NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Internett fungerer kjempebra og hastigheten jeg betaler for får jeg👍 Det er bare en ting som irriterer meg skikkelig og det er 1 avbrudd mellom kl 01.00 og 02.00 hver eneste natt... Det er kun avbruddene som er minus, alt annet må bare skrytes av👍👍 Ikke minst supporten🙂
Jeg har byttet hastighet til 100/100. Fungerer utmerket. PS! Må jeg returnere den gml routeren?
Dårlig trådløst nettverk. Dårlig kundeservice De holder ikke det selger lover og sier seg helt utenforstående til det selgerene deres sier. Tar ikke ansvar for hva selgerene selger og sier.
Mangel teksting, veldig lite funksjonell fjernkontroll- tungvint å taste seg rundt - for mye tasting for å nå enkle valg. Dårlig/gammeldags fjernkontroll. Vanskelig oppsett. Aksepterer ikke 9 minutters ventetid når det er Nextgentel har ringt meg.
Jeg syntes nettet er ufattelig dårlig, vi har linje på 100/100 og får mellom 0-4/24-50 på linja, dette er helt sykt, men når vi ringer så er det, ja pga corona så er det mye trafikk på linjene, mens jeg leser i kommentarene under fra nextgentel at det ikke er noe problem... javel så gi meg nett på 100/100 som blir betalt for da og ikke noe drit av nett jeg får nå, vi sliter bare med og laste inn Google.no og det er latterlig, Altibox blir neste nettleverandør, de leverer i allefall.
Vanskelig å komme i kontakt med kunde service. Måtte gå på chatten for å få telefon nr. DET BØR STÅ SYNLIG MED FET FONT PÅ 1. SIDEN. Det er ikke alle problemer som kan løses via chat.
Sensurerer uttalelser på undersøkelsen. Fraskriver seg ansvar. Tydelig ledelse som ikke bryr seg om kundetilfredshet.