NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får ikke til å få samme dekning i helehuset med Heimgård senderen. Tv «lagger» midt i programmer.må ha mer hjelp til å få orden på dette. Føles som trådløs nett er tregt.
Prisen er ok, men burde være lavere siden tjenesten er en deldårligere enn Telenor sin. Tar flere dager å bytte hastighet. Dårligere utvalg på routere. Når du ringer og er i chat, blir det bare lagt på… Må betale frakt for alt man gjør.
Hei Ole, Setter pris på tilbakemeldingen din her. Nå skal jeg ikke dytte alt unna og skylde på alle andre enn oss selv, men ting henger litt sammen, så jeg skal prøve å forklare. Selve linja inn til huset ditt er nøyaktig den samme som du hadde når du hadde tidligere leverandør (etter hva jeg forstår av teksten din, Telenor). Av den grunn så er det ingen ting som skal spille inn som gjør den delen av tjenesten dårligere. Når det kommer til å bytte hastighet så er det en utfordring vi er klar over, men hvor vi er låst til linjeeier og hvor lang behandlingstid de har på dette. Med det sagt så har det nylig kommet en forbedring, som gjør at opp-/nedgradering av hastighet fra nå av skal gå på kun et par dager - like lang tid som det tar om du var kunde hos linjeeier. Ift. utvalget av routere så fins det selvfølgelig mange flere å velge mellom enn de vi har i vårt sortiment. Men heldigvis står du fritt til å kjøpe hvilken som helst router du selv måtte ønske, fra hvilken som helst butikk som selger hjemmeelektronikk. At du har opplevd at samtalen har blitt lagt på, eller chat avsluttet er jo selvfølgelig beklagelig. Det kan være at chat har timet ut, for den lukkes automatisk ved manglende svar etter en viss tid, men dette blir jo bare spekulasjoner. Jeg håper at ting har gått seg til, og at du har fått (og får også fremover) en god og stabil tjeneste fra oss. Ønsker deg en nydelig sommer 🌞 Mvh Christian
Internett er ikke tilkoblet, fordi det ikke er noe modem, det er bare en ruter.
Har fått oppkoblings dato som har vert. Har fått regning som snart skal betales. Har ikke fått montør enda. Og ikke fått noen dato for montør. Har hadd kontakt med kundeservice men får bare beskjed om å vente.
Elendig hastighet, elendig kundeservice, elendig WiFi utstyr. Regelrett bondefanger!! Styr unne! Angrefrist utløp før jeg mottok utstyret, blir dermed fanget ett år for å slippe bruddgebyr.
Hei Enok, Dette hørtes ikke noe særlig ut 🤦♂️ Jeg håper du har fått hjelp i etterkant av du sendte denne meldingen, hvis ikke ber jeg deg sende en melding til oss via chat på MinSide, så får du hjelp av en av våre dyktige konsulenter på kundeservice ASAP! Riktig god helg, og sommer 🌞 Mvh Christian
Når dem har fått deg til å bite på kroken, driter dem fullstendig i deg! Lover masse ved salg, men overholder ingenting av dette etter at du har blitt kunde hos dem. Same shit, new wrapping...
Hei Trond, Kjipt å høre at du ikke har hatt noe god opplevelse i starten av kundeforholdet ditt med oss. Det kan vi ikke være bekjent med. Jeg håper du kan ta deg tid til å sende oss en melding via chat på MinSide, og forklare litt hva utfordringene har vært, og hvordan vi kan prøve å rette opp det dårlige inntrykket du har fått. Ønsker deg en riktig god helg, og sommer forøvrig 🌞 Mvh Christian
Økte priser for hvert år, til tross for at de lovet ingen prisøkning.
Hei Karoline, Vi, som alle andre, har fra tid til annen behov for å justere prisene våre for å fortsatt kunne være konkurransedyktige og en prispresser i markedet. Om du har fått beskjed om at vi aldri noen gang i fremtiden kom til å justere prisene våre er det selvfølgelig svært beklagelig. Og hvis du mener at du har blitt justert feilaktig ber jeg deg kontakte kundeservice via chat på MinSide, så kan de hjelpe deg med å komme til bunns i dette 😊 Vi i NextGenTel er stolte av at vi i 14 måneder på rad har vunnet prisen for billigste bredbånd i flere av kategoriene her på bytt.no 🥳 Ønsker deg en fortsatt fin uke Mvh Christian