudd? Dette må være det værste internettfirmaet i hele Norge. Tenk det da - snart en måned uten internett og de har enda ingen oppdatering om når internett skal komme på plass. Jeg har fanget som kunde hos dette selskapet ettersom sameiet dessverre har valgt dem som levenandør.
Hei, Scott! Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse med leveransen. Har dessverre ikke nok innsikt i saken din, men her ønsker vi at du kontakter oss direkte om det skulle være noe vi kan hjelpe med. Vi kan nås på chat og telefon 38 99 01 00, og våre åpningstider er 08.00 - 21.00 mandag til fredag, og 10.00 - 15.00 i helgene på chat Med vennlig hilsen Kristoffer| Global Connect
Dette er et dårlig produkt og dårlig service. Vi betaler for et produkt vi ikke får. Nettet er veldig ustabilt. Vi angrer på at vi byttet fra Telenor til dette selskapet. Det skulle vi aldri gjort.
Hei Heidi. Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Dersom du har problemer med tjenesten din ønsker vi å finne en løsning på dette. Fint om du kan ta kontakt med oss direkte på telefon 38990100 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Kristoffer | GlobalConnect
Ustabilt og fraværende nett, ble et kort opphold på meg. Hyggelig kundeservice, men det hjelper dessverre så lite...
Hei Petter. Først vil jeg bare beklage for opplevelsene du har hatt med oss. Her er det fint om du kan ta konakt med oss på tlf 38990100 eller på chat via vår hjemmeside slik at vi får gjort et feilsøk sammen med deg. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect
Det var bra, men etter at det økte prisen til kr 850..Har det gått nedover. Opplever at TV hakker og fryser bildet, hele tiden. Ser frem til at Telenor legger inn nye linjer.
Hei John, Dette høres ikke normalt ut. Her vil jeg anbefale at du tar kontakt med oss direkte slik at en av våre teknikkere kan ta et fullstendig feilsøk med deg for å finne hvor problemet ligger. Når det kommer til pris så høres det ut som at du hadde en kampanje som har utgått, du kan kontakte abonnemnetsavdelingen vår så vil de kunne tilby deg en ny kampanje pris. Mvh Mohammed | GlobalConnect
Kan sitte og se tv. Plutselig stopp tv søker 10 sek. stopp nytt søk kan holde på i 30 min.
Hei Helge, Dersom du opplever problemer med din tv-tjeneste vil jeg anbefale deg å kontakte oss via telefon eller chat slik at vi kan foreta et feilsøk. Vi kan da finne ut om problemet ligger hos oss eller om du må henvises videre til tv-leverandør. Vennlig hilsen Ingvild | Homenet
Synes det begynner å bli en stiv pris. Skjønner at alt er blitt dyrere generellt, men skulle ønske noen hadde "guts" nok til å gjøre det beste for forbrukerne.
Hei Anne Vi har dessverre ikke mulighet til å diskutere privatabonnement her, men gjerne kontakt oss slik at vi kan finne en gunstig løsning på dette sammen med degVi kan nås på chat og telefon 38 99 01 00, og våre åpningstider er 08.00 - 21.00 mandag til fredag, og 10.00 - 15.00 i helgene på chat Vennlig hilsen Bjørn Tore | Homenet