NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
hadde litt problemer med og montere opp ruter, ellers bra rettledning.
Hei, Norvald Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og at du deler din omtale her på Bytt.no, vi setter veldig stor pris på din tilbakemelding! Så kjekt å se at du er fornøyd etter oppkobling, vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel
Opplever at streaming har begynt å hakke. Det oppstår "nedlastningspauser".
Hei, Arnt H. B Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, og for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no 💚 Det er veldig kjipt når internetten ikke bare funker som den skal, men det er vi jo selvfølgelig her for å hjelpe deg med! Håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi får hjelpe med å nøste opp i feilen, vi står klare til å hjelpe på telefon eller Chat via MinSide. Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Det fungerer når jeg har behov for det, og kommer raskt opp.
Hei, Kjell! Så bra du syns det er greit å bli spurt! Vi setter veldig stor pris på å få tilbakemelding fra våre kunder, det er dette vi lærer av 🙌 Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål om abonnementet fra oss, vi står klare til å hjelpe på telefon 💚 Ønsker deg en fin helg Jenny NextGenTel
Har de aller beste erfaringer med NextGenTel, både med kundeservice, informasjon og montørene. Dette virker lovende!
Hei Terje! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og takk for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Det grønne NextGenTel-hjertet mitt slår litt ekstra hardt når jeg leser deg beskrive den gode opplevelsen du har hatt! Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt for deg som kunde. Uansett om det handler om å gjøre informasjonen vi sender litt bedre, hjelpen vi gir på telefon litt varmere eller montørjobben litt smidigere, går vi på jobb av en enkel grunn: deg 🤗 Vi er glad for at du har blitt kunde hos oss, og gleder oss til fortsettelsen! Ha en strålende torsdag! Martin, NextGenTel
Som forventet måtte ha hjelp til oppstart av kyndig person
Hei, Vetle Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi håper du har hatt en god opplevelse ved oppstart av abonnementet hos oss, og vi står klar til å hjelpe på telefon eller chat på MinSide hvis du har noen spørsmål 🤗 Så skal vi jobbe på videre for at du skal fortsette å ha en god deal på internett! Ønsker deg en riktig fin helg Jenny NextGenTel
Ut i fra en dags erfaring kan jeg bekrefte at bredbåndet fungerer bra.
Hei Harald! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen omtale her på Bytt.no 😊 Uff, det er ikke noe kjekt å høre at du opplevde rot med bestilling og levering. Rot er vi ikke glad i så jeg forstår godt at det kan ha skapt både irritasjon og frustrasjon. Vi jobber hver dag for å gjøre det så enkelt som mulig for deg å bli kunde hos oss 💚 Men når det skjer feil må vi finne ut hvorfor, og lære av det. Jeg hadde blitt utrolig glad om du kunne brukt noen få minutter til å gi meg litt mer detaljer om rotet du opplevde. Send meg gjerne en mail på [email protected] 😊 Det varmer NextGenTel-hjertet mitt å lese at erfaringen din er bra med fiberen nå som den er koblet opp! Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en strålende torsdag! Martin, NextGenTel
Leverer ikkje det som er spesifisert. Skal levere 50 Mbps, kommer som oftest på rundt 20 ned og 10 opp
Hei, Sla Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjipt at hastigheten ikke fungerer som den skal! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi kan hjelpe med dette. Vi står klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979. Du kan også snakke med oss i MinSide-appen på mobil 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel