Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Værste som finnrs

Omtale av  Signe L

Dårlig trådløst nettverk. Dårlig kundeservice De holder ikke det selger lover og sier seg helt utenforstående til det selgerene deres sier. Tar ikke ansvar for hva selgerene selger og sier.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Manglende teksting, elendig fjernkontroll

Omtale av  Anette

Mangel teksting, veldig lite funksjonell fjernkontroll- tungvint å taste seg rundt - for mye tasting for å nå enkle valg. Dårlig/gammeldags fjernkontroll. Vanskelig oppsett. Aksepterer ikke 9 minutters ventetid når det er Nextgentel har ringt meg.

Til og med mobilnettet på tlf min er bedre en nettet jeg har....

Omtale av  Skriver-For-Hele-Familien

Jeg syntes nettet er ufattelig dårlig, vi har linje på 100/100 og får mellom 0-4/24-50 på linja, dette er helt sykt, men når vi ringer så er det, ja pga corona så er det mye trafikk på linjene, mens jeg leser i kommentarene under fra nextgentel at det ikke er noe problem... javel så gi meg nett på 100/100 som blir betalt for da og ikke noe drit av nett jeg får nå, vi sliter bare med og laste inn Google.no og det er latterlig, Altibox blir neste nettleverandør, de leverer i allefall.

Sikkert helt ok når det ikke er noen andre alternativer.

Omtale av  Aslak

Vanskelig å komme i kontakt med kunde service. Måtte gå på chatten for å få telefon nr. DET BØR STÅ SYNLIG MED FET FONT PÅ 1. SIDEN. Det er ikke alle problemer som kan løses via chat.

Ledelse som ikke bryr seg om kunder

Omtale av  Per B. O

Sensurerer uttalelser på undersøkelsen. Fraskriver seg ansvar. Tydelig ledelse som ikke bryr seg om kundetilfredshet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tregere enn tidligere leverandør (også før karantenetiden slo inn)

Omtale av  Julian M

Veldig imøtekommende kunderådgiver, men ikke med nok kompetanse om å endre innstillinger i ruter-menyen fra datamaskin.

Svar fra NextGenTel
24.03.2020 15:35

Hei Julian. Per dags dato (24.03.2020) opplever vi ikke problemer i forbindelse med den økte trafikken på nettet vårt. Kapasiteten vår er proporsjonert for perioder med økt trafikk, denne situasjonen kan naturligvis endre seg, men vi vil i så fall sende ut informasjon til de som eventuelt er berørt. Det er større sannsynlighet for at tregheten du opplever skyldes andre forhold, som eksempelvis sviktende trådløs dekning eller at kapasiteten på abonnementet ikke er tilstrekkelig etter ditt bruk. Kundeservice har god kompetanse til å hjelpe til med slike problemstillinger. Angående innstillingene du ønsker å endre på ruteren din så ønsker jeg gjerne å hjelpe deg selv, om dette ikke noe er du allerede kan endre selv gjennom MinSide-appen (du kan gjøre enkle endringer der). Om dette ikke lar seg gjøre gjennom appen kan du sende en epost til [email protected] så tar jeg kontakt med deg, men jeg håper ikke det er altfor kompliserte ting du ønsker å utføre ;) Hilsen Samuel i NextGenTel

Good service, helpful and knowledgeable staff

Omtale av  Rob F

Phoned for lack of internet. Waiting time on phone and conversation all sorted in 20 minutes.

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR