NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri fungert godt, svert ustabil internett med ikke eksisterende service, en lukket runde. Ett år uten internett med massiv bruk av tid til å slukke/reset, etc. Anbefales alt mulig for å maskere evt billige utstyr feil og lukke veien til service hjelp.
ufyselig kundeservice anbefaler absolutt ingen og velge nextgentel, med mindre det er absolutt siste løsning. kan presisere nok hvor dårlig kundeservicen og hvor ufyslige de som jobber der er, og hvor lite kompetanse de har om ikt-altså de som jobber i kundeservice.
Umulig å få fornuftig hjelp av kundeservis har vert uten nett 20 dager nå. Får bare billigste mulig løsninger som er helt ulogisk
Ikke mulig å kontakte de på epost, ingen epostadresse å finne. Dårlig bredbånd her jeg bor.
Jeg betaler for 1000/1000 og hjemme internett men får 5/5 og ingen vil undersøke en gang. De påstår at det må være noe galt med ruteren de leverte, men nekter ansvar for den. Det står Nextgentel på ruteren, altså en del av deres produkt. De tar ikke ansvar men kreve betaling av regning i foreveien!! Nextgentel nekter ansvar og nekter å feilsøke fra annet enn pulten.
Jeg tror at det er en god bedrift, bra service og prisen er gungstig
Hei Mariela, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din opplevelse hos oss 😍 Ha en flott dag videre Mvh Christian
For dyrt ift hastigheten jeg får. I tillegg må jeg velge RiksTV hvis jeg vil ha tv, og de kan ikke levere der jeg har fritidsbolig. Nå ser det i tillegg ut til at jeg ikke får byttet