HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her hva det super kundeservice og kjapt å få fikset feil på linja😎
Hei, takk for din omtale her på bytt.no Vennlig hilsen Mads | HomeNet
27 juni ble vi koblet til fiber fra Homenet her på Prærien. Vi hadde da parallelt fiber fra Hammerfest Energi helt til 1 august. God tid å sammenligne de vil jeg si. Jeg sendte første klage til Homenet dagen etter tilkobling om at nettet var tregt og ping respons tid var alt for høy. Siden da har det vært teknikere innom ett par ganger og utallige epost, telefon, sms og chat samtaler utført med Homenet, enda i dag går de rundt grøten... Spør om det samme, ber meg teste de samme tingene om og om igjen, sier jeg tester feil eller "truer" med at jeg må betale ett bomtur gebyr om de skal sende folk på feilsøking. August er snart over å dette er ennå ikke løst, de fortsette i samme tone og takt, det går over en uke mellom hver gang de svare på epost. Når jeg ringer eller chatter online vet de ingenting om epostene og de som leser epost vet ingenting om chat eller telefon, så du gjentar seg selv i hjel. Hammerfest Energi har strengt tatt ikke noe bedre kundeservice, MEN de svare ganske kjapt, er lokal og levere faktisk ei go fiber linja, tv tjenestene derimot er fra steinalderen. Med alt dette sagt, ligg langt unna Homenet sin fiber, sats på Hammerfest Energi der. Men ikke få TV via Hammerfest Energi, kun fiber!
Hei Roger, Beklager å høre du har problemer med tjenesten, vi håper etter alle disse mailene og chatene vi kan finne en løsning. Vi tar din tilbakemelding med videre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ringte inn og fikk gratis flytt - plutselig har jeg 12 mnd bindingstid uten å ha blitt informert om det. Fikk en regning på 2500 kr - og dette skal visst være bindingstid. Ellers mye tull med oppkoblingen, datoen ble forskyvet flere ganger og vi var uten nett i flere uker. Treg og ustabil nett og veldig dårlig kundeservice. Styr unna!! Aldri Homenet igjen for vår del!
Hei Mailn, Dette med bindingstid skal stå i avtalevilkårene du skal ha fått sendt, om du ikke har fått dem må vi selvsagt sjekke dette. Vi ber deg derfor ta direkte kontakt med oss om du mener å ikke ha fått dette. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Bestilt internett 4 uker siden. Fikk oppkoblingsdato men ingen fra Eltel (montører) har kommet! Ingen beskjed om ny oppkoblingsdato. Ringte og sendte e-post til Homenet kundeservice flere ganger, ingen konkret svar.
Hei, om du har hatt en montør som ikke har møtt opp hos deg, skal du egentlig som du sier få en ny dato på mail/sms fra oss. Om du enda ikke har fått noe ny dato anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av hva som skjer. Du kan kontakte oss på38 99 01 00. Mvh Roar | HomeNet
Ble ikke informert om såkalt egeninnsats på å grave ned kabel. Får oppgitt kostnad på 12 500 kr for å få dette utført. Vil ikke betale en slik sum for å bytte internett, de vil ha stort gebyr for å "bryte avtalen" på tross av at avtalen ble signert for godt over 3 år siden. Frekke folk på kundeservice. Dagens tips: Behold leverandøren dere har i dag.
Hei, det er ikke en slik opplevelse vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med etter å ha kontaktet vår kundeservie. Det stemmer nok som du sier at det vil være en kostnad for å få arbeidet utført, og at det også er en kostnad om man skal gå ut av avtalen etter angrefristen sitt utløp. Her ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med oss på telefon eller mail slik at vi kan finne ut av dette med informeringen av egeninsatts. Du kan kontakte oss på 38 99 01 00 eller på [email protected] Mvh Roar | HomeNet
Jeg bestilte Internett fra homenet for 6 uker siden og fikk beskjed om at det tar 2-6 uker før jeg får det installert. For noen uker siden fikk jeg dato for montering, men på denne datoen hørte jeg verken fra montør eller Homenet. Ringte kundeservice to ganger og fikk bare beskjed om at jeg vil motta ny dato på mail, men har heller ikke fått dette. Har nå vært uten Internett i TRE uker pga dere! Får heller ikke bruke angrerett for ikke levert tjeneste, da denne kun gjaldt for 14 dager etter inngått avtale. Begynner å lure på om jeg kommer til å få Internett denne måneden i det hele tatt.
Hei, her høres det ut som om det har skjedd noe virkelig galt i vår leveranse prosess. Det stemmer som du sier at om montøren ikke møter på avtalt dato så skal vi komme tilbake til deg med ny dato, men dette skal skje relativt raskt. Om du enda ikke har hørt noe ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd her. Du kan kontakte oss på 38 99 01 00. Mvh Roar | HomeNet
Dette er elendig. Her må Forbrukerrådet på banen. Jeg kan ikke se at jeg har gått med på 12 mnd bindingstid. Jeg er avhengig av hjemmekontor men får ikke gjort noe fordi tilgangen stadig faller ut.
Hei, alle våre linjer leveres med 12 mnd bindingstid. Men selvfølgelig om du ikke har blitt informert om dette skal du ikke ha dette. Her ville jeg tatt kontakt med oss slik at vi kan finne ut av det, eller som du sier ta kontakt mer forbrukerrådet/forbrukerklagenemda om du alt har vært i kontakt med oss og er uenig med vårt svar. Mvh Roar | HomeNet