NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sendte angrefrist skjema i posten (de har jo ikke mail adresse) prøvde å få kontakt på chat hvor jeg opplyste om bruk av angrefrist for 4 dager siden, ingen svar. Får bare ny mail, som det ikke går ann å svare på, med info om installasjon av bredbåndet som jeg har sendt angrefrist skjema på at jeg ikke skal ha, godt innenfor fristen. Det som er mest frustrerende er at de ikke svarer på henvendelser. Dritt firma!
Hei Bjørn, Det skal holde i massevis at du kontaktet oss via chat´en og opplyste om at du ønsket å benytte deg av angrefristen. Nå skal det sies, basert på det du skriver her, at du muligens har kontaktet oss enten på en helligdag, eller helt i slutten av langhelgen som var, så det kan nok være en del av forklaringen på hvorfor du ikke hadde fått noe svar enda når du la igjen denne kommentaren. Følgelig vil kommunikasjonen knyttet til bestillingen din fortsette å gå, som om du ikke hadde kansellert. Samtidig er vi fullt klar over, og jobber hver dag med, å få ned svar- og behandlingstidene på vårt kundesenter. Alt i alt har vi ingen problemer med å forstå at det kan være frustrerende å oppleve å ikke få kontakt, og at det skaper litt ekstra stress om man er usikker på om viktig informasjon har nådd frem. Vi tar det med oss, og fortsetter å forbedre oss der vi kan, og så håper jeg alt ordnet seg greit til slutt. Ha en fortsatt fin dag 😊 Mvh Christian
Kan ikke avbestille, telefon virker ikke, ingen returlapp og angrettsrett, veldig dårlig kundeservice, tvunget å kjøpe ting
Hei Alexander, Kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan nok kjenne oss igjen i at det i perioder kan være noe ventetid på telefonen inn til kundeservice, men at vi tvinger kundene våre til å kjøpe ting, at vi ikke har angrerett eller mulighet til å avbestille stemmer ikke. Jeg vil anbefale deg å ta en titt på hjelpesidene våre, som du finnner her: https://hjelp.nextgentel.no/ , eller å sende oss en henvendelse via chatfunksjonen på "MinSide". Da vil en av våre dyktige medarbeidere på kundeservice hjelpe deg med det du evt. trenger hjelp med 😊 Jeg håper det ordner seg og du får løst opp i problemene du har støtt på, og ønsker deg med dette en flott dag videre 😊 Mvh Christian
Leverer som de skal og har en bra kundeservice og kort ventetid på telefon
Hei Idar, Så kjekt å lese en så hyggelig tilbakemelding som dette! Vi håper å kunne fortsette å levere positive opplevelser til deg og andre kunder fremover også. Ha en flott dag videre 🥳 Mvh Christian
Ok nok når det funker. Men har nå vært uten nett i 5 dager, fredag idag og de kommer ikke før neste uke. Passa mildt sagt dårlig i eksamensperioden.
Hei Malene, Kjedelig å høre at du har fått trøbbel når du trenger nett som mest, det forstår vi er litt kjipt 😢 Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som er problemet i ditt tilfelle, men vårt feilrettingsteam er alltid fokusert på å løse opp i problemer så raskt som overhodet mulig. Selv om det nok ikke hjelper på nettet ditt akkurat nå, heier vi ihvertfall på at du nailer eksamen uansett 🥳 Ha en fortsatt fin dag! /Christian
NextGentel, en jævla cowboy bedrift som er bare løgn, lureri og en kundeservice som har ansatt bare luringer og kverulanter og som bare er ute etter å lure deg. Å få hjelp hos kundeservice så bør du ikke tenke at dette er noe jeg fikser i lunsjen, for dette tar tid. Laaang tid. Når du endelig møter noen i andre enden så opplever du en kundeservice på samme måte som alle de som ringer fra utlandet og sier : You have something wrong with your computer. Vi var så dumme å å velge bort en fin og stabil linje fra telenor til fordel for NextGentel pga pris. De fortalte at man kunne benytte seg av samme utstyr som vi hadde fått av Telenor og da begynte helvete. Ustabilt nett har vi hver hver dag, hvor av tv faller ut, vi må bruke 4g i stedet for internett når vi er hjemme osv osv. Når vi ringer dem er det flere dagers behandlings tid og tilslutt så prøver de å selge oss forsterkere som skal bedre nett linjen inne i huset. Merkelig når vi har hatt Telenor i mange år uten problemer. Så viser det seg at vi er bundet opp et år, det sa ikke selger som var på døra. Så får vi beskjed om at vi har en mnd. oppsigelse når bindingstiden er ute. Vi var ute i god tid og sa opp slik at vi kunne avlutte på dagen men da har de tatt betalt for en mnd. ekstra. Vi så ikke det siden vi har auto giro. Nå vi henvender oss til Nextgentel for å gi beskjed om dette får vi beskjed av kundeservice at dette gjorde de slik at vi ikke ble stående uten nett tilgang og at det var vår nye internett leverandør som måtte komme med oppsigelsen...at vi hadde blitt stående uten nett er vel ikke deres problem og Telenor er uansett på banen på få dager så dette var verdens dårligste unnskyldning for å trekke en mnd. ekstra. Frarådes på det sterkeste. Hadde de hatt kontor i samme by som vi bor i hadde jeg oppsøkt dem for lengst. Leverandøren fra h...
Hei Paul, I fare for å oppfattes som kverulerende, så kan jeg med ganske stor sikkerhet si at det ikke er noen her som er ute etter å lure hverken deg eller noen andre av kundene våre 😊 Ikke har vi svindlere som prøver å hacke pc´en din her heller 👀 Hvis det har blitt noe feil ift. å avslutte avtalen til riktig tidspunkt og/eller feilfakturering så anbefaler jeg deg å kontakte fakturaavdelingen vår, så det kan bli rettet opp i. At vi periodevis har litt for lang ventetid på telefonen skal vi ikke skyve under en stol, men du kan være trygg på at alle de hyggelige og flinke medarbeiderne våre på kundeservice (og ellers) gjør alt de kan for at alle som er i kontakt med oss får god hjelp. Fun fact: Den fine og stabile linja fra Telenor er nøyaktig den samme linja vi leverer nett på, bare billigere. Men vi har dessverre noen tilfeller av at det utstyret som du har kjøpt fra den tidligere leverandøren din har en sperre som blokkerer for WiFi-funksjonalitet. Fun fact 2: Eventuelt dårlig/ustabilt WiFi-signal inne i huset trenger ikke å ha noe med hastigheten du har bestilt eller linja inn til huset. Dette kan påvirkes av størrelse på boligen, materialer i veggene, øvrig utstyr i huset og masse annet. Derfor anbefaler vi, gjerne både to og tre ganger, at man benytter en WiFi Mesh-løsning, som sikrer stabilt nett i hele boligen. Jeg vet ikke hvor du holder til, men skulle du være i Bergen en gang så må du bare hyle ut så river jeg i en kaffe 😉 Håper uansett at du har stabilt nett nå og at tv-signalet ikke faller ut, og ønsker deg med dette en fortsatt fin dag 😊 Mvh Christian
Jeg mener virkelig det jeg skriver her: -Til alle som vurderer NextGenTel, IKKE gjør det. Dette er noe du kun vil andre på. Til tross for at du benytter angrett, sender di ut regning på regning, sant inkassovarsel, o.l -Når du prøver å kontakte dem, er di overholde ikke lysten på å høre på noe du har å si. Og ikke bryr di seg på noen måte. -Så jeg anbefaler alle som kan å holde seg på lang unna NextGenTel som mulig!
Hei Ann, Så trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Jeg kan love deg at vi både bryr oss og er interessert i å høre hva du og andre som kontakter oss har å si ❤ Uten at jeg kjenner detaljene i saken din håper jeg at det løste seg til slutt 😊 Ønsker deg en fortsatt fin dag! /Christian
Helt grei leverandør men har blitt altfor dyr(589kr for ei 50 linje)
Hei Ivan, Det er hyggelig å høre at du er, som jeg tolker det, fornøyd med selve tjenesten i seg selv. Det setter vi pris på. Når det kommer til kostnaden så har jeg ingen problemer med å forstå at summen isolert sett kan oppleves som høy. Uten å gå inn i alle detaljene så er det flere faktorer som påvirker prissettingen på tjenestene våre. Men det jeg, med stolthet, kan si er at NextGenTel hver eneste dag jobber for å presse prisene NED! Vi er en utfordrer til de største aktørene, og tar jobben som prispresser i markedet. Dette gjenspeiles i at vi, i hele 13 måneder på rad, har vunnet bytt.no sin egen pris for Billigste Fiberbredbånd. Vi vinner også prisen for Beste Fiberbredbånd, som er en kombinasjon av pris og kundeomtaler. Vi fortsetter selvfølgelig å presse prisene for deg og alle andre kunder, og håper at du fortsatt vil være fornøyd med tjenestene vi leverer. Ha en fin dag videre. Mvh Christian