NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vil rett og slett anbefale å bytte til noen andre; voldsom ventetid på kundeservice + urimelig høye gebyrer! 🤨
Heisann, Kjedelig å høre at du har slitt med å komme igjennom til kundeservice. Det skjønner jeg godt kan være frustrerende. Et tips på veien kan være å registrere din henvendelse via chat´en vår, så tar en av våre dyktige medarbeidere på kundeservice kontakt med deg så snart de kan :) Nå kjenner jeg ikke til detaljene knyttet til gebyrene du nevner, men jeg kan ihvertfall si at vi setter åpenhet høyt i NextGenTel. Det betyr at du som kunde ikke skal få ubehagelige overaskelser med f.eks skjulte gebyrer eller ekstra kostnader knyttet til tjenestene vi leverer. Derfor er alle våre priser, og eventuelle gebyrer, åpent og tilgjengelig - også før man blir kunde hos oss. Hvis du allikevel opplever at noe ikke stemmer så tar du dette også med kundeservice, så skal du få god hjelp der :) Jeg håper dette var nyttig, at du kontakter oss og får den hjelpen du trenger. Og ikke minst, takk for tilbakemeldingen, det hjelper oss til å stadig bli bedre på de tingene vi trenger å jobbe med! Ønsker deg en fortsatt strålende dag! Mvh Christian
Styr unna! Det er umulig å komme fram til kundeservice. De har sendt faktura på kr. 19 etter at abonnement er sagt opp. Fikk tak i faktura avdelingen, men de sa at de var driftet av et ekstern selskap og ikke kunne løse problemet.
De klarer ikke å fikse nettet vårt på to døgn og lover at det skal komme reparatør som ikke kommer. Vi har den siste måneden vært uten nett i12 dager. Evighetsventing på telefon og så stenger de telefonen på kundeservice 18.15 som skal være oppe til 21.00!!!!!
Veldig ustabilt og for å komme til kundesupport tar evigheter, uansett velger du chat eller telefon ventetid er minimum på 30 min. Hjelper lite på prisen når du får ikke hjelp når du trenger det første muligheten etter bindingstid er ferdig går tilbake til Telenor. Telenor i hvert fall fikser ting og har nett garanti.
Helt ubrukelig. Har spurt de i 5 måneder på rad om å endre forfallsdato fra 15 til 25 noe som de ikke klarer Nettverket er også veldig ustabilt og de har vedlikehold på internettet ca 1 gang i måneden. Ikke til å anbefale
Ustabilt med mange bortfall av Internett og dårlig med informasjon om årsak og feilretting
Ved å svare ok på telefon mener NextGenTel at jeg har bundet meg til 12 mnd bruk. Jeg ville si opp 2 dgr etter å ha mottatt utstyret men da var angrefristen ute, fandens utrolig. De skal nå ha 5000.- for oppsigelsen. Kan dette være lov. Har hatt Telenor i alle år uten et eneste problem, nå disse 3 dgr er det ingen ting som fungere tilfredsstillende. Er det noen som vet hvordan dette fungerer. Om det ikke er andre løsninger må jeg ta kostnaden da jeg ikke gidder å ha det som der er i dag.