NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig responstid fra kundeservice. 5-dager uten nett. Feilen meld på fredag og beskjed til service var sendt videre fra nextgentel på mandag. Det helt ignorant og arrogante mot kunden!
Har hvert kunde siden 2014, men har aldri hatt ordentlig nett. De lovet et abonnement som leverte 20 000 mb, men har aldri kommet over 14. Lurer nå på og kontakte tv2 hjelper deg, siden de aldri ordner opp. Tar betalt for noe de aldrig har klart og levere.
Fornøyd. Hatt bredbånd fra Nextgentel i vel 13 år. Ingen tanker om å bytte leverandør. Noe vanskelig å komme gjennom til kundeservice er det eneste minuset fra meg.
Jeg hadde gitt klar beskjed om at jeg skulle få fibernett ila året og avtalt at bredbåndet fra NextGenTel kun skulle være en mellomløsning. Det var bare å si opp avtalen når som helst helt gebyrfritt siden jeg hadde gitt beskjed om fibernettet på forhånd. Dette var en klar og tydelig avtale med en av NextGenTel's veldig hyggelige kunderådgivere -og tydeligvis gode salgspersoner. Nå når jeg skulle si opp avtalen fikk jeg et heftig gebyr på 1750kr, og kundeservice har vært helt håpløse. I tillegg får jeg ikke koblet verken telefon eller PC på nett siden bredbåndet er så dårlig, så bruker bare 4G uansett... Hadde gitt 0 stjerner om jeg kunne.
Ikke noen problemer å flytte over abonemanget til meg når en av jentene flyttet ut av kollektivet. Hyggelig å hjelpsomme og gode til å informere om prising etc. Har god kvalitet på Internett, i hvert fall der vi bor. Aldrig noe problem å streame og opplever ikke at Internett driver å detter ut. Helt klart den beste intetnettleverandører jeg har hatt.
Hyggelige kundebehandlere men systemet fungerer overhodet ikke... Skulle overføre ett abonnement fra min far til meg, noe de selv reklamerer med at man kan. Like før overføringen hadde den aktuelle boligen fått ny adresse noe jeg informerte om, men feil adresse ble registrert. De ringte og sa de ikke fant adressen, jeg informerte igjen om at boligen hadde fått ny adresse og de fikk denne. De registrerte da en helt annen adresse, jeg tok kontakt og ga riktig adresse. Dette førte til at jeg fikk en regning på 3000,- fordi de mente jeg hadde sagt opp mitt abonnement 2 ganger. Jeg mistet også internettlinjen og har nå vært uten Internett i flere uker fordi de mener jeg må vente på en montør som må koble til linjen igjen. De sender utstyr i posten selvom dette bare er snakk om en overføring og alt utstyr allerede er her.. snakker med forskjellige kundebehandlere hver gang, det er bare rot og surr og helt tullete og måtte vente flere uker på å få Internett fordi DE har gjort gjentatte feil... Boksen uti gata er snødd ned ute på ett jorde så gleder meg til å se om jeg får Internett neste uke når montører kommer ettersom jeg nekter å tro at det har vært noen montør i det skapet tidligere for å koble ut linjen.
I signed up at the door with the salesman. I changed my mind the next day, rang them, and was told that the subscription was cancelled. They then proceeded to do a credit check on me, send the new ruter and cancel my subscription with Telenor, despite me ringing and complaining each time they sent a new email. They blamed the ‘automatic system’ for all this. I have spoken with them 4 or 5 times. We have no internet tonight. If I get a bill for this I’m going to the Consumer Advice Bureau. Stay away from Nextgentel, this is mega-aggressive sales, and incredibly incompetent customer service. Zero stars.