NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I signed up at the door with the salesman. I changed my mind the next day, rang them, and was told that the subscription was cancelled. They then proceeded to do a credit check on me, send the new ruter and cancel my subscription with Telenor, despite me ringing and complaining each time they sent a new email. They blamed the ‘automatic system’ for all this. I have spoken with them 4 or 5 times. We have no internet tonight. If I get a bill for this I’m going to the Consumer Advice Bureau. Stay away from Nextgentel, this is mega-aggressive sales, and incredibly incompetent customer service. Zero stars.
Skiftet leverandør da nettet fra NextGenTel var for treigt og det ikke hjalp og klage. Fikk da beskjed om å sende tilbake deres ruter til en oppgitt adresse og merket med vårt navn inni (da det ellers ville tilkomme et gebyr) hvilket vi umiddelbart gjorde (for hva skulle vi lenger med den). Hadde mine bange anelser, og ganske riktig - i dag har jeg mottatt flere purringer fra NextGenTel da de påstår å ikke ha mottatt ruteren. Ved kontakt til kundesenteret der påstår de at man må forsende ruteren ved å kjøpe «pakke med sporing» da de ellers ikke mottar den (!) og de vil nå kreve meg kr 600. De påstår at uten denne tilleggstjenesten med «sporing» så vil pakken komme i retur til avsender, men vi sendte den for flere uker siden og så har absolutt ikke skjedd. Høres ut som tull og svindel - flere som har opplevd liknende med dem?
Sender fakturaer på nytt og på nytt lenge etter oppsigelse, får ikke kreditert tilgodehavende.. Oppsigelsen gjaldt fra 31.12.2018, og jeg har autogiro. Jeg har flere ganger sagt ifra at de fortsetter å sende fakturaer, men det hjelper ikke. Sender epost, og skriver saker inn på min side hos Nextgentel, men det hjelper ikke.
Fikk aldri internett etter 2,5 uke med lovord om at det skulle komme på plass hvert sekund. Velg disse hvis du liker uryddig kommunikasjon, håpløse internprosesser og ansvarsfraskrivelse i alle ledd. Selv brøt jeg avtalen mens jeg fortsatt kunne og valgte en annen leverandør.
Overrasket over hvor bra de er på fiber. Tilbyr samme hastigheter som Telenor til en lavere pris! Hadde min tvil etter mindre bra erfaring, men de har virkelig dratt seg opp med kundeservice og produkt. Anbefales!
Det er så dårlig. Har prøvd og fått en løsning med NextGenTel i over 3år. Men på julaften kl 09:00, DA!! Fant de plutselig ut at de skulle komme og ta en titt!!! Hva skjedde? Vi legger skylden på noen andre. Er bare ansvarsfraskrivelse fra ende til annen. Tv’n hopper ut og inn hvert 20 min. Internett har aldri klart og laste inn så mye som 1 siden på VG. På julaften fant de ut at kanskje linja inn til huset er dårlig... i skrivende stund er det 27.2.19 og INGEN har tatt kontakt eller kommet på en søndag for og prøve og utbedre feilen.. Er du glad i at ting ikke virker, og ingen tar ansvar? 👍 NexGenTel 👏🤝
Det er svindel. Dyrere regninger enn det man skal ha. De er dårlige å kommunisere med og er kranglete. Tok opptil over 2 mnd før de satte opp nettet hos meg. Bestilte fra en annen leverandør og sa fra meg NextGenTel. Men tror du f#%n ikke de da avsluttet mitt nye nett og dro det over til seg. Nå vil jeg bort derifra men det går ikke da de ikke vil slippe linjen tilbake til min forrige leverandør. Jeg gir opp! :(