NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når linjene blir sjekket av dere og det oppstår en feil kan det ikke ta 2 dager og få orden på det. Vi er helt avhengig av bredbåndsnett i disse dager. Dårlig service.
Hei Liv. Vi er helt enig i at internett er en avhengighet for de aller fleste - spesielt i disse tider. Vi gjør derfor alt vi kan for å opprettholde normal drift - det samme gjør også netteier og de forskjellige montørselskap rundt om. Jeg håper alt er tilbake til normalen nå og ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe. Hilsen Samuel i NextGenTel
Fornøyd, ingenting å utsette på verken kvalitet eller kundeservice
Nettet ble utsatt på grunn av adresse-feil fra deres side, de "hadde ikke muligheten" å hjelpe, så jeg måtte be de flytte adressen min. Så, de fakturerte meg for to adresser og, så ikke nokk med dem at de gjør feil, de også svindlet meg for to abonnement. Får ikke hjelp hos kundeservice, bare en gjeng studenter som vet mindre enn en seks-åring som har lært seg å bruke google. Selve nettet fungerte og var stabilt, men jeg måtte tross alt vente over en måned lengre enn jeg skulle. 1200kr for 40 mbit i innhastighet er bare latterlig, jeg trudde ikke markedet var så ufordragelig enda, men tydeligvis ifølge NextGenTel.
Hei Hans Hyggelig å høre at nettet fungerte og var stabilt når det først var på plass, men det var dessverre det eneste hyggelige å lese her. Her har det skjed en systemfeil som medførte at vi måtte bestille på nytt - og du i den forbindelse ble fakturert dobbelt opp. Dette er naturligvis noe vi gjør alt for å rette opp i og et eventuelt feilaktig fakturert beløp skal du naturligvis holde igjen. Det koster ikke 1200kr/mnd for 40m/bit. Hilsen Samuel i NextGenTel
Var uenig i en faktura, og fikk den kansellert uten noe problemer. Utrolig fornøyd med å måtte slippe å gå gjennom masse diskusjoner ang dette. Super fornøyd.
Dårlig service og arrogante servicemedarbeidere. Snakket med en dame fredag. Lovet utsendelse modem samme dag. Sa i dag at den ikke var sendt og heller ikke KUNNE LOVE AT DEN BLE SENDT I DAG. MED HJEMMESKOLE ER DETTE UNDER ENHVER KRITIKK!
Hei Astri. Vi skal aldri love ruterutsendelse samme dag som du tar kontakt. Om du tar kontakt før 12:00 rekker lageret vårt stort sett å sende samme dag og vi er fornøyd med leveringstiden vår på utstyret vårt. Det hjelper deg dog lite å høre siden vi dessverre i ditt tilfellet ikke rakk å sende ruteren før helgen og jeg har forståelse for frustrasjonen det skapte i en spesiell tid som denne. Jeg håper du for lengst har fått ruteren nå og alt er slik det skal. Hilsen Samuel i NextGenTel
Har hatt bredbånd i en mnd og alt funker bra både TV og nett.
Hyggelig og løsningsorientert kundeservice. Hastighet som utfordring ikke løst men feilmeldt. Tok for lang tid 26 minutter pluss 30 sekunder for å få kontakt.