NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig trådløst nettverk. Dårlig kundeservice De holder ikke det selger lover og sier seg helt utenforstående til det selgerene deres sier. Tar ikke ansvar for hva selgerene selger og sier.
Mangel teksting, veldig lite funksjonell fjernkontroll- tungvint å taste seg rundt - for mye tasting for å nå enkle valg. Dårlig/gammeldags fjernkontroll. Vanskelig oppsett. Aksepterer ikke 9 minutters ventetid når det er Nextgentel har ringt meg.
Jeg syntes nettet er ufattelig dårlig, vi har linje på 100/100 og får mellom 0-4/24-50 på linja, dette er helt sykt, men når vi ringer så er det, ja pga corona så er det mye trafikk på linjene, mens jeg leser i kommentarene under fra nextgentel at det ikke er noe problem... javel så gi meg nett på 100/100 som blir betalt for da og ikke noe drit av nett jeg får nå, vi sliter bare med og laste inn Google.no og det er latterlig, Altibox blir neste nettleverandør, de leverer i allefall.
Vanskelig å komme i kontakt med kunde service. Måtte gå på chatten for å få telefon nr. DET BØR STÅ SYNLIG MED FET FONT PÅ 1. SIDEN. Det er ikke alle problemer som kan løses via chat.
Sensurerer uttalelser på undersøkelsen. Fraskriver seg ansvar. Tydelig ledelse som ikke bryr seg om kundetilfredshet.
Veldig imøtekommende kunderådgiver, men ikke med nok kompetanse om å endre innstillinger i ruter-menyen fra datamaskin.
Hei Julian. Per dags dato (24.03.2020) opplever vi ikke problemer i forbindelse med den økte trafikken på nettet vårt. Kapasiteten vår er proporsjonert for perioder med økt trafikk, denne situasjonen kan naturligvis endre seg, men vi vil i så fall sende ut informasjon til de som eventuelt er berørt. Det er større sannsynlighet for at tregheten du opplever skyldes andre forhold, som eksempelvis sviktende trådløs dekning eller at kapasiteten på abonnementet ikke er tilstrekkelig etter ditt bruk. Kundeservice har god kompetanse til å hjelpe til med slike problemstillinger. Angående innstillingene du ønsker å endre på ruteren din så ønsker jeg gjerne å hjelpe deg selv, om dette ikke noe er du allerede kan endre selv gjennom MinSide-appen (du kan gjøre enkle endringer der). Om dette ikke lar seg gjøre gjennom appen kan du sende en epost til [email protected] så tar jeg kontakt med deg, men jeg håper ikke det er altfor kompliserte ting du ønsker å utføre ;) Hilsen Samuel i NextGenTel
Phoned for lack of internet. Waiting time on phone and conversation all sorted in 20 minutes.