NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De har stadig unnskyldninger når webmail er ferdig migrert så sier de at jeg kan beholde min webmail om jeg sier opp mitt bredbånd så sier de etterpå at det kun er 90 dager men at det skal bli en betalingstjeneste men har ikke noe info om når. Jeg har fiber fra openett og er da ikke avhengig av bredbånd fra Nextgentel men vil gjerne beholde deres webmail men det kan jeg ikke utover 90 dager foreløpig dette er jo kun for at kundene ikke skal forsvinne. Dette minner om en svært dårlig bedriftsledelse som ikke tenker på kundene de prøver å tviholde på kundene for å tjene mest mulig uten å gi noe tilbake.
Utmerket service. God og stabil linje. Sjelden eller aldri feil på linjen. Konkurransedyktige priser.
Periodevis fraværende internet i en måned. Overhodet ingen seriøs oppfølging. Man later som om man skal hjelpe, men gjør ingenting.
Forferdelig. Synes de burde gå konkurs siden de ikke leverer produktet de garanterer
Nettet faller ut hele tiden, TV signaler også. Ruteren virker bare i to rom til tross for at hele leiligheten bare er 55 kvm.
Kom en selger på døra og tilbød samme pakke/kanaler som jeg allerede hadde via canaldigital for 300kr mindre. Jeg slo til... Hjelpe meg. ALT var dårlig. Dekoderen er så treig at det tar 5-6 sekunder å skifte kanal. I tillegg henger den seg opp støtt og stadig. Må restarte hver eneste dag. Nettet er myyye tregere enn nettet fra canal digital var, selv om det skal være samme hastighet. Dekoderen har ingen smartTV funksjonalitet.. Kundeservice??? Sikkert grei den, hvis du har tålmodighet til å sitte en time å vente på å komme gjennom på tlf. STYR UNNA
Kundetjenesten fungerer veldig dårlig. Regninger som er betalt, blir krevd på nytt. Henvendelser på tlf. blir ikke tatt hensyn til. Å kommunisere pr. e-post ser ikke ut som de ønsker.