NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Periodevis fraværende internet i en måned. Overhodet ingen seriøs oppfølging. Man later som om man skal hjelpe, men gjør ingenting.
Forferdelig. Synes de burde gå konkurs siden de ikke leverer produktet de garanterer
Nettet faller ut hele tiden, TV signaler også. Ruteren virker bare i to rom til tross for at hele leiligheten bare er 55 kvm.
Kom en selger på døra og tilbød samme pakke/kanaler som jeg allerede hadde via canaldigital for 300kr mindre. Jeg slo til... Hjelpe meg. ALT var dårlig. Dekoderen er så treig at det tar 5-6 sekunder å skifte kanal. I tillegg henger den seg opp støtt og stadig. Må restarte hver eneste dag. Nettet er myyye tregere enn nettet fra canal digital var, selv om det skal være samme hastighet. Dekoderen har ingen smartTV funksjonalitet.. Kundeservice??? Sikkert grei den, hvis du har tålmodighet til å sitte en time å vente på å komme gjennom på tlf. STYR UNNA
Kundetjenesten fungerer veldig dårlig. Regninger som er betalt, blir krevd på nytt. Henvendelser på tlf. blir ikke tatt hensyn til. Å kommunisere pr. e-post ser ikke ut som de ønsker.
1.juli fikk vi fiber, og alt skulle fungere som forventet og avtalt. Etter flere henvendelser ble ikke hastigheten bedre. Vi har gitt opp, og går tilbake til Telenor når vi har anledning til det. Vi har angret mange ganger på at vi byttet leverandør.
Utrolig dårlig Internett som sjeldent fungerer som det skal. Går ofte mange dager uten Internett, og NextGenTel tilbyr ikke noe form for erstatning. Anbefales virkelig ikke, heldigvis skal det byttes til altibox veldig snart.