NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
NextGenTel skiller seg foreløpig ikke i kvalitet fra Telenor, som var leverandør tidligere, men er noe rimeligere. Sparer vel ca kr 2000 pr år.
Hei Gunnar, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Det er helt riktig at kvaliteten på internett skal være akkurat like god som før, vi leverer på den samme fiberlinjen, men er billigere 🙌 Hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement hos oss eller hvis det er noe som ikke fungerer som det skal, er det bare å ta kontakt 😊 Ønsker deg en riktig fin mandag Hilsen Jenny NextGenTel
Dårlig service. Ustabilt og svakt nett. Jeg må sannsynligvis bytte tilbake til telenor.
Hei, Jan! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Jeg blir lei meg av å lese at du er misfornøyd med både service og stabilitet. Slik ønsker vi selvfølgelig ikke å ha det! Hos oss skal du få den eksakt samme fiberkvaliteten som hos andre, bare billigere. Jeg er sikker på at vi skal kunne finne ut hvorfor du opplever ustabilt og svakt nett. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller bruk chatten på MinSide, så finner vi en god løsning 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss! Ha en flott fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Jeg trodde at jeg fikk inn.tv2play.selgeren sa at det var med på pakken.men det koster penger.jeg ble skuffet.
Hei, Johnny! Takk for at du deler opplevelsen din på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med kundeservicen vår og at du opplever hastigheten som god. Med RiksTV får du TV 2 Play Basis 😊 Det gjelder både på SportsPakken, StrømmePakken og RiksPakken. Dersom du mangler tilgang kan du høre direkte med RiksTV her: https://www.rikstv.no/kontakt Takk igjen for at du er kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Får ikkje alle kanaler eg tidlegare abon på, ymse avbrudd ved bytte av kanaler
Hei, Ragnhild! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Det gleder meg å lese at du er fornøyd med kundeservicen vår, men jeg forstår at det er irriterende dersom du ikke har de samme kanalene som du tidligere har hatt. Ulike TV-løsninger har ulikt innhold, men jeg er sikker på at du skal kunne finne dine favoritter i en av RiksTVs TV-pakker. Dersom du lurer på noe kan du kontakte RiksTV direkte her for å få god rådgivning: https://www.rikstv.no/kontakt Jeg ønsker deg en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fikk ny trådløs ruter med abonnementet som fungerer bedre enn Telenor sin. Billigere månedspris enn konkurrenter.
Hei, Erling! Takk for at du legger igjen omtalen din på Bytt.no, og for at du er blitt kunde hos oss 😃 Så godt å se at du er fornøyd med WiFi-utstyret du leier fra oss! Veldig fint er det også at du sparer penger etter å ha byttet til NextGenTel 😊 Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere. Ha en nydelig fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Mye tyngre system å bruke. Vanskelig å navigere / forstå seg på plattformen. Kom fra Telenor sin T-we,å der var bruken mye enklere. Håper at vi får kommen oss mer inn i systemet etterhvert,at det blir enklere å forstå seg på. Rikstv og appene er vanskeligere. Også at ikke Netflix fungerer er kjempenegativt og dårlig kommunisert ut.
Hei, Richard! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din her på Bytt.no 😊 Selv om du scorer oss lavt så ser jeg at du er godt fornøyd med opplevd hastighet. Det er jeg veldig glad for å se! Hos oss skal du få den samme gode fiberkvaliteten, bare billigere. Jeg forstår at det kan være litt vanskelig å gå over til ny TV-løsning og nye menyer. Det er litt smak og behag med hvordan ting er satt opp, men RiksTV har fått mye ros for god brukervennlighet. Jeg håper at du blir fornøyd med løsningen deres etter litt innkjøring. Jeg bruker selv RiksTV via app på Chromecasten og synes det fungerer veldig fint. Jeg har funnet mye god hjelp i å forstå menyer og funksjoner på RiksTVs nettsider: https://www.rikstv.no/kundeservice/kom-i-gang-med-rikstv Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer veldig bra, men var uten nett i 3 dager etter å ha byttet til NextGen Tel, fra en annen leverandør. Da var det krise i familien, men gleden var desto stor når alt kom på plass. Burde vært bedre overlapping, all den tid abonnementet var bestemt for en stund siden og dato for overgang var fastsatt.
Hei, Allan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 💚 Veldig fint å se at du er fornøyd med fiberen og hastigheten nå som alt er på plass! Men jeg er helt enig med deg i at det ikke er godt nok at du sitter uten nett når du bytter leverandør. Det er ikke vanlig at det skjer så jeg vil gjerne lære mer om hva som har skjedd slik at vi blir bedre. Siden jeg kun ser fornavnet ditt her på Bytt.no hadde jeg satt stor pris på om du kan bruke et lite minutt på å sende meg en mail på [email protected]. Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en nydelig fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel