NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen er ok, men burde være lavere siden tjenesten er en deldårligere enn Telenor sin. Tar flere dager å bytte hastighet. Dårligere utvalg på routere. Når du ringer og er i chat, blir det bare lagt på… Må betale frakt for alt man gjør.
Hei Ole, Setter pris på tilbakemeldingen din her. Nå skal jeg ikke dytte alt unna og skylde på alle andre enn oss selv, men ting henger litt sammen, så jeg skal prøve å forklare. Selve linja inn til huset ditt er nøyaktig den samme som du hadde når du hadde tidligere leverandør (etter hva jeg forstår av teksten din, Telenor). Av den grunn så er det ingen ting som skal spille inn som gjør den delen av tjenesten dårligere. Når det kommer til å bytte hastighet så er det en utfordring vi er klar over, men hvor vi er låst til linjeeier og hvor lang behandlingstid de har på dette. Med det sagt så har det nylig kommet en forbedring, som gjør at opp-/nedgradering av hastighet fra nå av skal gå på kun et par dager - like lang tid som det tar om du var kunde hos linjeeier. Ift. utvalget av routere så fins det selvfølgelig mange flere å velge mellom enn de vi har i vårt sortiment. Men heldigvis står du fritt til å kjøpe hvilken som helst router du selv måtte ønske, fra hvilken som helst butikk som selger hjemmeelektronikk. At du har opplevd at samtalen har blitt lagt på, eller chat avsluttet er jo selvfølgelig beklagelig. Det kan være at chat har timet ut, for den lukkes automatisk ved manglende svar etter en viss tid, men dette blir jo bare spekulasjoner. Jeg håper at ting har gått seg til, og at du har fått (og får også fremover) en god og stabil tjeneste fra oss. Ønsker deg en nydelig sommer 🌞 Mvh Christian
Internett er ikke tilkoblet, fordi det ikke er noe modem, det er bare en ruter.
Har fått oppkoblings dato som har vert. Har fått regning som snart skal betales. Har ikke fått montør enda. Og ikke fått noen dato for montør. Har hadd kontakt med kundeservice men får bare beskjed om å vente.
Elendig hastighet, elendig kundeservice, elendig WiFi utstyr. Regelrett bondefanger!! Styr unne! Angrefrist utløp før jeg mottok utstyret, blir dermed fanget ett år for å slippe bruddgebyr.
Hei Enok, Dette hørtes ikke noe særlig ut 🤦♂️ Jeg håper du har fått hjelp i etterkant av du sendte denne meldingen, hvis ikke ber jeg deg sende en melding til oss via chat på MinSide, så får du hjelp av en av våre dyktige konsulenter på kundeservice ASAP! Riktig god helg, og sommer 🌞 Mvh Christian
Når dem har fått deg til å bite på kroken, driter dem fullstendig i deg! Lover masse ved salg, men overholder ingenting av dette etter at du har blitt kunde hos dem. Same shit, new wrapping...
Hei Trond, Kjipt å høre at du ikke har hatt noe god opplevelse i starten av kundeforholdet ditt med oss. Det kan vi ikke være bekjent med. Jeg håper du kan ta deg tid til å sende oss en melding via chat på MinSide, og forklare litt hva utfordringene har vært, og hvordan vi kan prøve å rette opp det dårlige inntrykket du har fått. Ønsker deg en riktig god helg, og sommer forøvrig 🌞 Mvh Christian
Økte priser for hvert år, til tross for at de lovet ingen prisøkning.
Hei Karoline, Vi, som alle andre, har fra tid til annen behov for å justere prisene våre for å fortsatt kunne være konkurransedyktige og en prispresser i markedet. Om du har fått beskjed om at vi aldri noen gang i fremtiden kom til å justere prisene våre er det selvfølgelig svært beklagelig. Og hvis du mener at du har blitt justert feilaktig ber jeg deg kontakte kundeservice via chat på MinSide, så kan de hjelpe deg med å komme til bunns i dette 😊 Vi i NextGenTel er stolte av at vi i 14 måneder på rad har vunnet prisen for billigste bredbånd i flere av kategoriene her på bytt.no 🥳 Ønsker deg en fortsatt fin uke Mvh Christian
Sendte angrefrist skjema i posten (de har jo ikke mail adresse) prøvde å få kontakt på chat hvor jeg opplyste om bruk av angrefrist for 4 dager siden, ingen svar. Får bare ny mail, som det ikke går ann å svare på, med info om installasjon av bredbåndet som jeg har sendt angrefrist skjema på at jeg ikke skal ha, godt innenfor fristen. Det som er mest frustrerende er at de ikke svarer på henvendelser. Dritt firma!
Hei Bjørn, Det skal holde i massevis at du kontaktet oss via chat´en og opplyste om at du ønsket å benytte deg av angrefristen. Nå skal det sies, basert på det du skriver her, at du muligens har kontaktet oss enten på en helligdag, eller helt i slutten av langhelgen som var, så det kan nok være en del av forklaringen på hvorfor du ikke hadde fått noe svar enda når du la igjen denne kommentaren. Følgelig vil kommunikasjonen knyttet til bestillingen din fortsette å gå, som om du ikke hadde kansellert. Samtidig er vi fullt klar over, og jobber hver dag med, å få ned svar- og behandlingstidene på vårt kundesenter. Alt i alt har vi ingen problemer med å forstå at det kan være frustrerende å oppleve å ikke få kontakt, og at det skaper litt ekstra stress om man er usikker på om viktig informasjon har nådd frem. Vi tar det med oss, og fortsetter å forbedre oss der vi kan, og så håper jeg alt ordnet seg greit til slutt. Ha en fortsatt fin dag 😊 Mvh Christian