NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uten noen erfaring eller kunnskap om montering av slikt utstyr burde det vært tilbudt fysisk hjelp til dette. Det er i tillegg vanskelig å få svar på henvendelser på kveldstid når man er i nærheten av TV.
Hei Evy! Takk for at du deler omtalen din med oss på Bytt.no 😊 Det høres ut som at det er utstyret fra RiksTV som du opplever som litt vanskelig å montere. Det er absolutt viktig at det er god veiledning som ligger ved utstyret, og det skal RiksTV ha. Ta gjerne kontakt med RiksTV direkte på telefon 210 10 210, eller bruk chat på rikstv.no/kontakt. Da skal RiksTV kunne hjelpe deg med utfordringene med montering 😊 Dersom du har spørsmål om internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss står vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel
Greit og enkelt å bytte.Kjekt utstyr som fungerer godt.
Hei Bobo! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 🤗 Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss, og at du er fornøyd med hvor enkelt det var å bytte til oss. Veldig fint å se at du også er fornøyd med WiFi-utstyret som du har fra oss. Vi skal fortsette å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss i NextGenTel, og samtidig gi deg god kvalitet på fiberen til en god pris. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel
Funker fjell. Ingen nedetid så langt. Tror nesten det er mere stabilt enn Telenor
Hei, Knut V Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Veldig kjekt at bredbåndet fra oss fungerer akkurat som det skal hos deg. Vi leverer på akkurat samme linje, så vi skal levere et internettabonnement som er minst like bra 🥳 Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel, vi gleder oss til å fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på internettabonnementet ditt! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Lite fornøyd. Fikk en kanalpakke tredd ned over hodet som vi ikke ville ha, sportspakken. Vi er to eldre som ikke ser på sport. Ved byttet mistet vi bl.a. lokale tv-kanaler. Skal vi virkelig være nødt til å slite med denne tv-løsningen i ett år? Vanskelig og tungvint bruk av fjernkontroll.
Hei, Alf K Tusen takk for at du skriver en omtale her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med TV-pakken du har fått som vi leverer i samarbeid med Riks-TV. Nå vet jeg ikke hvilke kanaler det er du har byttet til, men vi vil gjerne se på om det er en annen pakke som kan passe ditt bruk bedre! Håper du tar kontakt med oss eller Riks-TV, så prøver vi sammen å finne en løsning! Vi er klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 😊 Ønsker deg en riktig fin helg! Jenny NextGenTel
Har fortsatt ikkje fått no beskjed om når installatør kommer. Så håper rekning er like sein sa eg ikkje får brukt det før eg blir koblet til.
Hei Jan! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å høre at du ikke har fått beskjed om når montør kommer for installasjon. Jeg ser kun at det er fiber det er snakk om, uten at jeg ser noe mer informasjon som gjelder for din bestilling. Når det skal installeres fiber er det lengre leveringstid hos oss, slik som hos andre fiberleverandører, men vi skal gi deg beskjed så fort vi har fått bekreftet installasjonsdato. Faktura sendes automatisk etter at installasjonen er gjennomført, og den skal ikke sendes før vi har fått tommel opp fra montør at alt er på plass 😊 Dersom du vil at vi tar en kikk på bestillingen din, eller du har andre spørsmål, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg 😊 Hilsen Martin NextGenTel
Funket sømløst å bytte om fra Telenor. Linja funker fint til lavere pris.
Hei Jon! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Vi setter stor pris på at du har blitt kunde hos oss! Utrolig hyggelig å se at du har opplevd byttet over til oss som sømløst, og at du er fornøyd med hastigheten. Hos oss skal du få samme kvaliteten, bare billig. Vi skal jobbe på videre for å gi deg, og alle våre kunder, en god deal på sitt internettabonnement. Om du har noen spørsmål er vi klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 🤗 Ha en strålende mandag! Martin NextGenTel
Alt virker som det skall Må bruke litt tid for å sette oss inn i "remot kontrollen" Har nok ikke funnet ut av mulighetene som ligger i en enklere oppstart enda.
Hei Lars! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er godt å høre at alt fungerer som det skal med nettet du har på fiber hos oss! Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss, og gleder oss til veien videre 🤗 Siden du nevner fjernkontroll så vil jeg anta at du tenker på den du har fått fra RiksTV. Undertegnede kan skrive under på at det er behov for en innkjøringsperiode når det er noe nytt. Jeg har for eksempel ennå ikke helt blitt venn med min nye robotstøvsuger som kom inn døren i fjor, og som 𝐯𝐢𝐬𝐬𝐭𝐧𝐨𝐤 skulle gjøre husvasken enklere 😅 Heldigvis er RiksTV-ekspertene klar til å hjelpe deg på telefon 210 10 210 ⭐ Da kan de hjelpe deg med fjernkontrollen, og guide deg til hvordan du kan få mest mulig ut av RiksTV-oppsettet. Dersom du lurer på noe rundt internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller på chat på MinSide. Ha en superfin tirsdag! Martin NextGenTel