HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tja - nå koster 'HomeNet 603 kroner pr måned. Det er alt alt alt for mye. Utfordringen er at de 2 andre tilbyderne ligger på ca det samme. Er det virkelig månedprisen for ADSL nå??
Hei, Hei ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med vår salg avdeling. Det er ofte mulighet til å binde seg opp til oss for 12 mnd for å få lavere pris på nettet. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Fungerer bra når det en gang fungerer, men vi er stadig uten Internett på grunn av feil de tydeligvis ikke evner å ordne.
Hei Karoline, Beklagere å høre du har opplevd mye feil med tjenesten, slik skal det selvsagt ikke være. Om du enda opplever problemer ta kontakt med oss direkte på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Har hatt Homenet i noen år nå og er godt fornøyd med det de har levert. Ingen andre har greid å levere så mange mbit til en så billig penge. Bra kundeservice.
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no Godt å høre du er fornøyd med tjenesten. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg bestilte fiber i Oslo fra HomeNet i april 2018 gjennom en dørselger fra HomeNet. Ble lovet rask utbygging av selger forhåpentlig høsten 2018 skulle jeg få fiber. Etter flere statusoppdateringer fra HomeNet om at nå starter snart gravingen, ble det sendt utsettelse på utsettelse via mail, for at i juni 2019 så endelig gi beskjed via mail: "Avvik i leveranse fra HomeNet: Vi må dessverre meddele at HomeNet har besluttet å stoppe salg- og leveranse prosessen av fiber til ditt nærområde. Årsaken til dette er at prosjektet har blitt dyrere enn først antatt, og vi har dermed ikke den oppslutning som må til for å forsvare utbyggingen økonomisk. Vi har derfor nå kansellert din bestilling hos oss, men håper å få muligheten til å tilby deg fiber ved en senere anledning. Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører." Oppsummering: HomeNet er ikke en leverandør en kunde kan stole på. Har du mulighet. velg en annen leverandør.
Hei, Jeg skjønner at det ikke er noe gøy når et av våre prosjekt ikke ender med utbygging som først planlagt. Vi ønsker jo selvfølgelig å bygge fiber til alle, men det er også slik at det må gjøres en økonomisk vurdering hvor utfallet må være positivt for at vi går videre med utbyggingen. Om det er slik at selger her har lovet ting som ikke skulle ha blitt lovet ville jeg tatt kontakt med oss på telefon slik at vi kan få tatt dette videre. Mvh Roar | HomeNet
Dårlig nett med mye "støy på linjen" som naturlig nok ordnes etter man har ringt (ofte) og sakt ifra.. prisene går opp etter en viss tid.
Hei, Det er selvfølgelig mulig at det er støy på linjene til tidere, men om det er slik at du konstant opplever at nettet ikke er slik det skal her så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk rundt dette. Du kan ta kontakt med oss på 38 99 01 00 Mvh Roar | HomeNet
Useriøst, dårlig service, og dårlig kundebehandling. Opplever noe dritt garanterer gir oppsigelse og skriver masse om dere over alt. Anbefaler ikke dere mer. Skaffet mange kunde til dere men jeg skal sørge for dere mister mange kunder
Har betalt i over 2 år for 1000 mbps, men det ligger stort sett rundt 105 mbps. Har klaget flere ganger og hver gang etter at jeg klager kommer hastigheten opp i det den skal. har en sterk mistanke om at de setter opp hastigheten noen dager for så å sette den ned igjen. STYR UNNA!
Hei, Det å stille hastigheten opp eller ned på denne måten du beskriver er ikke noe vi gjør. Jeg er ikke sikker på hvorfor dette skjer at hastigheten din faller ned på denne måten, men om du ikke har fått noe svar på dette under en av sakene du har laget hos oss anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan finne ut av dette. Vi kan kontaktes på 38 99 01 00 Mvh Roar | HomeNet