Ren Røros Aksess har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får ikke den tjenesten vi kjøper,opplever flere helger med 4/5 mb irritabelt
Kundetjeneste er på svært lav nivå fra dag en. Dem oppfører seg som monopol her i fjellregion. Høy pris og lav tjeneste nivå. For å få kontakt med kunderågiver og etterhvert løse problem er det bare uendelig prosedire... Ren Røros Digital AS har enrdet navn til Ren Røros Aksess AS. Det var ikke noe forbedring i det helle tatt. Kunde har følelse at ingen setter pris på penger dem får månedlig for tjeneste som er ikke verdens beste men kanskje verdens direste.
Meget varierende kapasitet, den ble DÅRLIGERE etter de la ut fiber kabel. Relativt ofte så dårlig at det ikke går å verken spille på nett eller se Netflix. Skuffende når man betaler for en av de større abonnentene. Mye lægging, så dårlig for gaming. Det detter i blant helt bort i korte perioder. De har fått flere sjanser til å ordne problemene uten at de har klart det. Kommer til å bytte selskap snarlig om det ikke blir noe endring denne gangen når vi igjen ringer å ber dem om å fikse dette. Er så lei alle problemene dette medfører. Problemene er ikke knyttet til spesielle tider på døgnet, så at det er mange som bruker nettet enkelte tider går heller ikke å bruke som forklaring. Anbefales ikke! Når det er så ille i Røros sentrum vil jeg tro det er enda verre andre steder.
Hei Sofie! Vi pratet vel så vidt i går om nettverket ditt, saken der står åpen og vi skal fortsette og feilsøke til vi finner feilen. Det er ofte slik at opplevelsen blir annerledes når teknologien byttes, da det ofte blir forskjellig plassering på ruter samt at teknologien på antenne som sender trådløst signaler er forskjellig. Veldig beklagelig at du opplever det slik, men vi skal løse denne saken og forhåpentligvis gi deg bedre responstid for gamingen din. /Pål-Amund
Billigere enn Telenor og støtter lokal regioner. Veldig fornøyd.