HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei! Tidligere siste 14 dager så har leveranse på fiber fra dere gått mye skeis! Og jeg har kjeftet og smelt på dere opp og ned i mente! Jeg ga dere en aller siste sjanse til å levere og få fikset alt! Og den muligheten har dere benyttet godt! I dag har montør vært her og gjort en fantastisk bra jobb! Og internetthastigheten er en drøm! Kudos og stoor klapp på skuldra til HomeNet og deres partnere på installasjon! Dette ble meget bra til slutt og takk for det! Keep it up!!!
Hei Bengt, Tusen takk for strålende tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på :-) Vennlig påskehilsen Fredrik | Home_Net
Jeg er ekstremt misfornøyd med HomeNet. Til tross for at de flasher med setninger som "konkurransedyktige priser", så tar de veldig mye penger for ytterst dårlige tjenester. De setter regelmessig opp prisen som langere, uten å forbedre noenting som helst. Jeg er usikker på om dette egentlig er lov, og jeg håper noe forferdelig kommer til å skje med firmaet. Den eneste grunnen til at jeg bruker dem per dags dato, er fordi jeg snart skal flytte, og ikke vil pådra meg bindingstid ved å bytte. Den dagen jeg flytter, så skal jeg vie resten av mitt liv til å advare folk mot å la seg lure av dette forferdelige bløffmakeriet av en internettleverandør.
Hei, Færre antall mennesker bruker kobbernettet i Norge. Prisen for abonnementet øker derfor, noe som bidrar til nødvendig drift, vedlikehold og oppgraderinger av nettet. Selv om prisen øker vil du fremdeles kunne få markedets beste pris på ditt bredbånd. Dette kan abonnementavdelingen vår hjelpe deg med. Jeg har ikke mulighet til å ta en vurdering rundt eventuelle tekniske problemer, men håper du har vært i kontakt med kundeservice vedrørende situasjonen. Hvis vi har tatt en avgjørelse i saken kan du sende inn klage via lenken under https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Kristina | Homenet
Er så uheldig at jeg har homenet i blokka jeg bor i og kan dermed ikke få annet internett inn i veggen. Er helt komisk dårlig fart på sakene og er tregere enn alt annet jeg har prøvd som ikke er fiber.
Hei, Amund! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig, men vil gjerne anbefale og ringe til vår kundeservice på telefon 38 99 01 00 så vi kan ta et feilsøk av linjen med deg for å mappere ut hvor problemet kan ligge. Våre åpningstider er 08-21 fra mandag-fredag. Vennlig hilsen Kristina | Homenet
Masse feil med dette Internettet. Mister nette så og si 24/7 spesielt på rommet. Bor i en blokk i et borettslag, som vil si at alle i det borettslaget har samme nettleverandør. Flere i dette borettslaget har klaget på akkurat det samme, pluss andre ting med denne leverandøren. Flere i borettslaget vurderer å gå til styret i borettslaget for å få byttet nettleverandør. Når jeg leser det som står ellers av omtaler her, er det mangee som klager på dere, både når det kommer til dårlig WiFi tilgang, men også andre ting. Dette er noe dere sier dere beklager for å vil fikse, men skjer jo visst ingen forandringer. Når vi tidligere har ringt dere får vi et elendig svar og null hjelp. Vet jeg ikke kan ta hver enkelte av dere for dette, tar selve firmaet i seg selv og de som yter dårlig kundeservice hos dere.
Hei, Elise! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Har vi tatt en avgjørelse som du mener er urettferdig eller rettstridig anbefaler vi og ta kontakt med vår klageavdeling for en ny vurdering. Under vil du finne en link til vårt klageskjema som kan fylles ut: https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Kristina | Homenet
Sa opp nettet etter flytting måtte betale for resten av årsavtalen. Riktig- er betalt men så har jeg fått nytt krav på neste År fra inkasso Arvato . har snakket med Homnett , Som sier de ikke har sendt regning - Kan det bli mere rot
HomeNet trakk dobbelt på en faktura og ville ikkje gi kompenasjon for dette. HomeNet bør ta kundeforholda sine alvorlig og gi kompensasjon spesielt der kunden sjølv har gjort en innsats for å rette opp i ein feil som HomeNet har heilt og holdent ansvar for. Kompensasjon er økonomisk ubetydelig for HomeNet. Om det oppstår i så stor grad at det blir betydelig, tyder dette på alvorlige problemer i organisasjonen. Kompensasjon styrker kundeforholdet, noko som er heilt kritisk for HomeNet.
Hei, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, men synes det du beskriver høres merkelig ut. Dersom vi ved en feil har trukket deg dobbelt en måned kan dette føres mot neste faktura, evt betales tilbake. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
La meg starte med at jeg har vært kunde hos Canal Digital og Homenet er betraktelig verre. De har teoretisk et meget godt tilbud, men det hjelper så lite når det er så sinnsykt mye nedetid (Tromsø) og de aldri varsler om dette. Det gjelder dessverre ikke bare meg, men flere bekjente i Tromsø. Jeg ble uten nett fra torsdag til mandag, og dette var noe jeg selv måtte klage om før jeg fikk noe som helst informasjon.
Hei Christina, Leit å høre at du har denne oppfattelsen av oss. Ved fellesfeiler(feiler som berører flere kunder) har vi et varslingssystem. Dette innebærer oppdatering på sms. Vi holder da også våre driftsmeldinger på Homenet.no oppdatert. Hvis det er slik at du har vært berørt av en slik feil uten å få oppdatering angående dette er det ønskelig at du tar kontakt med oss hvis det skjer igjen slik at vi får sjekket at du ligger inne i systemene. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net