HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lurer på om noen i det hele tatt jobber der. Eneste en hører ifra de er fakturaen. Jeg vil ha valgfrihet til å velge. Og i 2021 burde vi ikke trenge masse bokser.
Hei Tom R, Vårt kundesenter holder åpent alle virkedager fra kl. 08:00 - 21:00. I tillegg har vi helgeåpent på chat via vår hjemmeside lørdag og søndag fra kl. 10:00 - 15:00. Dersom du opplever problemer med tjenesten, eller skulle ha noen spørsmål ønsker vi selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer deg til å kontakte oss. Ønsker deg en riktig god helg! Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Har nå vært uten nett i 3 dager , og har mistet 3 hele arbeidsdager . Man får ikke et beklager over at man har mistet inntekt for 3 dager nå!!!! Dårlig signal var det før mistet signalet, sto opp mandag morgen da var nettet borte. Modemet lyser som det skal. Fikk beskjed om at plutselig var feilen fikset men de fikk ikke kontakt med mitt modem. Dette fikk jeg beskjed om først da kontaktet dem igjen.Fikk heller ingen melding fra dem at feilen var fikset men ikke fikk kontakt med mitt utstyr. Eneste stedet det står i bedriftmeldinger er at det er ordnet i Moss og Grålum, ikke noe med den byen jeg bor i. Kommer heller ikke inn på mine sider Da jeg spurte om man skal betale for noe som ikke virker fikk jeg ikke nor svar. Betaler hver mnd for dårlig nett,og nå et nett jeg ikke engang får brukt.
Hei, George Leit å høre at du har dette inntrykket av oss. Jeg forstår at manglende internett hjemme byr på utfordringer knyttet til arbeid. Hvis en montør må ut for å rette feil på linja kan det ta opptil 72 virketimer før feilen er løst. Etter at feilen er løst kan du kreve kompensasjon hos fakturavdelingen ved å ta kontakt med oss på tlf. 38 99 01 00 eller sende oss e-post til [email protected]. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Dårlig service.Har vært i kontakt med firmaet flere ganger,men koster meg 2500 kr å få noen til å fikse problemene.
Hei Torbjørn, Det virker som det kan ha skjedd en misforståelse. Kostnaden du viser til er annulleringskostnad. Ved feil på linjen dekker vi feilretting. Du er bare ansvarlig for skade og feil du selv har påført utstyret. Ta gjerne kontakt med oss for å finne en permanent løsning på problemet du opplever. Du kan nå vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Håvard | Home_net
ustabilt nett,mye hakking.Har hatt kontakt med kundeservice flere ganger,men svaret er alltid at de ikke kan se at noe er feil ,jeg bor i blokk og de andre har samme problem
Hei Jarl, Utrolig leit å se at du opplever problemer med nettverkstjenesten. Jeg er ikke kjent med feilen du beskriver, men håper du kontakter oss for et grundig feilsøk slik at vi finner en permanent løsning på problemet. Takk for et ærlig innlegg. Vi ønsker alltid å forbedre oss. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Fikk installert fiber i 2020. Etter det ble det utrolig dårlig fart og ustabilt nett. Håper noen fikser dette. Jeg kan kke ha det på denne måten.
Hei Nils, Slik ønsker vi absolutt ikke at vår lynraske fibertjeneste skal oppleves. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe, og oppfordrer deg til å kontakte vår teknisk avdeling når du er hjemme og har utstyret tilgjengelig. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Hei! Tidligere siste 14 dager så har leveranse på fiber fra dere gått mye skeis! Og jeg har kjeftet og smelt på dere opp og ned i mente! Jeg ga dere en aller siste sjanse til å levere og få fikset alt! Og den muligheten har dere benyttet godt! I dag har montør vært her og gjort en fantastisk bra jobb! Og internetthastigheten er en drøm! Kudos og stoor klapp på skuldra til HomeNet og deres partnere på installasjon! Dette ble meget bra til slutt og takk for det! Keep it up!!!
Hei Bengt, Tusen takk for strålende tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på :-) Vennlig påskehilsen Fredrik | Home_Net
Jeg er ekstremt misfornøyd med HomeNet. Til tross for at de flasher med setninger som "konkurransedyktige priser", så tar de veldig mye penger for ytterst dårlige tjenester. De setter regelmessig opp prisen som langere, uten å forbedre noenting som helst. Jeg er usikker på om dette egentlig er lov, og jeg håper noe forferdelig kommer til å skje med firmaet. Den eneste grunnen til at jeg bruker dem per dags dato, er fordi jeg snart skal flytte, og ikke vil pådra meg bindingstid ved å bytte. Den dagen jeg flytter, så skal jeg vie resten av mitt liv til å advare folk mot å la seg lure av dette forferdelige bløffmakeriet av en internettleverandør.
Hei, Færre antall mennesker bruker kobbernettet i Norge. Prisen for abonnementet øker derfor, noe som bidrar til nødvendig drift, vedlikehold og oppgraderinger av nettet. Selv om prisen øker vil du fremdeles kunne få markedets beste pris på ditt bredbånd. Dette kan abonnementavdelingen vår hjelpe deg med. Jeg har ikke mulighet til å ta en vurdering rundt eventuelle tekniske problemer, men håper du har vært i kontakt med kundeservice vedrørende situasjonen. Hvis vi har tatt en avgjørelse i saken kan du sende inn klage via lenken under https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Kristina | Homenet