Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

For en uten kunnskap er monteringsinformasjonen mangelfull.

Omtale av  Evy

Uten noen erfaring eller kunnskap om montering av slikt utstyr burde det vært tilbudt fysisk hjelp til dette. Det er i tillegg vanskelig å få svar på henvendelser på kveldstid når man er i nærheten av TV.

Svar fra NextGenTel
08.12.2023 13:12

Hei Evy! Takk for at du deler omtalen din med oss på Bytt.no 😊 Det høres ut som at det er utstyret fra RiksTV som du opplever som litt vanskelig å montere. Det er absolutt viktig at det er god veiledning som ligger ved utstyret, og det skal RiksTV ha. Ta gjerne kontakt med RiksTV direkte på telefon 210 10 210, eller bruk chat på rikstv.no/kontakt. Da skal RiksTV kunne hjelpe deg med utfordringene med montering 😊 Dersom du har spørsmål om internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss står vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bytte

Omtale av  Bobo

Greit og enkelt å bytte.Kjekt utstyr som fungerer godt.

Svar fra NextGenTel
08.12.2023 12:51

Hei Bobo! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 🤗 Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss, og at du er fornøyd med hvor enkelt det var å bytte til oss. Veldig fint å se at du også er fornøyd med WiFi-utstyret som du har fra oss. Vi skal fortsette å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss i NextGenTel, og samtidig gi deg god kvalitet på fiberen til en god pris. Ha en flott fredag! Martin NextGenTel

Raskt og godt

Omtale av  Knut V

Funker fjell. Ingen nedetid så langt. Tror nesten det er mere stabilt enn Telenor

Svar fra NextGenTel
08.12.2023 10:50

Hei, Knut V Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Veldig kjekt at bredbåndet fra oss fungerer akkurat som det skal hos deg. Vi leverer på akkurat samme linje, så vi skal levere et internettabonnement som er minst like bra 🥳 Takk for at du velger bredbånd fra NextGenTel, vi gleder oss til å fortsette å presse prisene slik at du alltid har en god deal på internettabonnementet ditt! Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel

Lite fornøyd

Omtale av  Alf K

Lite fornøyd. Fikk en kanalpakke tredd ned over hodet som vi ikke ville ha, sportspakken. Vi er to eldre som ikke ser på sport. Ved byttet mistet vi bl.a. lokale tv-kanaler. Skal vi virkelig være nødt til å slite med denne tv-løsningen i ett år? Vanskelig og tungvint bruk av fjernkontroll.

Svar fra NextGenTel
08.12.2023 10:41

Hei, Alf K Tusen takk for at du skriver en omtale her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med TV-pakken du har fått som vi leverer i samarbeid med Riks-TV. Nå vet jeg ikke hvilke kanaler det er du har byttet til, men vi vil gjerne se på om det er en annen pakke som kan passe ditt bruk bedre! Håper du tar kontakt med oss eller Riks-TV, så prøver vi sammen å finne en løsning! Vi er klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 😊 Ønsker deg en riktig fin helg! Jenny NextGenTel

Ingen nett

Omtale av  Jan K

Har fortsatt ikkje fått no beskjed om når installatør kommer. Så håper rekning er like sein sa eg ikkje får brukt det før eg blir koblet til.

Svar fra NextGenTel
04.12.2023 13:13

Hei Jan! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Så kjedelig å høre at du ikke har fått beskjed om når montør kommer for installasjon. Jeg ser kun at det er fiber det er snakk om, uten at jeg ser noe mer informasjon som gjelder for din bestilling. Når det skal installeres fiber er det lengre leveringstid hos oss, slik som hos andre fiberleverandører, men vi skal gi deg beskjed så fort vi har fått bekreftet installasjonsdato. Faktura sendes automatisk etter at installasjonen er gjennomført, og den skal ikke sendes før vi har fått tommel opp fra montør at alt er på plass 😊 Dersom du vil at vi tar en kikk på bestillingen din, eller du har andre spørsmål, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide. Håper at vi hører fra deg 😊 Hilsen Martin NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt greit!

Omtale av  Jon

Funket sømløst å bytte om fra Telenor. Linja funker fint til lavere pris.

Svar fra NextGenTel
04.12.2023 08:25

Hei Jon! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Vi setter stor pris på at du har blitt kunde hos oss! Utrolig hyggelig å se at du har opplevd byttet over til oss som sømløst, og at du er fornøyd med hastigheten. Hos oss skal du få samme kvaliteten, bare billig. Vi skal jobbe på videre for å gi deg, og alle våre kunder, en god deal på sitt internettabonnement. Om du har noen spørsmål er vi klar til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller chat på MinSide 🤗 Ha en strålende mandag! Martin NextGenTel

Har ikke funnet ut alt enda

Omtale av  Lars

Alt virker som det skall Må bruke litt tid for å sette oss inn i "remot kontrollen" Har nok ikke funnet ut av mulighetene som ligger i en enklere oppstart enda.

Svar fra NextGenTel
28.11.2023 08:19

Hei Lars! Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Det er godt å høre at alt fungerer som det skal med nettet du har på fiber hos oss! Vi er veldig glad for at du har blitt kunde hos oss, og gleder oss til veien videre 🤗 Siden du nevner fjernkontroll så vil jeg anta at du tenker på den du har fått fra RiksTV. Undertegnede kan skrive under på at det er behov for en innkjøringsperiode når det er noe nytt. Jeg har for eksempel ennå ikke helt blitt venn med min nye robotstøvsuger som kom inn døren i fjor, og som 𝐯𝐢𝐬𝐬𝐭𝐧𝐨𝐤 skulle gjøre husvasken enklere 😅 Heldigvis er RiksTV-ekspertene klar til å hjelpe deg på telefon 210 10 210 ⭐ Da kan de hjelpe deg med fjernkontrollen, og guide deg til hvordan du kan få mest mulig ut av RiksTV-oppsettet. Dersom du lurer på noe rundt internettabonnementet ditt og ønsker rådgivning fra oss, er vi klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller på chat på MinSide. Ha en superfin tirsdag! Martin NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR